Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • shadowkript

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
va salut am luat un opel astra f si persoana de la care l-am luat i-a montat gpl pe el cu carburator de dacie am anulat gpl de pe el si masina nu mai porneste
porneste doar putin si apoi moare nust cum sa fac cu returu in pompa am pus un teu pe furtun si ma gandesc ca ori baga prea mult pompa orinu se alimenteaza bine ca imi da pe retur mult inapoi astept ori ce sugestii poate a mai montat cineva sincer eu nu mai stiu ce sa ii fac motorul este c18nz benzina
Skip ads

  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
returul trebuie sa se intoarca in rezervor.Daca ai carburator de dacie atunci veriifica plutitorul sau cuiul ponton.
  • shadowkript

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
pai lam facut sa se intoarca
am verificat si cuiul ponto inchide bine si plutitoru
nust ce sa mai fac cineva mi-a zis sa mai pun 2 garnituri la carburator sa ii maresc camera de ardere nust daca e o idee foarte buna
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
daca ai pus teu atunci partea care pleaca spre rezervor trbuie sa aiba orificiul de dimensiunea unui ac de cusut
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
cum naiba maresti camera de ardere?.Cauta un vecin care are dacie si sigur o repara
  • shadowkript

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
stiu dar daca ii las orificiul mic imi baga prea multa benzina si inneaca pompa baga cu 3 bari carburatoru de dacie nu suporta atata din cate am inteles
  • shadowkript

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
singura mea varianta sa dau de cineva care a mai facut modificarea asta poate nu am facut eu ceva bine
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
de suportat cred ca supaorta , nu prea are cum sa inece pompa , poate o forteaza.Poate jiglerul de relanti nu asigura debitul necesar de benzina.Cauta si pune de 1400 .Mai bine cauta si pune la loc ce a pus neamtu
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
nu stiu de cat ai motorul dar daca e 1.6 atunci cu siguranta nu asigura debitul carburatorul ala de dacie.Daca insisti cu carburator de dacie atunci cauta cu dubla camera de ardere ( se foloseau la alea de 1400)
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
am vazut jmecheria asta cu carburator de dacie la cineva pe un golf 3
  • shadowkript

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
am motor de 1.8 si acum am vazt de ce nu porneste ii vine prea multa benzina si o inneaca imi face bujiile fleasca
trebuie sa gasesc o modalitate sa nu mai bage atata benzina
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
nu inchide cuiul ponton
  • shadowkript

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
o sa schimb cuiul ponto si revin cu detalii
  • Alexel1

  • Mesaje scrise: 252
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2009

  • Mesaj Privat
andrei_alik a scris: .Mai bine cauta si pune la loc ce a pus neamtu


sincer is de acord...parerea mea ca ai sa intampini mai multe complicatii mai tarziu si daca o pui inapoi cum era...iti va consuma si mai putin...fiind si motorul destul de mare...poate ca nu ii o idee asa buna sa lasi carburatie unde a fost injectie...ma gandesc sa nu fie si asta un factor
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,101
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Mda! Asta-i treaba made a la mecanicul roman! "Nu merge? Punem carburator de Dacie!" Evil or Very Mad O ineptie din punctul meu de vedere! Nu stiu cum a pacalit calculatorul, dar probabil ai aprins becul de eroare tot timpul in bord!
Sfatul meu e sa cauti in dezmembrari un carburator original pentru motorul tau, sa-l montezi, etc.
Nu ajunge foarte scump, sigur!
Daca neamtul a facut masina asa, de ce trebuie facut downgrade?!?
Mai ales ca daca revii la initial consumul sigur iti scade si va merge mult mai bine masina.
  • Alexel1

  • Mesaje scrise: 252
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2009

  • Mesaj Privat
complet de acord...a si cu pacalitul calculatorului..este o posibilitate sa il fi anulat de tot...pt ca nu ii trebuie calculata ratia de benzina...si probabil de asta ii si baga foarte multa benzina...eu am avut dacie si stiu cum e...baga benzina ca nebunul doar ca totusi ii calibrat carburatorul si pompa de benzina pt un motor de maxim 1.4....in nici un caz de 1.8
  • shadowkript

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
am incercat sa pun carburatorul original si imi da flacara in carburator si rateuri ar fi o varianta sa fie dus injectorul
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
rateuri sar pute sati dea daca ai pus fise invers,tu sti
  • shadowkript

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
cu cel de dacie nu da rateuri disr cu al ei original cu cel de dacie mai si porneste cate odata dar apoi moare
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Prietene,vad ca nimeni dintre cunoscatori nu se deranjeaza sa-ti explice asa ca iti voi spune eu.Daca ai explozii ar putea fi urmatoarele:Injector blocat/ars/pus prost(garnituri injector inexistente sau ciupite),avans incorect,supape cu probleme de inchidere,modul aprindere defect,ecu chart in balarii.
Tind foarte tare sa cred ca este prima chestie.Si....invata sa citesti inainte sa intrebi ce e aia sau unde se gaseste altfel nu vei obtine ajutor.Pentru aproape orice intrebare gasesti raspuns daca citesti topice vechi.Bafta!
Daca s-a facut tzigania aia cu carbelitoru inseamna ca s-a anulat sonda lambda,Iac,ECT,si cam tot ce tine de senzori,probabil cumva si din ecu,deci trebuie refacut totul cum era si vezi ca sigur lambda este moarta ca dealtfel si catalizatorul deci schimba-le.

Pune si tu niste poze cu motorul asa cum este acum.


Ultima modificare făcută de astraopel la Dum 20 Mai, 2012 8:17 pm, modificat de 2 ori în total
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR