Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • alex9935

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salut

Recent am achizitionat un Opel Astra H 1.7 CDTI si as avea cateva intrebari la care sper sa ma ajutati.

1. Ultima distributie a fost schimbata la 146.900 KM in 06.2010, iar acum am 240.000 km. Ar trebui sa schimb distributia cat mai rapid ?

2. Ieri am fost cu ea la West Auto Arad sa ii faca o constatare mecanica si sa o puna pe tester. De aici au rezultat 2 probleme mai importante:
    Furtun retur motorina ( fisurat / spart / nu stiu ce are, idee e ca scapa motorina si ajunge pe 2 injectoare ) dar mi-a spus ca trebuie schimbat si ca ei nu pot schimba doar furtunul ci intreg setu pe care trebuie sa il comanda si care ajunge la 350 ron + 100 ron manopera. Dupa care am sunat la un service si mi s-a spus ca exista furtun de genu la metru si ca se poate schimba. Asa, cum ar trebui sa procedez? Este necesar schimbarea intregului set sau pot merge linistit la service sa schimb doar furtunul ?

    Eroare test TECH II: PO234 - Senzor presiune turbo deviatie negativa (plus de asta mi s-a aprins de 3 ori in timpul drumului acel martor cu masina si cheita care s-a stins dupa cateva minute ).
    Dupa care cel care a pus pe tester mi-a spus ca trebuie o diagnoza mult mai amanuntia sa imi spuna exact care ar fi problema si ca dureaza si ca momentan nu poate.
    Din cate am mai citit pe internet am vazut ca posibila cauza ar fi: electrovalva / geometrie turbo / senzorul de presiune.In legatura cu aceasta eroare ce ma sfatuiti sa fac ?

Multumesc.
  • insignia

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
in primul rand schimba distributia si consumabilele....este mai sigur sa stii de unde incepi
pentru problema cu retur la injectoare.....poti gasi in dezmembrari tot kitul iar de schimbat o poti face chiar tu...
pentru codul p0234.....acolo este ceva de de munca pentru ca trebuie sa le iei prin eliminare....in primul rand verifici daca ajunge vaccum de la pompa de vaccum de la alternator la electrovalvele care se afla pe spatele motorului sub pompa de injectie....daca ajunge vaccum atunci inlocuiesti electrovalva....si te uiti la tija turbo daca se actioneaza cand pornesti si opresti motorul......
  • alex9935

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Acu jumatete de ora am dat jos acel capac de plastic sa vad exact cum arata pentru ca la service nu mam uitat eu prea atent, mi-a spus domnul de acolo ca e de la furtun si ca trebe schimbat atat, in schimb acum nu prea arata a fi de la frutun ci de la injector, de la garnituri, sau nu stiu ce sa mai zic... am facut niste poze, ar trebuie sa va ajute.

  • insignia

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
trebuie sa schimbi kitul de retur
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR