- calibracrazy
- OP
- 21 mesaje
- din 27 Sep 2009
- Corsa 2011 Z14XEP
- Bucuresti
calibracrazy
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2009
- Mesaj Privat
am o vectra b di 98 motor 2.0 16 v ecotec
PROBLEMA ESTE LA AC
Problema mea suna in felul urmator .anu trecut am investit in ac o anumita suma de bani nu conteaz,a mers 3 zile si a pierdut freonu .
azi am inlocuit o supapa de presiune am incarcat instalatia toate bune si frumoase ,
acum intervine problema. masina are 2 ventilatoare unu in fata radiatorului care este numai pt ac si celelant din spatele radiatorului este de racite pt apa ,cand dau drumu la ac pleaca ambele ventilatoare dupa aproximativ 10 secunde de mers se opreste si merge numai ala mic din fata radiatorului de ac ,iar celalant mare sta oprit aproximativ 3 secunde dupa care pleaca pe treapta a doua merge cam 3 secunde si se opreste si asa face incontinu,si tot asa se nimete si in masina cand pleaca si aldoilea se simte cum raceste mai tare cand se opreste raceste mai putin .
si am mai observat inca ceva cand dau drumu la ac sta temperatura in bord peste 100 de grade apa .
care ar fi problema ca sunt tare dezorientat si nedumerit multumesc mult !
PROBLEMA ESTE LA AC
Problema mea suna in felul urmator .anu trecut am investit in ac o anumita suma de bani nu conteaz,a mers 3 zile si a pierdut freonu .
azi am inlocuit o supapa de presiune am incarcat instalatia toate bune si frumoase ,
acum intervine problema. masina are 2 ventilatoare unu in fata radiatorului care este numai pt ac si celelant din spatele radiatorului este de racite pt apa ,cand dau drumu la ac pleaca ambele ventilatoare dupa aproximativ 10 secunde de mers se opreste si merge numai ala mic din fata radiatorului de ac ,iar celalant mare sta oprit aproximativ 3 secunde dupa care pleaca pe treapta a doua merge cam 3 secunde si se opreste si asa face incontinu,si tot asa se nimete si in masina cand pleaca si aldoilea se simte cum raceste mai tare cand se opreste raceste mai putin .
si am mai observat inca ceva cand dau drumu la ac sta temperatura in bord peste 100 de grade apa .
care ar fi problema ca sunt tare dezorientat si nedumerit multumesc mult !
- ssergiiu
- **
- 429 mesaje
- din 16 Dec 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Timis
ssergiiu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
Poate se uncalzeste apa pest 100 din cauza ca, compresorul tau pote se invarte mai greu de cat ar trebui normal si atunci apare solicitarea motorului. Cand ai bagat freon ai verificat instalatia,compresorul sa nu fie infundat ca atunci trage greu.
Off: Daca ai bateria moarta la masina iar se incalzeste apa pentru ca alternatoru cu cat baa mai mult curent cu atat se invarte mai greu. Asta este parerea mea daca am gresit cu ceva nu ma supar sa fiu corecta. O seara placuta si bafta a rezolvarea problemei.
Ultima modificare făcută de ssergiiu la Lun 18 Jun, 2012 9:31 pm
Off: Daca ai bateria moarta la masina iar se incalzeste apa pentru ca alternatoru cu cat baa mai mult curent cu atat se invarte mai greu. Asta este parerea mea daca am gresit cu ceva nu ma supar sa fiu corecta. O seara placuta si bafta a rezolvarea problemei.
Ultima modificare făcută de ssergiiu la Lun 18 Jun, 2012 9:31 pm
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- calibracrazy
- OP
- 21 mesaje
- din 27 Sep 2009
- Corsa 2011 Z14XEP
- Bucuresti
calibracrazy
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2009
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com:808...101_e67cbto9f.jpg
Mufa galbena din stanga motorului care o vezi in poza, aia este sonda de temperatura, si sub ea este si termostatul. Eu ziceam sa o verifici pe tester daca temperatura care ti-o arata in bord este reala.
Mufa galbena din stanga motorului care o vezi in poza, aia este sonda de temperatura, si sub ea este si termostatul. Eu ziceam sa o verifici pe tester daca temperatura care ti-o arata in bord este reala.
- calibracrazy
- OP
- 21 mesaje
- din 27 Sep 2009
- Corsa 2011 Z14XEP
- Bucuresti
calibracrazy
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2009
- Mesaj Privat
- calibracrazy
- OP
- 21 mesaje
- din 27 Sep 2009
- Corsa 2011 Z14XEP
- Bucuresti
calibracrazy
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2009
- Mesaj Privat
- Mari-rds
- **
- 460 mesaje
- din 22 Aug 2010
- Vectra 2004 Z18XE
- Dolj
Mari-rds
- Mesaje scrise: 460
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2010
- Mesaj Privat
- calibracrazy
- OP
- 21 mesaje
- din 27 Sep 2009
- Corsa 2011 Z14XEP
- Bucuresti
calibracrazy
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2009
- Mesaj Privat
geo81
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2012
- Mesaj Privat