Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • gattuso

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Sad Smile am un opel vectra b din 96 1.7 td isuzu care azi ma suparat f tare!merg pe dn a inceput sa mi-se ridice apa am oprit am dezfacut busonul de la vasul de expansiune si apa a scazut!am pus mana pe radiator era rece ,am banuit ca este din cauza termostatului si l-am scos dar observ k masina face acelasi lucru!radiatorul in continuare f rece!vamultumesc si va rog sa ma ajutati Surprised
Skip ads

  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
pompa de apa,sau aerisire temeinica , radiator infundat, etc
  • dj77nio

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 **
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Ar mai putea fi si senzorul de temperatura din radiator, pentru inceput curata mufa cu spray de contacte poate a oxidat si nu mai face bine contact.
daca ai un instrument de masura masoara rezistenta senzorului atunci cand incepe sa fiarba apa si zi ce valoare are. Tot cand incepe sa fiarba apa verifica furtunele de la radiator daca sunt calde.
  • S3rG3nt

  • Mesaje scrise: 508
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2008

  • Mesaj Privat
ai incercat sa completezi cu antigel sau apa sa vezi ce se mai intampla?daca se duce la fel...verifica uleiul..vezi ce culoare are..daca are culoarea cafelei cu lapte...acolo ti s-a dus apa.(garnitura de chiulasa ciupita)..daca e ok...verifica radiatorul sa nu fie infundat (poate fi o prostie...nu neg..dar acum ceva timp am spalat si desfundat un radiator cu Mr.Muscolo...am pus un pliculet..apa..si am incins motorul..apoi scos..spalat cu apa curata...de doua trei ori..si pus antigel proaspat)...verifica furtunele de racire...verifica si pompa de apa...
Succes,si sa ne tii la curent cu ce se intampla
  • gattuso

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
multumesc pt sfaturi!am rezolvat-o !in sensul ca am schimbat chiuloasa(era fisurata)aceasta era cauza din care se incingea!insa acum a intrevenit alta problema!la rece se aude un zgomot f puternic la motor si se zgaltaie motorul care merge si intrerupt timp de 30 de sec ca si cum ar merge in trei!dupa secundele acestea motorul merge si trage perfect numai se aude nmc!care ar fi cauza? multumesc!
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
egr
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Mai degraba un injector pe duca.
  • gattuso

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
injector?se aude foarte tare!tin sa mentionez ca noua chiuloasa nu avea supape si le-am pus pe cele vechi!iar masina nu cred ca are egr!
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Oare?
L.E esti sigur ca nu are egr?
  • gattuso

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
nush ce sa spun!are?este din 96 masina 1.7 td isuzu!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR