- opelastrah
- OP
- 41 mesaje
- din 30 Jun 2009
- Astra 2005
- Iasi
opelastrah
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2009
- Mesaj Privat
Salut tuturor!Scriu aceste randuri satul de problemele ciudate pe care le poate face o masina . De doua zile se manifesta un fenomen ciudat si anume, cand scot din viteza , masina se tureaza singura pana la 4000 - 4500 rpm.Am incercat totusi odata sa o bag in viteza atunci cand incepea sa se tureze si la fel incepe sa isi ia viteza.
Am facut testul preudo- agrafa.....culmea imi da un cod de eroare 002 02 si in loc pe primul rand al ecranului mic sa scrie ECN imi scrie 1.7.Codul nu l-am gasit nu stiu ce e reprezinta el.As dori sa stiu daca a mai patit cineva si care a fost cauza.
Am auzit multe .....cum ca ar fi de la clapeta de acceleratie......sau ca intra aer fals (tinand cont ca am schimbat uleiul , filtru de motorina si filtru de ulei)mentionez ca nu am schimbat filtru de aer pt ca e folosit doar 6000 km ==> nu am umblat la filtru debimetru de aer ..etc etc. deci nu vad pe unde ar intra aer fals.Va multumesc!
Am facut testul preudo- agrafa.....culmea imi da un cod de eroare 002 02 si in loc pe primul rand al ecranului mic sa scrie ECN imi scrie 1.7.Codul nu l-am gasit nu stiu ce e reprezinta el.As dori sa stiu daca a mai patit cineva si care a fost cauza.
Am auzit multe .....cum ca ar fi de la clapeta de acceleratie......sau ca intra aer fals (tinand cont ca am schimbat uleiul , filtru de motorina si filtru de ulei)mentionez ca nu am schimbat filtru de aer pt ca e folosit doar 6000 km ==> nu am umblat la filtru debimetru de aer ..etc etc. deci nu vad pe unde ar intra aer fals.Va multumesc!
- sorin_simple
- **
- 53 mesaje
- din 12 Mar 2010
- Ialomita
sorin_simple
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Ialomita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2010
- Mesaj Privat
- opelastrah
- OP
- 41 mesaje
- din 30 Jun 2009
- Astra 2005
- Iasi
opelastrah
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2009
- Mesaj Privat
Nu cred ca e de la turbina.....odata dusa turbina....se tureaza pana de duce de tot.Am adus un baiat cu diagnoza......si nu aveam nici o erroare.Insa a incercat sa inchida clapeta de acceleratie electronic si am observat ca se inchidea dupa vre-o 2-3 incercari......Deci tot ce a ramas e sa curat clapeta de acceleratie.
As fi f recunoscator daca ar gasi cineva tutoriale pt un astra H 1.7. CDTI.Multumesc.
As fi f recunoscator daca ar gasi cineva tutoriale pt un astra H 1.7. CDTI.Multumesc.
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- opelastrah
- OP
- 41 mesaje
- din 30 Jun 2009
- Astra 2005
- Iasi
opelastrah
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2009
- Mesaj Privat
Multumesc tuturor care m-au ascultat si mi-au raspuns!Am chemat un baiat cu testerul......nu aveam nici o errore insa la comanda electronica de inchidere a clapetei de accelerarie nu o lua din prima.Adik la comanda electronica de inchidere a clapetei motorul trebuia sa se opreasca.
eee in primele incercari motorul se oprea de la a 3 comanda.Dupa mai multe incercari deja incepea de la a 2-a comanda....Pana la urma am dat clapeta de acceleratie jos si am curatat-o cu WD-40( cu mult WD-40 ) si am constatat ca azi nu am mai avut nici un fel de manifestari.Totusi stau cu inima la gura si astept sa fac macar 200 km sa pot da un verdict cat de cat concret.Tin sa precizez ca atat pe cilindru cat si pe clapeta am gasit depunderi ff pietrificate cat si ff multa mazga daca imi permiteti sa spun asa, cu o consistenta considerabila.....Ceea ce imi pare rau e ca nu am putut da capacul de la arc si placa electronica, imi era frica ca nu o mai pot capsa inapoi.
Deocamdata nu inchid topicul pana nu sunt convins.Multumesc!
eee in primele incercari motorul se oprea de la a 3 comanda.Dupa mai multe incercari deja incepea de la a 2-a comanda....Pana la urma am dat clapeta de acceleratie jos si am curatat-o cu WD-40( cu mult WD-40 ) si am constatat ca azi nu am mai avut nici un fel de manifestari.Totusi stau cu inima la gura si astept sa fac macar 200 km sa pot da un verdict cat de cat concret.Tin sa precizez ca atat pe cilindru cat si pe clapeta am gasit depunderi ff pietrificate cat si ff multa mazga daca imi permiteti sa spun asa, cu o consistenta considerabila.....Ceea ce imi pare rau e ca nu am putut da capacul de la arc si placa electronica, imi era frica ca nu o mai pot capsa inapoi.
Deocamdata nu inchid topicul pana nu sunt convins.Multumesc!