- adytzu_opel
- OP
- 5 mesaje
- din 18 Oct 2010
- Astra 1993 C14 NZ
- Bacau
adytzu_opel
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 1993 C14 NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
SALUTARE SUNT POSESOR ASTRA F 93 C14 NZ PRECIZEZ CA MASINA ARE SI INTALATIE GPL SI AM URMATOAREA PROBLEMA PE BENZINA MOTORUL LASAT PE LIBER SE BALBAIE DA SA MOARA,2 SECUNDE TURATIA URCA IAR DUPAIA TOT CAM 2 SECUNDE SE BALBAIE SI TOT ASA SE REPETA,PE GAZ MERGE MAI BINISOR DAR TOT PROBLEMATIC CAND SCOT PE LIBER IN MERS ARE TENDINTA SA SE OPREASCA,CAND STATIONEZ LA RELANTI ARE INTRERUPERI SCURTE[se aude si in toba finala] SI VARIAZA PUTIN TURATIA CEI DREPT NU ASA URAT CA PE BENZINA.PIESE SCHIMBATE IN IN INCERCAREA DE A REZOLVA PROBLEMA:
-DELCOU,BOBINA INDUCTIE,BUJII,IAC,LULEA,FILTRU BENZINA,FILTRU AER,SENZORU SE LA CLAPETA DE ACCELERATIE[nu stiu cum se numeste].LA SFATUL UNUI MECANIC CARE A ZIS CA AR CREDE EL CA E INFUNDAT INJECTORUL AM DESFUNDAT CU ULTRASUNETE RESPECTIVUL AM MERS CATEVA SUTE DE KILOMETRII PE BENZINA CEA MAI BUNA GASITA,DAR TOT IN ZADAR PROBLEMA PERSISTA.ROG DACA ARE CINEVA VREO PARERE CE POATE SA FIE E BINEVENITA.MULTUMESC ANTICIPAT
-DELCOU,BOBINA INDUCTIE,BUJII,IAC,LULEA,FILTRU BENZINA,FILTRU AER,SENZORU SE LA CLAPETA DE ACCELERATIE[nu stiu cum se numeste].LA SFATUL UNUI MECANIC CARE A ZIS CA AR CREDE EL CA E INFUNDAT INJECTORUL AM DESFUNDAT CU ULTRASUNETE RESPECTIVUL AM MERS CATEVA SUTE DE KILOMETRII PE BENZINA CEA MAI BUNA GASITA,DAR TOT IN ZADAR PROBLEMA PERSISTA.ROG DACA ARE CINEVA VREO PARERE CE POATE SA FIE E BINEVENITA.MULTUMESC ANTICIPAT
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
- moldovan_nicu74
- **
- 172 mesaje
- din 06 Mar 2008
- Astra 1992 C14NZ
- Alba
moldovan_nicu74
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
deluxx
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2008
- Mesaj Privat
Incearca sa schimbi(cureti) motorasul pas cu pas
uite si un link poate te ajuta cu ceva
https://www.clubopel.com/viewtop...r=asc&start=0
uite si un link poate te ajuta cu ceva
https://www.clubopel.com/viewtop...r=asc&start=0
- adytzu_opel
- OP
- 5 mesaje
- din 18 Oct 2010
- Astra 1993 C14 NZ
- Bacau
adytzu_opel
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 1993 C14 NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
- alin_tana
- **
- 260 mesaje
- din 15 Nov 2009
- Vectra 2002
- Timis
alin_tana
- Mesaje scrise: 260
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alin_tana
- **
- 260 mesaje
- din 15 Nov 2009
- Vectra 2002
- Timis
alin_tana
- Mesaje scrise: 260
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- adytzu_opel
- OP
- 5 mesaje
- din 18 Oct 2010
- Astra 1993 C14 NZ
- Bacau
adytzu_opel
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 1993 C14 NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
Am rotit de delcou inspre farul masinii si e ceva mai bine tind sa cred e nu e pus la punc reglajul avansului,am sunat un electrician care mia explicat cum se regleaza avansul(el nu era disponibil) si mia zis uematoarele:scot bujia de la pistonul numaru 1,ridic pistonul respectiv pana sus la maxim,bag bujia in fisa ei,pun contactul la masina si invart de delco pana am scanteie la varful bujiei .Intrebarea mea e de unde stiu cand pistonul este exact sus la punctul 0?Banuiesc ca conteaza si un cm
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- adytzu_opel
- OP
- 5 mesaje
- din 18 Oct 2010
- Astra 1993 C14 NZ
- Bacau
adytzu_opel
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 1993 C14 NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
