- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Noi abia am iesit din comunism si nu stim ce este sclavia moderna.
Cumperi nou si dupa 4 ani vinzi, iar cumperi, cel ce cumpara SH o duce la fier vechi in 10 ani, de aici numai marile corporatii si banci castiga, sclavul munceste.
Cumperi casa din aschii (SUA) vine tornada si casa ta de 200,000 dolari nu mai este, tot tu ingrasi banci, companii asigurare, corporatii. Sa spunem ca nu vine tornada, inundatii si altele, o mananca furnicile si cariile de nu mai face doi bani cand ajungi la pensie si trebuie sa o repari total.
In mai toate tarile capitaliste exista un segemnt care nu lucreaza dar acumuleaza. Romanul sau bulgarul sau altul merge la munca, strange capsuni care sunt exportate in RO, face case pe care respectivul le inchiriaza sau vinde cu credit bancar tot la sclav si tot asa. Hai ca plecam de la subiect cam mult.
Cumperi nou si dupa 4 ani vinzi, iar cumperi, cel ce cumpara SH o duce la fier vechi in 10 ani, de aici numai marile corporatii si banci castiga, sclavul munceste.
Cumperi casa din aschii (SUA) vine tornada si casa ta de 200,000 dolari nu mai este, tot tu ingrasi banci, companii asigurare, corporatii. Sa spunem ca nu vine tornada, inundatii si altele, o mananca furnicile si cariile de nu mai face doi bani cand ajungi la pensie si trebuie sa o repari total.
In mai toate tarile capitaliste exista un segemnt care nu lucreaza dar acumuleaza. Romanul sau bulgarul sau altul merge la munca, strange capsuni care sunt exportate in RO, face case pe care respectivul le inchiriaza sau vinde cu credit bancar tot la sclav si tot asa. Hai ca plecam de la subiect cam mult.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Societatea te INCITA sa te comporti asa, dar nu te obliga
Asi zice chiar ca cu cat individul e mai "sus" pe scara sociala, cu atat asculta mai putin "sfaturile" din reclame.
In rest, asa cum s-a mai zis, fiecare cu prioritatile sale.
Personal, prefer sa iau o casa care se va plati din chirie (NU in RO !) sau sa-mi dau copiii la o scoala demna de acest nume decat sa pun angal eyes-i eleroane, spoilere si alte briz-brizuri pe o masina de doua decenii. (era un banc odata "cum dublezi valoarea unui autoturism Lada --> umpli rezervorul" )
DUPA PAREREA MEA (ca sa revin la subiect) masina sa ia la 4 ani (alegere "la sange" EXTREM de selectiva, faci mofturi si negociezi orice detaliu) si se da la 8-10, este si destul de veche ca primul "fazan" sa fi bagat o poala de bani in ea, si suficient de noua sa nu mai bagi si tu, in afara consumabilelor, evident. Nimeni nu te obliga sa iei la al 14-lea proprietar, nu ai decat sa alegi o "prima mana"
- Masina se ia CAND O GASESTI, NU CAND AI NEVOIE URGENTA, asta "implica implicit" ca o cumperi inainte de a o vinde pe cea veche.
- Masina este un obiect de uzaj curent, nu de lasat masca neamurile si cartierul.
- Alegerea trebuie sa tina cont NUMAI de elemente obiective, la un pret minim pe kilometrul rulat, desigur ca e vorba de o masina "clean" destul de noua, nu de o epava.
- Marca nu prea conteaza, ci mai curand modelul; fiecare constructor cunoscut are modele reusite si garbij-uri.
Mai vin cu completari, daca va fi cazul.
(Dane "lucreaza SI acumuleaza" se poate si asta )
Asi zice chiar ca cu cat individul e mai "sus" pe scara sociala, cu atat asculta mai putin "sfaturile" din reclame.
In rest, asa cum s-a mai zis, fiecare cu prioritatile sale.
Personal, prefer sa iau o casa care se va plati din chirie (NU in RO !) sau sa-mi dau copiii la o scoala demna de acest nume decat sa pun angal eyes-i eleroane, spoilere si alte briz-brizuri pe o masina de doua decenii. (era un banc odata "cum dublezi valoarea unui autoturism Lada --> umpli rezervorul" )
DUPA PAREREA MEA (ca sa revin la subiect) masina sa ia la 4 ani (alegere "la sange" EXTREM de selectiva, faci mofturi si negociezi orice detaliu) si se da la 8-10, este si destul de veche ca primul "fazan" sa fi bagat o poala de bani in ea, si suficient de noua sa nu mai bagi si tu, in afara consumabilelor, evident. Nimeni nu te obliga sa iei la al 14-lea proprietar, nu ai decat sa alegi o "prima mana"
- Masina se ia CAND O GASESTI, NU CAND AI NEVOIE URGENTA, asta "implica implicit" ca o cumperi inainte de a o vinde pe cea veche.
- Masina este un obiect de uzaj curent, nu de lasat masca neamurile si cartierul.
- Alegerea trebuie sa tina cont NUMAI de elemente obiective, la un pret minim pe kilometrul rulat, desigur ca e vorba de o masina "clean" destul de noua, nu de o epava.
- Marca nu prea conteaza, ci mai curand modelul; fiecare constructor cunoscut are modele reusite si garbij-uri.
Mai vin cu completari, daca va fi cazul.
(Dane "lucreaza SI acumuleaza" se poate si asta )
RedoX
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2011
- Mesaj Privat
Sunt intru totul deacord cu sqryn. Eu tocmai am luat un SH pe exact aceleasi considerente.
Nu sunt un tip pretentios si m-am obisnuit cu masini de serviciu de peste 100k Km la preluare. Nu am avut probleme si nici firmele respective nu au avut costuri mari cu intretinerea lor. Aceste experiente personale mi-au dat curaj sa iau un SH si pentru mine.
Nu sunt un tip pretentios si m-am obisnuit cu masini de serviciu de peste 100k Km la preluare. Nu am avut probleme si nici firmele respective nu au avut costuri mari cu intretinerea lor. Aceste experiente personale mi-au dat curaj sa iau un SH si pentru mine.
robert77
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2009
- Mesaj Privat
Acum 2 luni am inceput sa caut pe net o masina pt sotie si de comun acord ne-am restrans cautarile la 2 variante:
1.opel corsa D 3 usi
2.renault clio 3 hatchback ambele benzinare.
Amandoi preferam atat ca design cat si ca brand (fiabilitate,revanzare) -Opelul.
Am constatat ca o masina cu max 30-35 000 km verificabili,in stare excelenta, nu gaseam sub 6000 euro.Asta m-a determinat sa incep sa ma uit si la ofertele dealerilor privind modelele sus amintite.
Am ales corsa d facelift in 3 usi,1.2 85 cp dotari:A/C,abs,pilot automat,geamuri si oglinzi electrice,radio cd,comenzi volan. sincer sa fiu nu sunt avid dupa dotari nenumarate,nici pt masina mea,nici pt a sotiei,ci doar cele foarte importante:a/c,abs,electric pack.
pretul 6950! +3 prime casare pe care am dat 4200 lei ,aprox.1000 euro
taxa de poluare este 120 euro.
total 8100 euro,plus pierderea la rata de schimb brd in jur de 200 eur,total 8300(plata de face in lei la curs vnzare euro/brd)
Eu cred ca merita sa plusezi 2000 euro intr-o masina cu 3 ani mai noua decat cele comparate ,fara rulaj,fara dubii privind modul in care e fost exploatata etc.
daca ar fi costat ca acum 3-4 ani in jur de 10-11000 euro cu siguranta ca nu as fi luat noua ,pt ca nu aveam aceasta suma.asa de la 6000 sa ma duc la 8300 nu a fost chiar exagerat de greu
am avut masina cu piele si clima si scaune incalzite etc,luata sh la 3 ani vechime,am pierdut dupa 2 ani 4500 euro la ea.
acum am un ford focus 1.6 i 11.2007,luat acum 1 an,37000 km carte serv,luat din tara,am dat 5900 euro ,are dotarile minim necesare:abs,a.c etc. decat sa dau 11 000 pe una noua clar e de preferat aceea.dar pt 2-2500 euro dif nu as lua SH
1.opel corsa D 3 usi
2.renault clio 3 hatchback ambele benzinare.
Amandoi preferam atat ca design cat si ca brand (fiabilitate,revanzare) -Opelul.
Am constatat ca o masina cu max 30-35 000 km verificabili,in stare excelenta, nu gaseam sub 6000 euro.Asta m-a determinat sa incep sa ma uit si la ofertele dealerilor privind modelele sus amintite.
