TOM60
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2017
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Clio1973
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A1.8XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2018
- Mesaj Privat
Postez REZOLVAREA unei probleme de pornire ( Insignia 1,8 xer),poate ajut pe cineva.
Am parcat mașina în fața unui magazin pentru a cumpãra ceva.
La repornire o ,,ia" din prima dar dupã 2-3 secunde motorul se oprește.
Încerc sã repornesc mașina și...nimic !
Martorii din bord se aprind și se sting dar nu aude pompa și nu funcționeaza nici electromotorul.
Cheia merge pânã în capãt dar fãrã sã ducã la pornire.
În bord ,rãmâne aprins martorul de la frâna de serviciu( electricã) iar aceasta nu mai funcționeazã.Trebuie sã stau cu piciorul pe pedala de frânã sau sã o las în vitezã( marșarier,deoarece o parcasem în pantã).
Constat cã nici geamurile nu le mai pot coborâ.
În timp ce mã ...,,ciudeam" pe lângã mașinã apare un amic posesor tot de Insignia( motorinã) care mã întreabã dacã am schimbat bateria.
Îi spun ca da (de vreo trei luni pusesem noua baterie).
Îmi spune sã verific dacã au fost strânse cu atenție șuruburile care conecteazã fișele de pe baterie ( pe baterie,nu bornele).
Le verific și constat un șurub slãbit( nu fusese strâns bine).
Îl strâng și mașina pornește pe loc.
O pãțise și el !
Am parcat mașina în fața unui magazin pentru a cumpãra ceva.
La repornire o ,,ia" din prima dar dupã 2-3 secunde motorul se oprește.
Încerc sã repornesc mașina și...nimic !
Martorii din bord se aprind și se sting dar nu aude pompa și nu funcționeaza nici electromotorul.
Cheia merge pânã în capãt dar fãrã sã ducã la pornire.
În bord ,rãmâne aprins martorul de la frâna de serviciu( electricã) iar aceasta nu mai funcționeazã.Trebuie sã stau cu piciorul pe pedala de frânã sau sã o las în vitezã( marșarier,deoarece o parcasem în pantã).
Constat cã nici geamurile nu le mai pot coborâ.
În timp ce mã ...,,ciudeam" pe lângã mașinã apare un amic posesor tot de Insignia( motorinã) care mã întreabã dacã am schimbat bateria.
Îi spun ca da (de vreo trei luni pusesem noua baterie).
Îmi spune sã verific dacã au fost strânse cu atenție șuruburile care conecteazã fișele de pe baterie ( pe baterie,nu bornele).
Le verific și constat un șurub slãbit( nu fusese strâns bine).
Îl strâng și mașina pornește pe loc.
O pãțise și el !
GEL1205
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2022
- Mesaj Privat
Buna ziua. am rezolvat o problema la opelul meu vectra c din 2005 benzina 1.8 na si vreau sa stie cine are probleme similare solutia. La mine dupa ce m-am asigurat ca injectoarele sunt curate, filtrul de benzina e curat si bujiile sunt bune si curate...am desfacut capacul rezervorului de sub bancheta din spate...si furtunasul de presiune care duce de la pompa la capacul de plastic era topit, rupt. L-am schimbat si acum masina porneste la sfert de cheie. Asta a fost problema mea, asa am rezolvat-o.
Multumesc si Sarbatori fericite tuturor!
Multumesc si Sarbatori fericite tuturor!
- bibu16v
- *******
- 6,843 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,843
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
VBarbieru
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2023
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,843 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,843
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Bun venit la CO!
Ca sã ne înțelegem ca oamenii tehnici, nu ãia de pe ulițã, ar trebui sã începi prin a dezvãlui codul motor, nu e suficientã cilindreea sau combustibilul.
În altã ordine de idei, ar fi bunã o diagnozã...nu știu dacã funcționeazã metoda pedalelor ...aparent ai și o eroare legatã de sistemul de rãcire (steluța pe rezervor).
