mosbi83
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2014
- Mesaj Privat
- mariun nmo
- *
- 49 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Astra 2004 y17dt
- Hunedoara
mariun nmo
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
mosbi83
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2014
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
nu mai vorbiti prostii. face treaba destul de buna. nu e ca si curatul cu periuta de dinti, insa e destul de bun.
toata mizeria aia ajunge in camera de ardere si este arsa, nu afecteaza cu nimic catalizatorul, sau cu nimic mai mult decat benzina normala. in general astia de la liqui moly au produse bune, mai ales cele PRO-LINE. am folosit foarte multe chestii de la ei si niciodata nu au facut rau, ci mereu am observat o imbunatatire, deci eu personal le recomand.
am folosit:
Engine flush,
ceratec,
MOS2,
valve cleaner
injection cleaner
acum am comandat un benzin system cleaner
si niste valve si injection cleaner sa-mi ajunga un an.
atat timp cat folosesti asa cum scrie, totul e ok.
toata mizeria aia ajunge in camera de ardere si este arsa, nu afecteaza cu nimic catalizatorul, sau cu nimic mai mult decat benzina normala. in general astia de la liqui moly au produse bune, mai ales cele PRO-LINE. am folosit foarte multe chestii de la ei si niciodata nu au facut rau, ci mereu am observat o imbunatatire, deci eu personal le recomand.
am folosit:
Engine flush,
ceratec,
MOS2,
valve cleaner
injection cleaner
acum am comandat un benzin system cleaner
si niste valve si injection cleaner sa-mi ajunga un an.
atat timp cat folosesti asa cum scrie, totul e ok.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Daca folosesti ulei de calitate si il schimbi la timp (chiar si mai repede un pic), nu ai nevoie de nici un engine flush, ceratec, duratec si mai stiu eu ce! Ceratec si MoS2, ar fi ok daca le-ar baga producatorul uleiului in timpul procesului de prelucrare, nu facem noi pe chimistii acasa..........sunt bani risipiti aiurea si de multe ori mai rau fac! Spor.
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
nu e adevarat.
majoritatea schimba uleiul la 20-30k km, si atunci cum pui uleiul nou, cum se innegreste, un engine flush curata din depunerile ce se formeaza de la uleiul ce sta mult si ajuta la conservat viata uleiului.
apoi MOS2 sau Ceratec, ajuta foarte mult la lubrifiere, mai ales in perioada cand e rece afara si masina sta mai mult, ajuta la evitarea frecarii metal pe metal pana isi face treaba sistemul de lubrifiere.
nu am zis nimic de duratec, nu am zis nimic de solutii minune, dar liqui moly chiar face chestii bune si e o companie buna.
am folosit produsele lor, cand am scos uleiul de 5000km dupa engine flush era negru.
cand am pus ceratec zgomotul de la tacheti a disparut si consumul a scazut cu 15-20% in oras. faptul ca nu e mereu nevoie de ele si ca nu ma voi apuca sa pun numai ceratec sau MOS2 in loc de ulei, nu inseamna ca ele nu ajuta.
asta cu producatorul uleiului e cu doua taisuri, hai sa schimbam si uleiul la 25-30k km ca asa zice producatorul, hai sa lasam uleiul original in cutiile de viteze ca multi scriu pe el lifetime, etc. sunt mult mai multe de considerat acolo, si de ce nu pune producatorul mai multi aditivi in uleiuri, insa pentru o masina care face drumuri scurte, si de oras, mai ales cum sunt in romania, uleiul e foarte frecat, condensul din ulei si restul prostiilor ce le aspira motorul nu fac deloc bine, sa ii dai motorului un plus de lubrifiere eu nu-l vad decat benefic.
poti cauta pe net sa vezi ce e ala Liqui moly MOS2, caci asta i-a facut pe ei celebri si de la asta a aparut aceasta multinationala germana care face multi bani din acesti aditivi.
majoritatea schimba uleiul la 20-30k km, si atunci cum pui uleiul nou, cum se innegreste, un engine flush curata din depunerile ce se formeaza de la uleiul ce sta mult si ajuta la conservat viata uleiului.
apoi MOS2 sau Ceratec, ajuta foarte mult la lubrifiere, mai ales in perioada cand e rece afara si masina sta mai mult, ajuta la evitarea frecarii metal pe metal pana isi face treaba sistemul de lubrifiere.
nu am zis nimic de duratec, nu am zis nimic de solutii minune, dar liqui moly chiar face chestii bune si e o companie buna.
am folosit produsele lor, cand am scos uleiul de 5000km dupa engine flush era negru.
cand am pus ceratec zgomotul de la tacheti a disparut si consumul a scazut cu 15-20% in oras. faptul ca nu e mereu nevoie de ele si ca nu ma voi apuca sa pun numai ceratec sau MOS2 in loc de ulei, nu inseamna ca ele nu ajuta.
asta cu producatorul uleiului e cu doua taisuri, hai sa schimbam si uleiul la 25-30k km ca asa zice producatorul, hai sa lasam uleiul original in cutiile de viteze ca multi scriu pe el lifetime, etc. sunt mult mai multe de considerat acolo, si de ce nu pune producatorul mai multi aditivi in uleiuri, insa pentru o masina care face drumuri scurte, si de oras, mai ales cum sunt in romania, uleiul e foarte frecat, condensul din ulei si restul prostiilor ce le aspira motorul nu fac deloc bine, sa ii dai motorului un plus de lubrifiere eu nu-l vad decat benefic.
poti cauta pe net sa vezi ce e ala Liqui moly MOS2, caci asta i-a facut pe ei celebri si de la asta a aparut aceasta multinationala germana care face multi bani din acesti aditivi.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Nu e nevoie sa caut LM cu MoS2 ca sa stiu ce e aia. Daca nu stiam, nu toceam tastatura degeaba.
Daca vrei ulei cu MoS2, cauti producatori ce folosesc asa ceva in uleiurile lor, ex. Eneos, Mobil1, Yacco, RedLine etc.! Daca vrei un ulei care sa reduca frecarea sau sa ajunga repede in motor, folosesti un Millers cu WS2 sau un Fuchs XTL!
Cum am spus, daca schimbi uleiul la timp, si folosesti ulei de calitate, nu ai nevoie nici de engine flush, nici de aditivi suplimentari! Am mai spus asta si in alte topicuri, aditivii se adauga intr-un anumit ritm, temperatura si anumite proportii! Un anumit aditiv, daca e intr-o cantitate prea mare sau incompatibil cu pachetul folosit de producator, anuleaza alti aditivi........etc!
Dar la urma urmei, fiecare face cum considera, dar nu pot sa spun ca sunt benefici, dimpotriva!
Daca ai un motor calarit cu schimb LL, faci doua schimburi la 2-3k km (inclusiv filtru de ulei) cu un Ravenol CleanSyntho si gata, daca nu rezolvi asa, poti sa bagi si mama engine flush-ului, ca nu mai are ce sa ii faca!
Daca vrei ulei cu MoS2, cauti producatori ce folosesc asa ceva in uleiurile lor, ex. Eneos, Mobil1, Yacco, RedLine etc.! Daca vrei un ulei care sa reduca frecarea sau sa ajunga repede in motor, folosesti un Millers cu WS2 sau un Fuchs XTL!
Cum am spus, daca schimbi uleiul la timp, si folosesti ulei de calitate, nu ai nevoie nici de engine flush, nici de aditivi suplimentari! Am mai spus asta si in alte topicuri, aditivii se adauga intr-un anumit ritm, temperatura si anumite proportii! Un anumit aditiv, daca e intr-o cantitate prea mare sau incompatibil cu pachetul folosit de producator, anuleaza alti aditivi........etc!
Dar la urma urmei, fiecare face cum considera, dar nu pot sa spun ca sunt benefici, dimpotriva!
Daca ai un motor calarit cu schimb LL, faci doua schimburi la 2-3k km (inclusiv filtru de ulei) cu un Ravenol CleanSyntho si gata, daca nu rezolvi asa, poti sa bagi si mama engine flush-ului, ca nu mai are ce sa ii faca!