- florinelcristi
- OP
- 8 mesaje
- din 20 Mai 2012
- Astra 1997 1,7TDS
- Prahova
florinelcristi
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1997 1,7TDS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2012
- Mesaj Privat
Salutare tuturor. Sunt proaspat posesor (o luna) de Opel. Dupa 3 Dacii SH. Auto achizitionat de la o cunostinta, referinte de nota 10. Insa, au inceput problemele. Daca ma puteti ajuta cu un sfat, ce bucurie ar fi acum, pe "praful" dupa achizitie.
1. A inceput sa ploua inauntru (are trapa electrica). Am inteles ca sunt 4 gauri de scurgere prevazute cu furtun. Dar, unde si de unde sa incep desfundarea acestora?
2. Turometul nu functioneaza, surprinzator, pleaca cand temperatura depaseste 90 grade, dar cu mari fluctuatii?
3. Masina am preluat+o cu un consum recomandat de 4% extraurban respectiv 5% urban. Nu am reusit sa fac un consum real dar, sunt doua situatii:
a) porneste un pic cam greu dimineata, scoate cam mult fum, pare ca nu trage iar tinuta pe loc la o anumita turatie constanta (nu merge turometrul) parca intrerupe precum vechea Dacie din o bujie si cred ca in aceste faze consuma mai mult
b) porneste bine, nu scoate fum, trage foarte bine, merge rotund si cred ca nu consuma.
Toate astea cu aceeasi motorina, in etape distincte ale zilei sau zilelor!
4. Cum pot verifica functionalitatea turbosuflantei si acelui trambitat EGR?
5. Ce alte lucruri trebuie si pot verifica acum , ca simplu mecanic amator?
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri, sunt doar primele intrebari, scuze, dar cred ca nu va voi stresa prea mult si cu urmatoarele.
1. A inceput sa ploua inauntru (are trapa electrica). Am inteles ca sunt 4 gauri de scurgere prevazute cu furtun. Dar, unde si de unde sa incep desfundarea acestora?
2. Turometul nu functioneaza, surprinzator, pleaca cand temperatura depaseste 90 grade, dar cu mari fluctuatii?
3. Masina am preluat+o cu un consum recomandat de 4% extraurban respectiv 5% urban. Nu am reusit sa fac un consum real dar, sunt doua situatii:
a) porneste un pic cam greu dimineata, scoate cam mult fum, pare ca nu trage iar tinuta pe loc la o anumita turatie constanta (nu merge turometrul) parca intrerupe precum vechea Dacie din o bujie si cred ca in aceste faze consuma mai mult
b) porneste bine, nu scoate fum, trage foarte bine, merge rotund si cred ca nu consuma.
Toate astea cu aceeasi motorina, in etape distincte ale zilei sau zilelor!
4. Cum pot verifica functionalitatea turbosuflantei si acelui trambitat EGR?
5. Ce alte lucruri trebuie si pot verifica acum , ca simplu mecanic amator?
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri, sunt doar primele intrebari, scuze, dar cred ca nu va voi stresa prea mult si cu urmatoarele.
ivutza
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2012
- Mesaj Privat
Salut
Daca vrei sa verifici turbosuflanta scoti furtunul care vine din ea in gura de admisie si vezi daca sufla puternic atunci cand accelerezi...
Daca ai motor isuzu ca al meu 1.7 de 82 CP nu ai EGR pe el. si a mea porneste greu la rece si merge intrerupt pana se incalzeste pe urma isi da drumu la mers..
Pentru turometru verifica firele pe la alternator pentru ca de acolo iti indica turatia
Daca vrei sa verifici turbosuflanta scoti furtunul care vine din ea in gura de admisie si vezi daca sufla puternic atunci cand accelerezi...
Daca ai motor isuzu ca al meu 1.7 de 82 CP nu ai EGR pe el. si a mea porneste greu la rece si merge intrerupt pana se incalzeste pe urma isi da drumu la mers..
Pentru turometru verifica firele pe la alternator pentru ca de acolo iti indica turatia