Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • adytzu_opel

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1993 C14 NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
SALUTARE SUNT POSESOR ASTRA F 93 C14 NZ PRECIZEZ CA MASINA ARE SI INTALATIE GPL SI AM URMATOAREA PROBLEMA PE BENZINA MOTORUL LASAT PE LIBER SE BALBAIE DA SA MOARA,2 SECUNDE TURATIA URCA IAR DUPAIA TOT CAM 2 SECUNDE SE BALBAIE SI TOT ASA SE REPETA,PE GAZ MERGE MAI BINISOR DAR TOT PROBLEMATIC CAND SCOT PE LIBER IN MERS ARE TENDINTA SA SE OPREASCA,CAND STATIONEZ LA RELANTI ARE INTRERUPERI SCURTE[se aude si in toba finala] SI VARIAZA PUTIN TURATIA CEI DREPT NU ASA URAT CA PE BENZINA.PIESE SCHIMBATE IN IN INCERCAREA DE A REZOLVA PROBLEMA:
-DELCOU,BOBINA INDUCTIE,BUJII,IAC,LULEA,FILTRU BENZINA,FILTRU AER,SENZORU SE LA CLAPETA DE ACCELERATIE[nu stiu cum se numeste].LA SFATUL UNUI MECANIC CARE A ZIS CA AR CREDE EL CA E INFUNDAT INJECTORUL AM DESFUNDAT CU ULTRASUNETE RESPECTIVUL AM MERS CATEVA SUTE DE KILOMETRII PE BENZINA CEA MAI BUNA GASITA,DAR TOT IN ZADAR PROBLEMA PERSISTA.ROG DACA ARE CINEVA VREO PARERE CE POATE SA FIE E BINEVENITA.MULTUMESC ANTICIPAT
Skip ads

  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Sincer sa fiu, nici nu ti-am citit postul. Shocked Shocked
  • moldovan_nicu74

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Incearca sa nu mai scrii cu litere de tipar.E mai usor de citit.
  • deluxx

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1997 X14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Incearca sa schimbi(cureti) motorasul pas cu pas
uite si un link poate te ajuta cu ceva
https://www.clubopel.com/viewtop...r=asc&start=0
  • adytzu_opel

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1993 C14 NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am schimbat iac (motoras pas cu pas) nici un rezultat lam curatat si pe cel vechi nimic.Un tester ar fi recomandat?
  • alin_tana

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
acelasi probleme le am si eu tot pe c14nz....la fel am schimbat si eu ... trebuie sa ne obisnuim cu ideea... si eu am schimabt injector ,clapeta acceleratie,bobina, senzor MAP,fise ,bujii...filtre si tot nu i-am gasit buba... daca ii dai de cap sa postezi te rog
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Un tester bine folosit poate gasi buba sau macar sa restranga aria de verificare.
Verificati senzor temperatura motor, senzor MAP (pica rar dar mai stii...), cablaj si punct de masa, de probat si alt ECU.
  • alin_tana

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
tester pt astra f din 93 nu stiu dak exista...testu agrafa l-am facut nici o eroare ,
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pe C14NZ exista cu parametri, grafice si ce mai vrei tu, nu ma fa sa-ti pun poza.
  • adytzu_opel

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1993 C14 NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am rotit de delcou inspre farul masinii si e ceva mai bine tind sa cred e nu e pus la punc reglajul avansului,am sunat un electrician care mia explicat cum se regleaza avansul(el nu era disponibil) si mia zis uematoarele:scot bujia de la pistonul numaru 1,ridic pistonul respectiv pana sus la maxim,bag bujia in fisa ei,pun contactul la masina si invart de delco pana am scanteie la varful bujiei .Intrebarea mea e de unde stiu cand pistonul este exact sus la punctul 0?Banuiesc ca conteaza si un cm
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Merge si asa dar avansul tot la ureche il faci. Verificati pozitia mufei de CO carburant, exact asta face : avans.
  • adytzu_opel

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1993 C14 NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am cautat undeva sa mi se regleze avansul cu stroboscopul dar mi sa zis ca la c14 nz nu se vede semnul de pe volanta si acest stroboscop nu ajuta cu nimic (se regleaza dupa ureche) .Mia mai zis tot acest electrician ca se poate sa am motorul sarit de la punc si de asta merge asa.Se poate treaba asta? Confused
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se poate, da jos capacele si vezi semnele de la distributie.
  • adytzu_opel

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1993 C14 NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
dupa ce dau jos capacele cum e acolo sunt doua semne?trebue sa fie aliniate sau cum?multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Deci :
1. dai jos capacele
2. desfiletezi bujii
3. invarti vibrochen (in senzul acelor ceas) cu o cheie pana iti ajunge la semn el si vezi sus daca e ok si la ax came
Semnele le vei gasi ca nu esti orb, nu am la indemana poza ca as fi pus. Ai semn pe pinioane care se bat cu cele de pe carcasa (sus la came) si un ac jos la vibrochen...parca ca nu am timp sa-mi aduc aminte, am inceput sa lucrez pe 'copilot automat' Laughing
  • alin_tana

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
adytzu_opel ai rezolvat problema?
-am si eu aceasi problema tot pe c14nz ,cred ca la mine este pe baza electrica ,deoarece am probat corpul de acceleratie cu totul de pe alt c14nz si tot asa facea ,deci ramane partea electrica alimentare curent
-la relanti mersul motorului este instabil,adica se balbaie,da sa moara si dintr-o data se accelereaza si tot asa ...e stresant
-in mers motorul se comporta perfect trage bine ,numai ca in decelerare(frana de motor)da rateuri pe esapament
-o intrebare ar fi daca exista posibilitatea ca bobina de inductie sa fie "obosita",sau modulu de aprindere,de ce da rateuri ?
  • ph87alm

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1993 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2010

  • Mesaj Privat
In decelerare da rateuri din cauza avansului prea mare , avansul reglat dupa ureche : se slabeste piulita de sub delcou cu o cheie de 13 nu se desface doar se slabeste pana cand delcoul incepe sa se miste , se porneste masina si incepem sa miscam spre parbriz sau spre radiator depinde cum il vrem mai mare sau mai mic cand avansul este mare sau mic se aud niste mici bubuituri (pocnituri) pe toba la relantiu , dupa fiecare miscare a delcoului se accelereaza masina undeva la 2500 3000 de ture pentru un scurt moment dupa revenirea la relantiu se asculta toba . AVANSUL SE REGLEAZA CU MOTORUL TURAT LA 2000 DE TURE nu la relantiu
  • alin_tana

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
se regleaza cu motorul cald;)
  • ph87alm

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1993 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2010

  • Mesaj Privat
da
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR