astraopel- Suspendat
- 275 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Bucuresti
astraopel- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
Salutare am un astra f 92 c16 nz,azi am avut o mare problema
am schimbat bordul cu unul cu turometru si pina acum de vreo 3 zile
nu am avut nici o problema,azi ins imi ajunge acul la temperatura pe rosu si nu porneste ventilatorul,am dat jos termocontactul (care e nou)si l-am bagat
intr-un ibric cu apa si am incalzit pina la 100 grade si a cuplat fiindca
aveam un bec conectat printr-o baterie iar pe la 96 a decuplat,deci functioneaza,in schimb pe masina nu porneste dar eu opresc motorul cind ajunge pe rosu fiindca mi-e frica s nu-l calez deci,stie cineva ce valori trebuie sa aiba sonda de temperatura pt bord la diferite temperaturi?
am schimbat bordul cu unul cu turometru si pina acum de vreo 3 zile
nu am avut nici o problema,azi ins imi ajunge acul la temperatura pe rosu si nu porneste ventilatorul,am dat jos termocontactul (care e nou)si l-am bagat
intr-un ibric cu apa si am incalzit pina la 100 grade si a cuplat fiindca
aveam un bec conectat printr-o baterie iar pe la 96 a decuplat,deci functioneaza,in schimb pe masina nu porneste dar eu opresc motorul cind ajunge pe rosu fiindca mi-e frica s nu-l calez deci,stie cineva ce valori trebuie sa aiba sonda de temperatura pt bord la diferite temperaturi?
- nonea
- ****
- 1,098 mesaje
- din 09 Dec 2006
- Astra 1992 c14nz
- Bistrita-Nasaud
nonea
- Mesaje scrise: 1,098
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2006
- Mesaj Privat
- apasaciu
- **
- 337 mesaje
- din 27 Nov 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Bucuresti
apasaciu
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salutare !
Scriu si eu aici ceva legat de o problema asemanatoare ca sa nu mai deschid un alt post .
Stie cineva daca in momentul in care indincatorul din bord al temp de la apa este complet mort , nu mai misca deloc , daca exista vreo varianta de reparare ? Pot sa ii fac ceva ca sa nu il inlocuiesc ? Am facut deja un test si sunt sigur ca este defect. Are vreun rost sa incerc sa umblu in el ? Daca a desfacut cineva vreunul si are idee ce se intampla acolo pls. dati-mi un raspuns .
Multumesc .
@nonea - sigur sta in rosu acul in cazul descris de tine ? La kadett imi statea la 0 cand era scos papucul de la sonda si cred ca si la astra f-ul care il am facea la fel .
Scriu si eu aici ceva legat de o problema asemanatoare ca sa nu mai deschid un alt post .
Stie cineva daca in momentul in care indincatorul din bord al temp de la apa este complet mort , nu mai misca deloc , daca exista vreo varianta de reparare ? Pot sa ii fac ceva ca sa nu il inlocuiesc ? Am facut deja un test si sunt sigur ca este defect. Are vreun rost sa incerc sa umblu in el ? Daca a desfacut cineva vreunul si are idee ce se intampla acolo pls. dati-mi un raspuns .
Multumesc .
@nonea - sigur sta in rosu acul in cazul descris de tine ? La kadett imi statea la 0 cand era scos papucul de la sonda si cred ca si la astra f-ul care il am facea la fel .
- nonea
- ****
- 1,098 mesaje
- din 09 Dec 2006
- Astra 1992 c14nz
- Bistrita-Nasaud
nonea
- Mesaje scrise: 1,098
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2006
- Mesaj Privat
astraopel- Suspendat
- 275 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Bucuresti
astraopel- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat