- tonypsg
- OP
- 1,466 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,466
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Cred ca glumesti. Banuiesc ca te gandesti sa-l schimbi pentru putere in plus, nu? z17dtl are 80cp, y17dt are 75cp, nu vad de ai investi in munca si intr-un alt motor doar pentru un castig de 5cp. Remapeaza-l pe cel actual, ajungi lejer la 95-98cp si vei fi foarte multumit. Costuri minime si fara batai de cap.
- tonypsg
- OP
- 1,466 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,466
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
nu e gluma.nu e vorba de putere.e vorba ca motorul actual are o bataie la tacheti dupa cum zicea cineva,altu zicea ca e bataie de injector si asa mai departe.e vorba de elasticitare si totusi e un motor de generatie mai noua.nicidecum nu se pune problema de putere atita timp cat un an de zile am fost multumit de ce imi ofera y17dt.de asta am si deschis discutia sa vad pareri pro si contra.
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Un set de injectoare sau chiar si tacheti te costa mult mai putin decat un alt model de motor. Scapi de umblatura cu omologarea pe la RAR, batai de cap cu potriveli... tevi, furtune, cabluri, cutie de viteze, evacuare, ECU+immo... bleah. In plus, nici z17dtl nu sta bine la capitolul injectoare... pica pe capete.
- Gyo
- ***
- 611 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Bacau
Gyo
- Mesaje scrise: 611
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
E mult mai fiabil y1.7dti, decat z1.7dtl, bataie de tacheti, sau injectoare se gasesc piese la greu, si la preturi bune chiar, nu vad de ce ai schimba motorul complet! Daca tot vrei sa il schimbi, cauta unu la fel, cu km mai putini! Dar si asta e cam radicala solutia! Mai bine mergi pe o reconditionarea calumea a motorului! Dupa cum a zis si colegu, is cam multe de schimbat, si exista ceva diferente, care o sa iti dea batai de cap si bani cheltuiti fara rost! Nu mai zic ca urmeaza rar, omologari, testari si alte prostii, drumuri si bani aruncati! La o adica de ce nu o vinzi, si iei direct z1.7dtl? Nu vad rostul sa te complici, sincer! Mult noroc!
- tonypsg
- OP
- 1,466 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,466
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
mmmm.sunt pe ganduri tare de tot.un y17dt cu putini km e mai greu de gasit iar la reconditionare iti ia timp sa zic asa.azi una,maine alta si tot asa.sincer m-am cam saturt sa aud tacanitu ala la relanti mai ales,si mor de ciuda cand aud alte dieseluri cum suna.ideea e ca nici nu prea am timp sa stau sa-l reconditionez.timpul inseamna mult....
- valeriu_48
- **
- 234 mesaje
- din 27 Jan 2010
- Astra 2001 y 17 dti
- Prahova
valeriu_48
- Mesaje scrise: 234
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 y 17 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2010
- Mesaj Privat
- tonypsg
- OP
- 1,466 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,466
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat