Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
pentru ca roata dreapta fata era cam moale m-am gandit sa-i bag ceva aer cu un compresor alimentat de la bricheta. N-am pornit motorul, doar am pus contactul pe ultima pozitie (doar asa se alimenteaza la mine bricheta).

A mers asa vreo 2 minute doar pe baterie si m-am gandit ca ar fi totusi bine sa pornesc motorul (compresorul inca mergea).

Pornesc motorul si m-am speriat cat de urat a putut sa faca...si l-am oprit foarte rapid.

Intrebarea e: ce se intampla daca tin cheia mult timp pe ultima pozitie si nu pornesc motorul?

Dupa aia am verificat si uleiul si era la minim...asta sa fie cauza zgomotelor alea?
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
si eu am scapat uleiul la limita si am lasat masina vreo 3 zile nepornita, cand am pornit prima oara cateva secunde tacanea ca dracii, probabil a ajuns greu uleiul pana la axele cu came, dupa ce am completat nu am avut belele. Pe de alta parte vezi ca compresoarele astea papa curent ca dracii, asa am reusit sa-mi omor bateria iarna trecuta, de atunci il folosesc numai cu motorul pornit
  • dan stoia

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Si la mine la pornire parca mergea in trei pistoane, dupa care isi revenea in timp. Cauza a fost slabirea curelei de distributie, din cauza arcului de la rola de intindere. Pana la urma arcul s-a rupt si am ramas cu masina in pana in intersectie. Verifica intinderea curelei!!!
Opel Astra Caravan Y17
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
La mine o singura data a pornit aiurea si nu cred ca e de vina intinderea curelei.
Contactul fiind pus pe ultima pozitie am asteptat mai mult de 2 minute pana sa pornesc motorul. Cand l-am pornit cred ca bujiile incandescente nu si-au facut treaba...
  • dan stoia

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2006

  • Mesaj Privat
La mine pornea de fiecare data "la sfert de cheie" dar cu simtomele descrise anterior.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR