- Sorin_im
- **
- 333 mesaje
- din 29 Mai 2015
- Insignia OPC 2009 A28NER
- Timis
Sorin_im
- Mesaje scrise: 333
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia OPC 2009 A28NER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2015
- Mesaj Privat
ASecu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2020
- Mesaj Privat
AURASIMONA a scris:@lucio 85 vezi tu undeva scris de mine ca suspensia fata se rezuma la" doar" niste arcuri sport?
Parca am scris ca difera punti, transmisie, suspensii fata -spate...ce nu ai inteles? sau nu era explicit....DIFERA SUSPENSII
in paranteza am scris arcuri sport H@R...banuiesc ca lumea intelege ca astea vin de fabrica pe OPC
Ce intelegi tu prin sasiu flex ride? te rog sa mi explici.
E vreo diferenta intre sasiul unei Insignia OPC si una standard indiferent de motorizare?
si daca este ...ce se intampla cu el cand conduci masina? pentru mine sasiu=caroseria masinii/partea inferioara banuiesc ca nu sufera transformari in timpul condusului...poate suspensiile, servodirectia, etc.
Crede ma nu am uitat sa scriu ca Insignia OPC beneficiaza de acest sistem flex ride... scriam mai demult pe undeva beneficiaza de o gramada de alte nimicuri care ti iau ochii cand te urci in ea si incepi sa conduci sau te uti prin geamul inchis la una parcata si vezi tot felul de butonase...deci nu cred ca e cazul sa scriem pagini intregi...
Asa pot sa spun ca la mine fiind automatik, pot sa schimb viteze de pe volan... sau ca are evacuare dubla si suna belea:shock:
Banuiesc ca pe AlexMihai il intereseaza cum este ea ca masina, ce - sau + au costatat posesorii de OPC dupa un nr de km, probleme frecvente, comportament in timp, costuri revizii@casco, consum real, performante,etc...nu cred ca l intereseaza daca directia se numeste McPherson sau Hiper Strut
Parca am scris ca difera punti, transmisie, suspensii fata -spate...ce nu ai inteles? sau nu era explicit....DIFERA SUSPENSII
in paranteza am scris arcuri sport H@R...banuiesc ca lumea intelege ca astea vin de fabrica pe OPC
Ce intelegi tu prin sasiu flex ride? te rog sa mi explici.
E vreo diferenta intre sasiul unei Insignia OPC si una standard indiferent de motorizare?
si daca este ...ce se intampla cu el cand conduci masina? pentru mine sasiu=caroseria masinii/partea inferioara banuiesc ca nu sufera transformari in timpul condusului...poate suspensiile, servodirectia, etc.
Crede ma nu am uitat sa scriu ca Insignia OPC beneficiaza de acest sistem flex ride... scriam mai demult pe undeva beneficiaza de o gramada de alte nimicuri care ti iau ochii cand te urci in ea si incepi sa conduci sau te uti prin geamul inchis la una parcata si vezi tot felul de butonase...deci nu cred ca e cazul sa scriem pagini intregi...
Asa pot sa spun ca la mine fiind automatik, pot sa schimb viteze de pe volan... sau ca are evacuare dubla si suna belea:shock:
Banuiesc ca pe AlexMihai il intereseaza cum este ea ca masina, ce - sau + au costatat posesorii de OPC dupa un nr de km, probleme frecvente, comportament in timp, costuri revizii@casco, consum real, performante,etc...nu cred ca l intereseaza daca directia se numeste McPherson sau Hiper Strut
ASecu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2020
- Mesaj Privat
ASecu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2020
- Mesaj Privat
- Sorin_im
- **
- 333 mesaje
- din 29 Mai 2015
- Insignia OPC 2009 A28NER
- Timis
Sorin_im
- Mesaje scrise: 333
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia OPC 2009 A28NER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2015
- Mesaj Privat