- BV-31STE
- OP
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
pentru ca roata dreapta fata era cam moale m-am gandit sa-i bag ceva aer cu un compresor alimentat de la bricheta. N-am pornit motorul, doar am pus contactul pe ultima pozitie (doar asa se alimenteaza la mine bricheta).
A mers asa vreo 2 minute doar pe baterie si m-am gandit ca ar fi totusi bine sa pornesc motorul (compresorul inca mergea).
Pornesc motorul si m-am speriat cat de urat a putut sa faca...si l-am oprit foarte rapid.
Intrebarea e: ce se intampla daca tin cheia mult timp pe ultima pozitie si nu pornesc motorul?
Dupa aia am verificat si uleiul si era la minim...asta sa fie cauza zgomotelor alea?
A mers asa vreo 2 minute doar pe baterie si m-am gandit ca ar fi totusi bine sa pornesc motorul (compresorul inca mergea).
Pornesc motorul si m-am speriat cat de urat a putut sa faca...si l-am oprit foarte rapid.
Intrebarea e: ce se intampla daca tin cheia mult timp pe ultima pozitie si nu pornesc motorul?
Dupa aia am verificat si uleiul si era la minim...asta sa fie cauza zgomotelor alea?
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
si eu am scapat uleiul la limita si am lasat masina vreo 3 zile nepornita, cand am pornit prima oara cateva secunde tacanea ca dracii, probabil a ajuns greu uleiul pana la axele cu came, dupa ce am completat nu am avut belele. Pe de alta parte vezi ca compresoarele astea papa curent ca dracii, asa am reusit sa-mi omor bateria iarna trecuta, de atunci il folosesc numai cu motorul pornit
dan stoia
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2006
- Mesaj Privat
Si la mine la pornire parca mergea in trei pistoane, dupa care isi revenea in timp. Cauza a fost slabirea curelei de distributie, din cauza arcului de la rola de intindere. Pana la urma arcul s-a rupt si am ramas cu masina in pana in intersectie. Verifica intinderea curelei!!!
Opel Astra Caravan Y17
Opel Astra Caravan Y17
- BV-31STE
- OP
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
dan stoia
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2006
- Mesaj Privat