Ca regulã generalã, înainte de orice îți trece prin cap vis-a-vis de forumul ãsta, folosește funcția „cautã orice”(cu simbolul lupei alãturat) din colțul dreapta sus al oricãrei pagini. Și o sã fii mirat de ce o sã rezulte:
https://www.clubopel.com/rez...mers&sa=Cauta
Abia dacã nu gãsești nimic, dar nimic, te apuci și deschizi un topic nou și postezi în secțiunea potrivitã: tu ai postat despre o Zafira pe topic de Insignia...altfel începi cu stângul prin încãlcarea regulamentului.
Ca sã ne înțelegem ca oamenii tehnici, nu ãia de pe ulițã, ar trebui sã începi prin a dezvãlui codul motor, nu e suficientã cilindreea sau combustibilul.
În altã ordine de idei, ar fi bunã o diagnozã...nu știu dacã funcționeazã metoda pedalelor ...aparent ai și o eroare legatã de sistemul de rãcire (steluța pe rezervor).
Ca regulã generalã, înainte de orice îți trece prin cap vis-a-vis de forumul ãsta, folosește funcția „cautã orice”(cu simbolul lupei alãturat) din colțul dreapta sus al oricãrei pagini. Și o sã fii mirat de ce o sã rezulte:
https://www.clubopel.com/rez...mers&sa=Cauta
Abia dacã nu gãsești nimic, dar nimic, te apuci și deschizi un topic nou și postezi în secțiunea potrivitã: tu ai postat despre o Zafira pe topic de Insignia...altfel începi cu stângul prin încãlcarea regulamentului.
Day
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2014 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2014
- Mesaj Privat
Salutare.
Vin si eu cu o problema care-mi mananca zilele..
Masina este de 2 saptamani la service si nu ii dau de cap.
Motor 18xer, Astra H 2008. (si GPL)
Cand temperatura exterioara scade sub 15 grade incepe bucuria. Bucuria consta in prornire la a 3-4 cheie. Dupa ce reuseste sa proneasca se balbaie putin si dupa relantiul este okay.
De mentionat ca face problema asta doar la rece, dupa ce masina sta 10-12 ore.
Dupa prima pornire totul e in regula.
S-au schimbat si verificat urmatoarele.
Acumulator, bobina, bujii, electromotor, alternator, debitmetru aer, clapeta acceleratie. [electromotor si alternator au fost schimbate din alte cauze dar le-am mentionat]
Presiunea pe rampa este ok mi s-a spus (3.x bar)
S-a verificat compresia la rece / cald
S-au verificat cilindrii cu camera peste noapte pentru a vedea daca vre-un injector nu inchide si ineaca motorul
O chestie inedita este ca daca se pune manometru pe rampa si se porneste... Masina porneste normal.
Ceva pareri? M-am cam saturat sa schimbe piese pe banii mei.
Vin si eu cu o problema care-mi mananca zilele..
Masina este de 2 saptamani la service si nu ii dau de cap.
Motor 18xer, Astra H 2008. (si GPL)
Cand temperatura exterioara scade sub 15 grade incepe bucuria. Bucuria consta in prornire la a 3-4 cheie. Dupa ce reuseste sa proneasca se balbaie putin si dupa relantiul este okay.
De mentionat ca face problema asta doar la rece, dupa ce masina sta 10-12 ore.
Dupa prima pornire totul e in regula.
S-au schimbat si verificat urmatoarele.
Acumulator, bobina, bujii, electromotor, alternator, debitmetru aer, clapeta acceleratie. [electromotor si alternator au fost schimbate din alte cauze dar le-am mentionat]
Presiunea pe rampa este ok mi s-a spus (3.x bar)
S-a verificat compresia la rece / cald
S-au verificat cilindrii cu camera peste noapte pentru a vedea daca vre-un injector nu inchide si ineaca motorul
O chestie inedita este ca daca se pune manometru pe rampa si se porneste... Masina porneste normal.
Ceva pareri? M-am cam saturat sa schimbe piese pe banii mei.