Am cautat undeva sa mi se regleze avansul cu stroboscopul dar mi sa zis ca la c14 nz nu se vede semnul de pe volanta si acest stroboscop nu ajuta cu nimic (se regleaza dupa ureche) .Mia mai zis tot acest electrician ca se poate sa am motorul sarit de la punc si de asta merge asa.Se poate treaba asta?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- adytzu_opel
- OP
- 5 mesaje
- din 18 Oct 2010
- Astra 1993 C14 NZ
- Bacau
adytzu_opel
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 1993 C14 NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Deci :
1. dai jos capacele
2. desfiletezi bujii
3. invarti vibrochen (in senzul acelor ceas) cu o cheie pana iti ajunge la semn el si vezi sus daca e ok si la ax came
Semnele le vei gasi ca nu esti orb, nu am la indemana poza ca as fi pus. Ai semn pe pinioane care se bat cu cele de pe carcasa (sus la came) si un ac jos la vibrochen...parca ca nu am timp sa-mi aduc aminte, am inceput sa lucrez pe 'copilot automat'
1. dai jos capacele
2. desfiletezi bujii
3. invarti vibrochen (in senzul acelor ceas) cu o cheie pana iti ajunge la semn el si vezi sus daca e ok si la ax came
Semnele le vei gasi ca nu esti orb, nu am la indemana poza ca as fi pus. Ai semn pe pinioane care se bat cu cele de pe carcasa (sus la came) si un ac jos la vibrochen...parca ca nu am timp sa-mi aduc aminte, am inceput sa lucrez pe 'copilot automat'
- alin_tana
- **
- 260 mesaje
- din 15 Nov 2009
- Vectra 2002
- Timis
alin_tana
- Mesaje scrise: 260
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2009
- Mesaj Privat
adytzu_opel ai rezolvat problema?
-am si eu aceasi problema tot pe c14nz ,cred ca la mine este pe baza electrica ,deoarece am probat corpul de acceleratie cu totul de pe alt c14nz si tot asa facea ,deci ramane partea electrica alimentare curent
-la relanti mersul motorului este instabil,adica se balbaie,da sa moara si dintr-o data se accelereaza si tot asa ...e stresant
-in mers motorul se comporta perfect trage bine ,numai ca in decelerare(frana de motor)da rateuri pe esapament
-o intrebare ar fi daca exista posibilitatea ca bobina de inductie sa fie "obosita",sau modulu de aprindere,de ce da rateuri ?
-am si eu aceasi problema tot pe c14nz ,cred ca la mine este pe baza electrica ,deoarece am probat corpul de acceleratie cu totul de pe alt c14nz si tot asa facea ,deci ramane partea electrica alimentare curent
-la relanti mersul motorului este instabil,adica se balbaie,da sa moara si dintr-o data se accelereaza si tot asa ...e stresant
-in mers motorul se comporta perfect trage bine ,numai ca in decelerare(frana de motor)da rateuri pe esapament
-o intrebare ar fi daca exista posibilitatea ca bobina de inductie sa fie "obosita",sau modulu de aprindere,de ce da rateuri ?
ph87alm
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1993 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2010
- Mesaj Privat
In decelerare da rateuri din cauza avansului prea mare , avansul reglat dupa ureche : se slabeste piulita de sub delcou cu o cheie de 13 nu se desface doar se slabeste pana cand delcoul incepe sa se miste , se porneste masina si incepem sa miscam spre parbriz sau spre radiator depinde cum il vrem mai mare sau mai mic cand avansul este mare sau mic se aud niste mici bubuituri (pocnituri) pe toba la relantiu , dupa fiecare miscare a delcoului se accelereaza masina undeva la 2500 3000 de ture pentru un scurt moment dupa revenirea la relantiu se asculta toba . AVANSUL SE REGLEAZA CU MOTORUL TURAT LA 2000 DE TURE nu la relantiu
- alin_tana
- **
- 260 mesaje
- din 15 Nov 2009
- Vectra 2002
- Timis
alin_tana
- Mesaje scrise: 260
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2009
- Mesaj Privat
ph87alm
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1993 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2010
- Mesaj Privat