alupsc56
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 x41nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2010
- Mesaj Privat
sal.este vorba despre un opel tigra an 2008
M-a lovesc de o problema dupa schimbare unui releu dupa alternator .Am schimbat acel releu fiindca baga ba prea mult curent ,ba prea putin si m-am ales cu o alta problema :computerul de bord numai functioneaza adica cand vreau sa schimb ceva la el scrie no function......
Am fost am puso pe tester si mi-a zis ca trebuie niste coduri de la partea electrica pe care cel de la care am luat masina nu le-a primit cica de la reprezentanta cand a luat-o........
se poate rezolva fara sa mai platesc cateva milioane la reprezentanta?
M-a lovesc de o problema dupa schimbare unui releu dupa alternator .Am schimbat acel releu fiindca baga ba prea mult curent ,ba prea putin si m-am ales cu o alta problema :computerul de bord numai functioneaza adica cand vreau sa schimb ceva la el scrie no function......
Am fost am puso pe tester si mi-a zis ca trebuie niste coduri de la partea electrica pe care cel de la care am luat masina nu le-a primit cica de la reprezentanta cand a luat-o........
se poate rezolva fara sa mai platesc cateva milioane la reprezentanta?
Danny91
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2012
- Mesaj Privat
alupsc56
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 x41nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2010
- Mesaj Privat
Danny91
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2012
- Mesaj Privat
daca vrei sa ri-l cumperi pentru tine, parerea mea ca este foarte util... ai vazut ca la service o diagnoza cometa e 50 de lei... daca ti-l procuri costa 150 de lei si il ai acolo tot timpul, nici nu stii cand ai nevoie de el....
oricum, nu vad de ce ar putea sa iti faca probleme calculatorul din cauza la acel releu nou...
sau...nu cumva ai scos releul in timp ce mergea motorul ? ca atunci e normal sa ai probleme....
oricum, nu vad de ce ar putea sa iti faca probleme calculatorul din cauza la acel releu nou...
sau...nu cumva ai scos releul in timp ce mergea motorul ? ca atunci e normal sa ai probleme....
Danny91
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2012
- Mesaj Privat
alupsc56
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 x41nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2010
- Mesaj Privat
Danny91
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2012
- Mesaj Privat
Salutare...testerul este destinat atat diagnosticarii cat si citirii si modificarii unor parametrii ai ECU... ideea este ca op-com este creeat special pentru Opel/Vauxhall si Saab si stie exact ce este cu un opel pe cand testerele universale care sunt folosite de marea majoritate a service-urilor au o baza de date cu coduri de eroare generale. Verifica totusi tabloul de sigurante, releul cel nou este GM sau e fake?, nu vreau sa iti fac capul mare dar poate fi atat o problema hardware cat si una software!..... Si un sfat, sincer, nu te duce la orice service de la coltul blocului, unde mecanicii au diplome de patiseri...sunt patit... Incearca mai degraba sa mergi la o intalnire cu baietii, daca nu iti dau un op-com si iei toate modulele modulele la "puricit"...bafta!