Alex_tore
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2017
- Mesaj Privat
Salut , am si eu o intrebare si am ales sa o pun aici , sa nu deschid un subiect nou , am o oferta pentru un opel corsa B din 2000 diesel 1.5 (700 e) . Nu stiu exact toate detaliile . Am facut o tura si am o nelamurire si anume: la ambreiaj daca nu tin apasata acc cand vreau sa schimb viteza cum apas putin amebreiaju (incet) te arunca in fata rau de tot de parca ai pus frana de motor , daca ti putin de tot acceleratia nu mai simti nimic schimb normal ( eu am mers numai pe benzina , incepator) . Are legatura cumva cu faptu ca trebuie sa apesi pana in podea ambreiaju sa poti sa bagi in viteza? As vrea sa stiu daca e cumva ambreiaju pe duca? sa stiu ce costuri si daca merita masina..E ceva specific la diesel? Sper ca am postat bine , daca nu imi cer scuze sunt nou aici .Multumesc anticipat si succes la multi kilometri fara probleme.
- George-Iulian
- *
- 34 mesaje
- din 30 Mai 2016
- Corsa 1999 X10XE
- Prahova
George-Iulian
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2016
- Mesaj Privat
Salut la toata lumea!
Scriu aici pentru ca nu stiu exact ce sa caut pe forum, am incercat dar nimic asemanator cu ce patesc eu nu gasesc. Nici nu prea stiu cum sa va explic.
Acum cateva zile am curatat Trotle Body cu ajutorul instructiunilor de aici de pe forum. A fost usor asa mi s-a parut. L-am curatat pentru ca aveam o intarziere la acceleratie de 2, 3 secunde, cand masina era calda nu pornea fara acceleratie nici cu slujbe, era cam lenesa ... Clapeta arata groaznic, am frecat cu periuta vreo 3 ore si cu wd40 pentru ca avea o crusta de mizerie si altceva nu aveam la indemana. Sincer nu ma gandeam la atata mizerie. O sa atasez niste poze. Dupa aceasta operatiune masina este mai nervoasa, porneste cand e calda fara probleme si nu mai am intarziere la accelerare. Problema sau problemele nu au disparut totusi de tot. Acum nu mai porneste cand e rece, ma chinui cate 10 minute sa o fac sa stea la relanti. Masina porneste, scutura din toate tablele si apoi se opreste motorul. O alta problema pe care o aveam si inainte dar acum a devenit mai grava, nu ajunge la viteza maxima, adica in treapta 2 la 40km/h se aprinde martorul galben in bord si "lesina" Ramane fara aer nu stiu ce se intampla, imi taie ceva, benzina, aer, nu stiu. In treapta 3 la 55, 60 km/h la fel in treapta 4 pe la 75 km/h si ca sa ajung cu masina la 90, 100 e vai si amar de greu. Trebuie sa nu bata vantul sa nu ploua sa nu ... stiu ca suna ciudat dar eu chiar vorbesc serios. Cand ridic piciorul de pe acceleratie parca intra direct in frana de motor asa se simte din a 4 in a 2 viteza. Am scos mufa de la debitmetru sa vad daca e vreo treaba si masina nu porneste deloc fara mufa la debitmetru. Sincer nu stiu ce sa ii mai fac. La tester am dus-o si mi-a dat motoras relanti si sonda lambda pe care le-am si schimbat noi ...
Si mai am o intrbare, care este seria originala la MAF? Eu am unul in portbagaj cu seria care se termina in 123 si pe masina cu 300 parca, ma gandesc ca fostul proprietar a schimbat debitmetrul si nu o fi original, cu toate ca la tester nu a aparut eroare de MAF. Multumesc daca ati avut rabdare sa cititi o asa poveste ! Daca ma puteti ajuta cu un sfat v-as fi recunoascator.
http://www51.zippyshare.com...ZvT77GH/file.html
http://www51.zippyshare.com...PAi2vQn/file.html
Scriu aici pentru ca nu stiu exact ce sa caut pe forum, am incercat dar nimic asemanator cu ce patesc eu nu gasesc. Nici nu prea stiu cum sa va explic.
