Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • mgpsv259

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salutare,am o problema cu un Opel astra h 1.9 cdti 120cp din 2005 si nu pot explica care ar fii problema...De cand am cumparat masina am schimbat 4 alternatoare toate fiind cumparate noi .Nu inteleg si intervalul de defectare al acestora fiind aproximativ 2 -3 ani .Cel mai recent a fost vara aceasta i luna iulie cand am vrut sa cumpar alt alternator nou .La insistentele mecanicului am cumparat puntea si releul de incarcare dar dupa 3 luni sa defectat incarcarea masinii....va rog daca cineva a mai patit acelasi lucru va rog sa ma contactati pe e-mail mgpsv259@gmail.com si cum ati remediat aceasta problema .Va multumesc anticipat!
Skip ads

  • eltecharch

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Am vazut aici https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1916108 cum ca s-ar putea inlocui alternatorul Hitachi de pe ASTRA H 1.7 CDTI cu un alternator mai mare, de 140 plus o pompa electrica de vacuum de pe volvo s40-s60 plus un fir de excitatie la punerea contactului. Filmul postat nu mai e valabil pe youtube.
Intrebarile ar fi:
- ce alternator "simplu" si mai puternic fara vacuum s-ar potrivi la prindere si filet pe ASTRA H 1.7 cdti, de la ce motorizare si ce amperaj
- unde s-ar putea monta pompa de vacuum
- unde s-ar lega firul de excitatie
Multumesc !
  • cristi9595

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 A17DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2017

  • Mesaj Privat
salut. am si eu o problema cu un astra h 1.7 cdti acum cateva seri cand sa plec de la munca am pornit masi a sa plec de la munca mam dat jos din ea sa dau zapada jos masina a pornit normal cu un zgomot de la electromotor gen carait dar stiam de el. mam dat jos si am observat ca farurile erau stinse mam urcat in masina si defapt farurile erau aprinse...am luat alta baterie am puso pe masina a pornit dar dupa 10 min mi sau aprins toti martori in bord dupa alte 5 min mi sau stins toate luminile tot faruri bord tot. mentionez ca masina statea ff turata la relanti cam la 1100 de turati. am incercat sa o pornesc a pornit cu baterie noua si cnv mia zos sa scot o borna sa vad daca incarca alternatorul am scos o borna si a murit motorul instant...stie cnv ce ar putea fi mai exact ai cam la ce pret ca idee mar ducea toata peoblema? multumesc
  • cristi9595

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 A17DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2017

  • Mesaj Privat
acum nici contactul nu mai pot sa il pun absolut nimic si cand ii dau la "automat" se aude doar in tacanit atat...in rest nimic nu se aprinde bordul nimic
  • rqnu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Ieri dupa ce am pornit masina(astra h 1.7 cdti) am vrut sa virez dar nu mai aveam servo. Nu am auzit niciodata sa faca vreun zgomot pompa de servo. Am sunat la un mecanic si mi.a zis ca problema este de la electrica,ma exact nu incarca suficient. In bord arata ca incarca 13.7 la relanti fara consumatori si 13.5 cu. Credeti ca poate fi cauza pentru care nu functioneaza servo?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
E suficient sa fie o problema de comunicare a calculatorului servodirectie cu celelalte calculatoare,caz in care servodirectia este...,0.Solutiile reale nu se dau prin telefon,se dau in urma unor verificari si testari competente...
  • mihai.malaisteanu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2014

  • Mesaj Privat
cristi9595 a scris:salut. am si eu o problema cu un astra h 1.7 cdti acum cateva seri cand sa plec de la munca am pornit masi a sa plec de la munca mam dat jos din ea sa dau zapada jos masina a pornit normal cu un zgomot de la electromotor gen carait dar stiam de el. mam dat jos si am observat ca farurile erau stinse mam urcat in masina si defapt farurile erau aprinse...am luat alta baterie am puso pe masina a pornit dar dupa 10 min mi sau aprins toti martori in bord dupa alte 5 min mi sau stins toate luminile tot faruri bord tot. mentionez ca masina statea ff turata la relanti cam la 1100 de turati. am incercat sa o pornesc a pornit cu baterie noua si cnv mia zos sa scot o borna sa vad daca incarca alternatorul am scos o borna si a murit motorul instant...stie cnv ce ar putea fi mai exact ai cam la ce pret ca idee mar ducea toata peoblema? multumesc


Salut! Imi poti spune te rog cum ai rezolvat problema? Multumesc!
  • bosbiciu

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2016 B16DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema legata de alternator. Masina Opel astra H 1.9, motor z19dt. Am schimbat puntea de diode si regulatorul de tensiune. Acum bateria se incarca, dar in meniurile secrete afiseaza tensiunea de incarcare de 13.9 cand nu sunt consumatori si 13.3 , 13.4 cu faza scurta si aer conditionat pornit. E bine asa? La valorile Dimm imi apare dimm u 0.0 100 95.6 cand nu am consumatori si dimm none 100 25 25 cand am consumatori. Ce reprezinta acest Dimm u si none. Cand sunt multi consumatori nu se mai incarca bateria? Masurand pe bornele bateriei, sau + de la baterie si masa masina, valorile sunt aceleasi cu afisajul din meniurile ascunse. Multumesc!
  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
13,9 V la ce turatie?
Masoara tensiunea la 2000 rot/min (cu consumatori si apoi fara). Ar trebui sa ai 14 .... 14,3V.
  • bosbiciu

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2016 B16DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Aceleasi valori sunt si la 850 si la 2000, 2500, 3000 de rotatii, testat in mers la un drum de 250 km. Eu nu am inteles de ce cand sunt consumatori se schimba acel dimm din u in none.
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Pentru a elimina posibilitatea unor cabluri defecte masoara tensiunea pe borna alternatorului. Daca masori sub 14 V inseamna ca ai un defect la punte sau regulator.
  • bosbiciu

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2016 B16DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc! Maine o sa verific.
  • bosbiciu

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2016 B16DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am masurat tensiunea la borna de + de pe alternator si motor si este de 14,2 fara consumatori si 14, 1 cu consumatori. Urmeaza sa verific cablurile. Multumesc pentru sfaturi.
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Verifica strangerea pe alternator, sa fie contactul curat si strans bine. Idem pe baterie. Eu am avut demult pe astra G problema la sertizarea cablului la baterie, poti verifica cu voltmetrul daca strapungi izolatia cablului. Eu acolo aveam cadere de tensiuni de aprox 0,5V.
  • katalin.r

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Fix aceleasi valori ca tine le-am avut pe 1.7cdti cu un alternator care a tinut 3 ani, apoi s-a ars puntea si l-am schimbat, cel nou incarca undeva la 14, schimbat iar acum vreo 6 luni si incarca iar ca primul...Bateria a ramas acceasi de vreo 5 ani, o Varta Black, daca era ceva pica si bateria in mod sigur, parerea mea ca 0,5 sau 0,6 v nu conteaza in mod obligatoriu in viata bateriei, cel care incarca la 14 v a inceput la un moment dat sa se duca in sus si acolo este cu adevarat problema, la peste 15 V intra bordul in protectie, ceasurile se dezactivau, etc...Iar legat de acel dimm am observat ca devine none la tensiune sub 13,6, mai exact la 13,5. Asta e Opel, merge cu motorina si alternatoare, eu m-am resemnat:)
  • saimarica

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Mi s-a întâmplat a treia oarã sa cada alternatorul.
Asta s-a întâmplat acum câteva sãptãmâni, nu mai incarca alternatorul si nu mai aveam servo. Tin sa mentionez faptul ca, m-am hotarat asa tarziu sa repar alternatorul, întrucât folosesc masina de servici.
Astãzi înainte sã vinã un coleg sa dea jos alternatorul, am pornit masina si încãrca la valoarea 14,1-14,2, am oprit motorul si am repetat pornirea, dar nu mai încãrca, ce poate sa fie, puntea de diode sau doar releul?
Mai fac precizarea cã, deasupra alternatorului a fost o patã mare de ulei, posibil sa cada de sus din spatele distribuției. Spun asta pt ca, anul trecut am schimbat distribuția iar mecanicul mi-a recomandat sa revin la el sa schimbe un semering de pe acolo(nu-mi amintesc exact de unde a spus), pt ca se scurge ulei, fiind sâmbãtã tarziu, nu mai avea de unde sa comande.
Multumesc pt intelegere.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Primul lucru si cel mai sigur este verificarea sertizarilor. Totusi, vorbim de o masina de ani buni nu de 3-4 ani. La mine de exemplu sertizarea bornei de masa facea figuri, tras masa suplimentara 16mmp, dupa 1-2 ani a inceput sa faca figuri sertizarea plusului din alternator. Taiat sertizarea, prelungit si pus alt cablu. Momentan incarca cat trebuie, 14-14.1
  • saimarica

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Intre timp am rezolvat, carbunele plus era tocit, cat si lamela de pe rotor.
  • florea alin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Am o problema SI super sa o rezolv cu ajutorul vostru
Astra h 1.3 cdti 2006...frigeau bornele de la baterie "+" SI "-"
Am inlocuit baterie,alternatorul SI cablurile de putere rosu SI Maro....am verificat Masa pe caroserie,Masa pe motor
Dupa in mers de 10 km cu faruri aprinse SI are conditional frige alternatorul de nu poti tine Mana pe El
Nu Mai stiu CE sa verific
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

ce baterie ai pus (citi Ah?)? De citi amperi este noul alternator?

Ce capacitate avea vechea baterie si citi amperi avea vechiul alternator?

Bornele se mai incalzesc acum?

Poti sa verifici cu aparatul citi volti inarca pe borna alternatorului si motor (= ....v)

, apoi pe borna alternatorului si caroserie (=.....v)

, apoi pe borna alternatorului si borna minus baterie (= ...v)

si pe bornele bateriei, (=...v)

Masuratorile cu consumatorii porniti (pune tot farurile si ac -ul). Scrie valorile aici.

Ai acum martorul baterie aprins?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR