remmy_RMS
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema la un Vectra B, X16XEL, din '96, se accelereaza singura cateodata isi revine dupa ce opresc motorul si-l repornesc, nu are o regula cand o face adica daca e motorul cald sau rece, am schimbat senzorul de temperatura aer admisie, senzorul MAP, senzorul IAC, am schimbat chiar si clapeta cu senzorul de pozitie am verificat sa nu traga aer fals pe undeva, am scos mufele de la calculatorul de injectie si am verificat cablurile, am curatat contactele insa fara niciun rezultat. Am curatat supapa EGR, nu mi se aprinde check-ul, am fost la 5 service-uri si nu au stiut nici unii ce are, plus ca nu apare nici o eroare.
Multumesc anticipat!
Toata Stima!
Am si eu o problema la un Vectra B, X16XEL, din '96, se accelereaza singura cateodata isi revine dupa ce opresc motorul si-l repornesc, nu are o regula cand o face adica daca e motorul cald sau rece, am schimbat senzorul de temperatura aer admisie, senzorul MAP, senzorul IAC, am schimbat chiar si clapeta cu senzorul de pozitie am verificat sa nu traga aer fals pe undeva, am scos mufele de la calculatorul de injectie si am verificat cablurile, am curatat contactele insa fara niciun rezultat. Am curatat supapa EGR, nu mi se aprinde check-ul, am fost la 5 service-uri si nu au stiut nici unii ce are, plus ca nu apare nici o eroare.
Multumesc anticipat!
Toata Stima!
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
remmy_RMS
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2012
- Mesaj Privat
Multumesc pentru sfat, chiar maine am sa incerc sa fac aceste masuratori si voi reveni cu un raspuns.
Am facut si testul cu agrafa si imi da eroarea: 1405 Exhaust Gas Re-circulation (EGR) valve
P.S.: Am fost si la Service OPEL si tot asa au spus si cei de acolo ca trebuie sa schimb supapa EGR, dar am sa fac si eu aceste masuratori ca nu mai am incredere in service-uri.
Toata Stima!
Am facut si testul cu agrafa si imi da eroarea: 1405 Exhaust Gas Re-circulation (EGR) valve
P.S.: Am fost si la Service OPEL si tot asa au spus si cei de acolo ca trebuie sa schimb supapa EGR, dar am sa fac si eu aceste masuratori ca nu mai am incredere in service-uri.
Toata Stima!
remmy_RMS
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2012
- Mesaj Privat
Am facut masuratorile si am avut urmatoarele rezultate:
Bobina 9 ohm
Potentiometru 4,9 kohm
Intre pin 1 si 5 fara motor 0V
Intre pin 2 si 3 fara motor 4,9V
Intre pin 1 si 5 cu motor 0V
Am mai masurat intre pinul 1 si pinul 2, intre pinul 1 si pinul 3 si intre pinul 1 si pinul 4 si la toate masuratorile am 12V.
Acum trebuie sa verific cablurile care vin la electrventilul EGR si daca ele sunt ok va trebui sa merg le ECU.
Voi reveni cu detalii.
Multumesc pentru sfat!
Bobina 9 ohm
Potentiometru 4,9 kohm
Intre pin 1 si 5 fara motor 0V
Intre pin 2 si 3 fara motor 4,9V
Intre pin 1 si 5 cu motor 0V
Am mai masurat intre pinul 1 si pinul 2, intre pinul 1 si pinul 3 si intre pinul 1 si pinul 4 si la toate masuratorile am 12V.
Acum trebuie sa verific cablurile care vin la electrventilul EGR si daca ele sunt ok va trebui sa merg le ECU.
Voi reveni cu detalii.
Multumesc pentru sfat!
remmy_RMS
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2012
- Mesaj Privat
Am verificat instalatia electrica, am verificat ECU vizual, nu pare sa aiba lipituri reci.
Am verificat si intre pinul 4 si sasiu 0V la relanti, 0V cand accelerez.
Voi demonta electroventilul si ii pun mufa sa vad daca se misca, fara motor, cu motorul rece, apoi la relanti si la temperatura de lucru.
Am verificat si intre pinul 4 si sasiu 0V la relanti, 0V cand accelerez.
Voi demonta electroventilul si ii pun mufa sa vad daca se misca, fara motor, cu motorul rece, apoi la relanti si la temperatura de lucru.