Acum cateva zile am curatat Trotle Body cu ajutorul instructiunilor de aici de pe forum. A fost usor asa mi s-a parut. L-am curatat pentru ca aveam o intarziere la acceleratie de 2, 3 secunde, cand masina era calda nu pornea fara acceleratie nici cu slujbe, era cam lenesa ... Clapeta arata groaznic, am frecat cu periuta vreo 3 ore si cu wd40 pentru ca avea o crusta de mizerie si altceva nu aveam la indemana. Sincer nu ma gandeam la atata mizerie. O sa atasez niste poze. Dupa aceasta operatiune masina este mai nervoasa, porneste cand e calda fara probleme si nu mai am intarziere la accelerare. Problema sau problemele nu au disparut totusi de tot. Acum nu mai porneste cand e rece, ma chinui cate 10 minute sa o fac sa stea la relanti. Masina porneste, scutura din toate tablele si apoi se opreste motorul. O alta problema pe care o aveam si inainte dar acum a devenit mai grava, nu ajunge la viteza maxima, adica in treapta 2 la 40km/h se aprinde martorul galben in bord si "lesina" Ramane fara aer nu stiu ce se intampla, imi taie ceva, benzina, aer, nu stiu. In treapta 3 la 55, 60 km/h la fel in treapta 4 pe la 75 km/h si ca sa ajung cu masina la 90, 100 e vai si amar de greu. Trebuie sa nu bata vantul sa nu ploua sa nu ... stiu ca suna ciudat dar eu chiar vorbesc serios. Cand ridic piciorul de pe acceleratie parca intra direct in frana de motor asa se simte din a 4 in a 2 viteza. Am scos mufa de la debitmetru sa vad daca e vreo treaba si masina nu porneste deloc fara mufa la debitmetru. Sincer nu stiu ce sa ii mai fac. La tester am dus-o si mi-a dat motoras relanti si sonda lambda pe care le-am si schimbat noi ...
Si mai am o intrbare, care este seria originala la MAF? Eu am unul in portbagaj cu seria care se termina in 123 si pe masina cu 300 parca, ma gandesc ca fostul proprietar a schimbat debitmetrul si nu o fi original, cu toate ca la tester nu a aparut eroare de MAF. Multumesc daca ati avut rabdare sa cititi o asa poveste ! Daca ma puteti ajuta cu un sfat v-as fi recunoascator.
http://www51.zippyshare.com...ZvT77GH/file.html
http://www51.zippyshare.com...PAi2vQn/file.html
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Online
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- George-Iulian
- *
- 34 mesaje
- din 30 Mai 2016
- Corsa 1999 X10XE
- Prahova
George-Iulian
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2016
- Mesaj Privat
Buna ziua si salutari!
Am pus aseara masina pe tester si avea urmatoarele erori:
Numãrul codurilor: 2
P0505 - Reglaj aer pentru stabilizare de turaþie - este blocat
(00) - Nu este prezent
P0130 - Sensor O2 - tensiune prea micã
(02) - Nu este prezent
Le-am sters si acum dimineata la pornire si-a luat imediat eroarea P0505. Motorasul de relanti l-am schimbat in Decembrie 2016, acum cateva luni. Masina face probleme la pornire rece cu am explicat mai sus. Se se fi stricat asa repede?
Va las mai jos si niste date colectate, daca se poate uita cineva care cunoaste poate ma ajuta si pe mine. Multumesc!
http://www.girlshare.ro/3489794947.1
Am pus aseara masina pe tester si avea urmatoarele erori:
Numãrul codurilor: 2
P0505 - Reglaj aer pentru stabilizare de turaþie - este blocat
(00) - Nu este prezent
P0130 - Sensor O2 - tensiune prea micã
(02) - Nu este prezent
Le-am sters si acum dimineata la pornire si-a luat imediat eroarea P0505. Motorasul de relanti l-am schimbat in Decembrie 2016, acum cateva luni. Masina face probleme la pornire rece cu am explicat mai sus. Se se fi stricat asa repede?
Va las mai jos si niste date colectate, daca se poate uita cineva care cunoaste poate ma ajuta si pe mine. Multumesc!
http://www.girlshare.ro/3489794947.1
- ASebastian
- *
- 3 mesaje
- din 01 Mai 2017
ASebastian
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2017
- Mesaj Privat
Salutare!Sunt nou pe acest forum si vin si eu cu o intrebare daca ma poate ajuta cineva.Am montat o inchidere centralizata cumparata din magazin pe buburuza mea din 1997 (opel corsa) functioneaza perfect dar problema este ca daca o leg la avarii nu mai cupleaza sau decupleaza (dupa caz) adica nu isi mai face cursa cum trebuie actuatorul din usa dreapta restul merg ok.Daca o las fara avarii, cupleaza si acela.Multumesc de intelegere.
- ratoiu2000
- **
- 97 mesaje
- din 01 Feb 2010
- Corsa 1998 X12XE
- Sibiu
ratoiu2000
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1998 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2010
- Mesaj Privat
- ASebastian
- *
- 3 mesaje
- din 01 Mai 2017
ASebastian
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2017
- Mesaj Privat
Motorasele sunt noi si merg usor dar totodata am si o dilema oare sa fie mecanismul din usa ca nu este uzat si merge putin mai greu fata de cel din stanga?Il ridicam putin mai greu si cu mana este drept recunosc.L-am spalat cu degripant si uns cu lichid de frana si am facut manevre cu el dar asa functioneaza el.Are arcul cam tare.Si ca sa cumpar altul nou tot asa o sa fie la fel ca acesta.O alta solutie? Ce as putea face?
- ASebastian
- *
- 3 mesaje
- din 01 Mai 2017
ASebastian
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2017
- Mesaj Privat
- ratoiu2000
- **
- 97 mesaje
- din 01 Feb 2010
- Corsa 1998 X12XE
- Sibiu
ratoiu2000
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1998 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- DariaCristina
- *
- 5 mesaje
- din 21 Mai 2017
- Corsa 1997 Y17DT
- Bistrita-Nasaud
DariaCristina
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Corsa 1997 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2017
- Mesaj Privat
- catalin_MRX
- *
- 3 mesaje
- din 21 Oct 2014
- Corsa 1999
- Iasi
catalin_MRX
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2014
- Mesaj Privat
Salut,am o corsa din 99 breck,am mers la munte cu ea si temperatura apei a ajuns la 100°C,am ajuns acasa iar a doua zi mai aveam foarte putina apa in vas,logic ca am completat cu cat trebuia.
Dupa trei zile am pornit masina si am lasat-o sa mearga la relanti cam 30 de min caci am probleme cu bateria,temperatura apei a trecut de 110°C ajungand pe rosu,am oprit motorul iar cand am ridicat capota imi dadea afara apa din vas,ma asteptam sa porneasca electro-ventilatoarele,dar nu au pornit.
As dori un sfat ca nu stiu ce sa mai fac,oare e din termocupla ? Oare s-a busit si garnitura de chiuloasa? Specific ca termostatul la-m schimbat.
Va rog frumos sa ma ajutati si scuzati-maca am scris unde nu trebuia,sunt nou pe aici
Dupa trei zile am pornit masina si am lasat-o sa mearga la relanti cam 30 de min caci am probleme cu bateria,temperatura apei a trecut de 110°C ajungand pe rosu,am oprit motorul iar cand am ridicat capota imi dadea afara apa din vas,ma asteptam sa porneasca electro-ventilatoarele,dar nu au pornit.
As dori un sfat ca nu stiu ce sa mai fac,oare e din termocupla ? Oare s-a busit si garnitura de chiuloasa? Specific ca termostatul la-m schimbat.
Va rog frumos sa ma ajutati si scuzati-maca am scris unde nu trebuia,sunt nou pe aici
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
TMihaly
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2017
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Online
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat