areuca
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Frontera 1995 Sport c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2013
- Mesaj Privat
Salutare, sunt un nou posesor de Frontera Sport, si bineinteles ca dupa achizitia masinii am inceput sa-i vad "bubele". Printre acestea se pare ca si incalzirea in scaune functioneaza in mod defectuos, asa cum scrie si in subtitlu, se incalzeste doar spatarul de la pasager. Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat, cu o schema electrica a masinii, ar fi extraordinar. In alta ordine de idei imi place masina, si cred ca usor si cu rabdare, daca-i rezolv problemele o sa imi placa si mai mult.
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
daca se incalzeste spatarul, nu cred ca e din instalatia electrica... cred ca cel mai sigur s-a ars, sau s-a intrerupt plasa care era pe sezut... a fost de ajuns sa te pui cu genunchiul de cateva ori pe scaun (ca sa te intinzi sa iei ceva din spate, sau ...) si probabil atunci a cedat. la fel am patit si eu.
areuca
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Frontera 1995 Sport c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2013
- Mesaj Privat
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
nu stiu, nu m-am zbatut prea mult... nu-mi pare o optiune extraordinara...
probabil se poate repara, dar asta presupune sa "dezbraci"scaunul, sa vezi ce s-a intamplat acolo...
acum, eu banuiesc ca asta e problema, pt ca din instalatia electrica vine la fiecare scaun un plus si un minus; daca ai avea probleme pe la instalatie, sigur nu ar mai merge nici pe spatar...
probabil se poate repara, dar asta presupune sa "dezbraci"scaunul, sa vezi ce s-a intamplat acolo...
acum, eu banuiesc ca asta e problema, pt ca din instalatia electrica vine la fiecare scaun un plus si un minus; daca ai avea probleme pe la instalatie, sigur nu ar mai merge nici pe spatar...
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
areuca
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Frontera 1995 Sport c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2013
- Mesaj Privat
Hmm... pai m-am uitat sub scaunul care merge partial; din podeaua masinii vine un cablu care are o mufa; mufa asta se imperecheaza cu o mufa din care intra un cablu in sezut, apoi iasa un cablu din sezutul amintit care merge in sus spre spatarul scaunului. Asadar, tind sa cred ca plasa de pe sezut e rupta asa cum mi s-a spus. Banuiesc ca incalzirea se face pe principiul radiatorului electric, o rezistenta care e parcursa de curent si care se incalzeste daca o parcurge curentul; daca e intrerupta rezistenta, nu avem caldura. Se poate masura rezistenta (continuitatea) si in cazul in care e defecta se poate repara sau inlocui? Au prevazute in scaune termostate si astea sa fie defecte, sau se incalzesc atata timp cat le lasam pornite, si atunci daca vine tensiune spre scaune, si acestea nu se incalzesc, atunci e clar intrerupta rezistenta?
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
nu sunt sigur, dar parca unul din firele care ies din mufa aia, merge la suportul de fixare a centurii.
termostat nu cred ca au decat modelele la care se poate regla intensitatea... cred ca rezistenta este calculata in asa fel incat sa nu se incinga foarte tare. daca desfaci, vezi unde e intrerupta si incerci sa refaci circuitul... sa nu-l micsorezi in nici un caz, risti sa suprasoliciti instalatia.
termostat nu cred ca au decat modelele la care se poate regla intensitatea... cred ca rezistenta este calculata in asa fel incat sa nu se incinga foarte tare. daca desfaci, vezi unde e intrerupta si incerci sa refaci circuitul... sa nu-l micsorezi in nici un caz, risti sa suprasoliciti instalatia.
areuca
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Frontera 1995 Sport c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2013
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Are reostat,porneste si se opreste singura.Rezistenta se coace,de la caldura si timp,si se faramiteaza ca spaghetele..nu are cum sa mearge numai spatarul,sunt inseriate.
De obicei se intrerupe in zona reostatului,pe la papuci.Ce ai putea tu sa faci in prima faza,e sa le masori.
Rezistenta de la spatar are o mufa care se cupleaza cu alta ce duce la sezut.Le masori pe amandoua odata,dupa care separat,sa vezi de unde e problema,sa stii unde desfaci tapiteria.
90% ai probleme la sezut(unde ai si reostatul)
De obicei se intrerupe in zona reostatului,pe la papuci.Ce ai putea tu sa faci in prima faza,e sa le masori.
Rezistenta de la spatar are o mufa care se cupleaza cu alta ce duce la sezut.Le masori pe amandoua odata,dupa care separat,sa vezi de unde e problema,sa stii unde desfaci tapiteria.
90% ai probleme la sezut(unde ai si reostatul)
xleon
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z1.7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2012
- Mesaj Privat
Eu am desfacut scaunul soferului , constatare fire ,, termostat bimetal,, rupte si acesta nu mai inchide contactul
din pacate este greu de gasit pentru ca temperatura de lucru este de 36*, am ramas sa il inlocuiesc cu un tranzistor etc.
cred ca si sezutul si spatarul are cate un termostat daca miaduc aminte bine
din pacate este greu de gasit pentru ca temperatura de lucru este de 36*, am ramas sa il inlocuiesc cu un tranzistor etc.
cred ca si sezutul si spatarul are cate un termostat daca miaduc aminte bine
xleon
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z1.7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2012
- Mesaj Privat
M-am uitat un pic pe schema electrica si este un singur termostat , cum de iti merge doar spatarul ? si rezistentele sunt inseriate
termostatul care l-am scos este undeva la mijlocul sezutului aproximativ 5cm (intr-o gaura in burete)din spate spre fata
nu ar fi rau sa ne facem incalzire in scaune
Respecte
termostatul care l-am scos este undeva la mijlocul sezutului aproximativ 5cm (intr-o gaura in burete)din spate spre fata
nu ar fi rau sa ne facem incalzire in scaune
Respecte
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
Termostat e doar in sezut. Spatarul e inseriat cu sezutul. Daca merge doar spatarul, inseamna ca cineva a modificat ceva pe acolo si nu e bine ce a facut (doar daca nu a inseriat cele doua spatare ).
Se gasesc kit-uri de rezistente si se inlocuiesc (eu asa am facut - multumesc @Superdragos). E un pic de munca si migala , dar merge .
Se gasesc kit-uri de rezistente si se inlocuiesc (eu asa am facut - multumesc @Superdragos). E un pic de munca si migala , dar merge .
areuca
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Frontera 1995 Sport c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2013
- Mesaj Privat