Am ales corsa d facelift in 3 usi,1.2 85 cp dotari:A/C,abs,pilot automat,geamuri si oglinzi electrice,radio cd,comenzi volan. sincer sa fiu nu sunt avid dupa dotari nenumarate,nici pt masina mea,nici pt a sotiei,ci doar cele foarte importante:a/c,abs,electric pack.
pretul 6950! +3 prime casare pe care am dat 4200 lei ,aprox.1000 euro
taxa de poluare este 120 euro.
total 8100 euro,plus pierderea la rata de schimb brd in jur de 200 eur,total 8300(plata de face in lei la curs vnzare euro/brd)
Eu cred ca merita sa plusezi 2000 euro intr-o masina cu 3 ani mai noua decat cele comparate ,fara rulaj,fara dubii privind modul in care e fost exploatata etc.
daca ar fi costat ca acum 3-4 ani in jur de 10-11000 euro cu siguranta ca nu as fi luat noua ,pt ca nu aveam aceasta suma.asa de la 6000 sa ma duc la 8300 nu a fost chiar exagerat de greu
am avut masina cu piele si clima si scaune incalzite etc,luata sh la 3 ani vechime,am pierdut dupa 2 ani 4500 euro la ea.
acum am un ford focus 1.6 i 11.2007,luat acum 1 an,37000 km carte serv,luat din tara,am dat 5900 euro ,are dotarile minim necesare:abs,a.c etc. decat sa dau 11 000 pe una noua clar e de preferat aceea.dar pt 2-2500 euro dif nu as lua SH
- Steffano
- ****
- 1,188 mesaje
- din 14 Nov 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
Steffano
- Mesaje scrise: 1,188
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2010
- Mesaj Privat
depinde foarte de ce masina vrei. De ex, daca ai bani de una noua, sa zicem un logan 1.4 MPI cu abs si ac, adica aproape 5000, ati prefera loganul sau vectra b2, cu un motor bunicel si destul de dotata. Eu unul as prefera vectra, ceea ce am si facut in situatie de fata: am logan din 2006, 1.5 dci, din care doar motorul mai este bun (pentru ca este de Renault si nu de Dacia) in rest totul e cazut pe ea: de zogmot nu mai vorbesc, toate plsticele scartaie pe ea, desi masina a fost foarte ingrijita, nu se compara cu vectra care are 10 ani (11/2001)
In alta ordine de idei, daca vrei aceeasi masina, sa luam un exemplu de vectra C: se merita sa dai pana la 5.000 in plus pt aceeasi masina doar pt ca cea SH are cativa mii de km? Dupa parerea mea nu, mai ales daca masina SH a fost rulata in germania si nu "a suferit" in romania
In plus, cum s-a mai spus, dupa ce ai iesit cu ea pe poarta dealerului pretul scade drastic, daca incerci sa o vinzi si dupa o luna o sa ai probleme, pt ca cel care vrea s-o cumpere se va gandi: sigur are probleme, a fost lovita sau nu e buna de nimic daca o vinde desi e noua.
Acum, totusi, masina noua e masina noua, nu se compara cu nimic. Deci nu cred ca putem concluziona. Ambele variante au avantaje si dezavantaje
In alta ordine de idei, daca vrei aceeasi masina, sa luam un exemplu de vectra C: se merita sa dai pana la 5.000 in plus pt aceeasi masina doar pt ca cea SH are cativa mii de km? Dupa parerea mea nu, mai ales daca masina SH a fost rulata in germania si nu "a suferit" in romania
In plus, cum s-a mai spus, dupa ce ai iesit cu ea pe poarta dealerului pretul scade drastic, daca incerci sa o vinzi si dupa o luna o sa ai probleme, pt ca cel care vrea s-o cumpere se va gandi: sigur are probleme, a fost lovita sau nu e buna de nimic daca o vinde desi e noua.
Acum, totusi, masina noua e masina noua, nu se compara cu nimic. Deci nu cred ca putem concluziona. Ambele variante au avantaje si dezavantaje
- deleted-127359
- *
- 13 mesaje
- din 04 Jun 2018
deleted-127359
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2018
- Mesaj Privat
Aceasta este mentalitatea românului.Sub pretextul “noi suntem sãraci”cumpãrãm rablele altora.Facem tot posibilul sã avem o mașinã!Nu conteazã bunã ,rea...sã fie!Bine el zice cînd o cumpãrã ...”am luat-o ieftin,are piele,climã,scaune încãlzite,bla,bla...Cît bagã ulterior în ea ,nu se pune!Unde privești ,rable la greu care nu mai funcționeszã de luni bune!Cumpãrați stimați compatrioți mizeriile altora!Chinuiți-vã cu ele,țineți-le în fața casei,doar de dragul de a avea mașinã! Bravo nemților cã au gãsit o modalitate de a se debarasa de gunoaie și mai fac și bani!