Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Denso
Skip ads

  • vlad_86

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salut,
Am o Astra J 2011, A17DTJ. Am avut probleme cu turatia la relanti, care fluctueaza si un zgomot ca o bataie care vine de la motor.
Dupa schimbarea regulatorului, cu unul tot Denso, zgomotul pare sa fi disparut, masina trage mai bine dar in turatii mici tot mare sa se chinuie. Fluctuatia nu a disparut.
V-ati mai confruntat care cu simptomele astea dupa schimbarea regulatorului?
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Eu nu. Dar se poate face si adaptarea noului regulator. Totusi nu cred ca e de acolo. Probabil mai ai si alta problemã..
  • DSorin145

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2020

  • Mesaj Privat
SALUT. Am si eu o problema la un opel astra h 2009 h 1.7 cdti (125)
Si la cald si la rece cand pornesc motorul , dupã câteva secunde se tureaza (oscileazã) la 2000 si coboarã . Când este la relanti. Dar nu mereu se tureaza. Unii mi au spus ca este Senzor de presiune. Cum rezolv si eu problema? Multumesc anticipat.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Nu e normal sa stea la ralanti la 2000 rpm. Nu cred ca e de la regulator. Daca vrei sa schimbi regulatorul, sau daca vrei sa afli mai multe detalii, citeste topicul. Succes
  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Salutare,am un Astra H din 2010,1.7 z17dtj.Am o problema la el.Nu stiu daca e coincidenta sau nu,dar dupa ce am alimentat la un Lukoil cu motorina lor mai scumpa,a inceput de a doua zi,cand plec cu masina si ajunge temperatura apei pe la 50gr,incepe sa dea in nas,se accelereaza foarte greu si scoate fum,daca vreau sa plec de pe loc nu are putere si se opreste.In acelasi timp se aude si cum bate ceva la un injector cred.Pana la 50gr si dupa 60 gr merge perfect motorul,nu bate,nu tacane nimic,nu scoate fum deloc.Am pus opcomul pe ea si nu a dat nici o eroare.Am facut o inregistrare cu masina in mers si am observat la presiunea in rampa ca variaza.Daca se cere 24 Mpa,injectia primeste 21-22,la accelerare in loc de 50-60Mpa primeste 46-57Mpa,.Posibil sa faca asa de la regulator sau din cauza motorinei? Ce parere aveti?
Seara buna!
  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Daca uch cere 24 Mpa, si regulatorul de presiune da 21-22Mpa,e pe duca regulatorul? Sau este ok? In mers,nu da atat cat cere uch,are abateri de 2-5 Mpa +-
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Mereu e o diferențã între cerut și primit.
Important este sa nu fie variații mari de presiune.
Eu pun de foarte multa vreme motorina de la mol și vad ca nu mai face fițe. Doar varianta standard.
  • AVasile229

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2020

  • Mesaj Privat
Salut,nu fluctueaza deloc turatia,eu bagam intr-un timp de la Mol tot de aia ieftina,si Rompetrol ieftina.Ultima data am bagat de la Lukoil aia scumpa si parca nu mai e asa galagioasa.De rezolvat cu opritul,era egr pe duca.L-am curatat si e fresh acum.
  • alyyyy77

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Targu Jiu
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2020

  • Mesaj Privat
godfather a scris:si eu am acelasi simptome - am Z17DTJ de 110 CP cu DPF. Masina are 41000 km si in ultima perioada am patit stand cu masina la relanti sa scada foarte putin turatia si sa se auda infundat, ca si cum ar fi "stransa de gat" ...daca ii pisc un pic acceleratia se calmeaza pentru cateva secunde si iar incepe. dar nu face tot timpul asa. de vreo 6-7000 km alimentez numai de la OMV. Pana atunci alimentam de unde apucam, iar cu motorina normala de la Petrom pateam de multe ori, stand la semafor sa scada relanti-ul in 500rpm, consum instant 0,1-0,2 l si vedea cum se chinuie sa creasca turatia sa nu moara motorul!

Cred ca urmatoarele plinuri le fac la Rompetrol, sa vad daca aditivii aia de care spun ei sunt numai marketing sau chiar sunt.

Mecanicul mi-a sugerat sa ii fac o curatare EGR sau o iesire in afara orasului de 30-40 km, dar "mers nesimtit, schimbat vitezele unde taie injectia", ca sa il citez. Smile

Salut ,azi am desfacut de la pompa de inalta acel regulator de presiune si l am dat cu smirgel de 2500 ,pot spune ca momentan a disparut acea oscilatie la relantii urmeaza sa merg mai mult cu ea si dau raspuns
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR