Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 313
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Tot am cautat pe forum, am citit, am incercat toate sfaturile colegilor.
Povestea incepe asa: Relantii instabil, consum mare.
Am inlocuit pe masina:
Senzor temperatura motor (pe tester imi arata 200 grade cu +)
Senzor ax came (testerul arata ca merge sau nu merge, dupa placul lui)
Debimetru aer (acum e ok)
Senzor clapeta acceleratie (testerul zicea ca nu il vede)
Bujii (am dat pe el 100 Ron)
Baterie noua (ochiul acela verde nu mai e verde, e jumii-juma, dar masina porneste la prima cheie)

Dupa ce am inlocuit toate acele piese, am fost sa o mai pun o data pe tester ca nu imi dispare din bord check engine. Erorile nu au putut fii sterse din ECU de nici o culoare, le stergea si apareau la loc imediat! Masina nu se tureaza mai mult de 4500 de ture, iar cand ajunge acolo da in nas. In mers inca se mai duce relantiul pe la 1500-2000 de ture si trebuie sa o bag in oricare treaba si sa ii dau o talpa. Cateaodata functioneaza metoda asta cateodata nu. Acul de la kilometraj nu indica mereu cu cat circul, cade la 0 si ramane acolo.
Bateria nu ar fii trebuit sa fie cu ochiul acela mereu verde? Oare am probleme si cu alternatorul? Unde am fost de a pus testerul pe masina mi-a zis ca este de la ECU problema de nu poate sterge erorile din el si ca de aceea se tureaza numai pana la 4500 de ture. Atasez niste poze cu erorile.


Avem si noi un service pt. buzunare mai goale pe aici prin Bucuresti sau prin apropiere?
P.S. In ultimele 2 dati, masina mi-sa oprit in mers la viteza mica... La prima cheie porneste se duce pana la 1200-1500 ture si scade pana se opreste si trebuie sa o pornesc din nou si sa o accelerez de cateva ori...

Multumesc!

Cred ca ii dau FOC.

Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Dupa ce ai schimbat pisele tot mesajele acelea de eroare apar?
In cazul aceste ar fi bina daca ai gasi pe cineva cu un ECU de pe aceeasi motorizare ca a ta sa vezi daca mai apar.
Ca si service i-ti recomand EDS.Nu or fi ei cei mai ieftini dar vor sti ce trebuie facut ca sa pui masina pe roate.
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 313
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Imi raman erorile din prima poza... Am gasit un ECU dar nu are codul PIN la el.
P.S> Pompa acum functioneaza.
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,708
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa ai numai codul pin...trebuie sa ai si ECU+IMMO+CIP cheie. Daca erai din Arges te puteam ajuta cu ele pentru proba. La mine pe motor functioneaza toate. Eu Marti sau Miercuri cred ca o sa am drum la Bucuresti, pe la DNA.
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 313
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
@ksper: Pai atunci ne auzim Marti sau Miercuri, imi lasi un nr de tel pe PM si te sun. Nu stiu nici eu ce treaba am sapatama viitoare. Pana atunci astept si alte pareri, sfaturi sau colegi care ma pot ajuta cu o proba.
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,708
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Verifica pana atunci releul de la pompa de aer secundar, senzorul de la axul clapetei de acceleratie sau mufa de la senzor si senzorul de la antigel sau mufa.


  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 313
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Le-am schimbat... Tot ce am scris in primul post am schimbat. Diferenta este ca nu mai face ca la inceput, sa stea tot timpul la 2000-2500 de ture. Am curatat clapeta de acceleratie, etc.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
mersul prost e datorat erorilor de tps si senzor temp antigel.cel cu mufa albastra si 2 pini.daca piesele astea sunt ok mai ramane de verificat cablajul pana in ecu.daca totul e ok se pune ecu de proba.cum a spus ksper.ecu+immo+cip. se poate rezolva si cu ecu fara cod pin dar e un pic mai complicat.
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 313
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
La senzorul de temp are o dioda pe firul care este prin de motor cu un papuc, iar acea dioda sau rezistenta este rupta (sparta)...
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nu cred sa fi vazut vreo piese electronica pe acolo.pune o poza sa vad si eu minunea.senzorul de temp pt ecu e cel cu mufa albastra si 2 pini.
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 313
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Poza cu rezistenta care era pe fir... Am dat-o jos si am sa adaug si un filmulet sa vedeti cum se comporta masina.

Relatniu saltaret

La prima cheie, a pornit si sa oprit dupa 2-3 secunde. La a doua cheie a pornit. Cand incerc sa o accelerez da mai intai sa moara motoru si apoi se tureaza.
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 313
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am uitat poza sa o pun. Embarassed
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
asa ceva nu e de fabrica.unde exact era montata?firul de pe motor ai spus? culoare?maro? daca da refa circuitul sa fie la masa.din ce stiu firele de la senzorul temp vin pe instalatie si nici unu nu e prins direct la masa pe motor.
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 313
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Asta era un fir tot de pe instalatie care se prinde pe motor cu un papuc, ai sageata la poza pusa de ksper, aproape de senzorul de temperatura. Culoare lui originala este albastru.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
mda o inventie facute de vreun cretin.refa cirucitul ca de fabrica.rezistenta aia nu are ce cauta acolo.
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 313
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Alte pareri mai exista?
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 313
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
GATA! Dupa o intalnire cu Domnu' Ksper, m-am dus acasa si am modificat instalatia electrica de la motor.
In ce consta modificarea?! Pai mai aveam o instalatie tot de pe un Vectra B X20XE(V) care avea cu 2 mufe mai putin si cu 3 pini in minus, unu la mufa de la ECU si 2 de la mufa care duce la relee si unde vrea ea Very Happy. Am scos de pe instalatia veche cele 2 mufe si le-am pus pe cea cumparata care este intr-o stare mult mai buna ( nu este coapta).

Dupa ce am puso inapoi pe masina am dat o tura cu ea si a disparut din bord si lumina aceea care te sperie mereu (check engine). Dar masina nu se tureaza mai mult de 4500 de ture.

Acum trebuie sa cutam si buba asta.

Ma ajutati?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
senzor axe defect sau mufa defecta.ar trebui sa ai si cod de eroare.
alte pareri?
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 313
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Mda... Sa aprins din nou check engine... Si in timpul mersului ventilatorul de la radiator merge mereu, dupa ce opresc masina mai merge vre-o 5-10 minute... De ce merge asa mult? Question
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,708
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Ai mai rezolvat ceva la masina?...Si la mine ventilatorul din fata functioneaza si dupa ce iau contactul si pun si alarma, asta cand este o temperatura destul de ridicata afara. Cu siguranta in cazul tau afara era ceva canicula.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR