GaBy2015
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2015
- Mesaj Privat
I-am facut consumul cu sonda veche(mentionez ca i-am sters eroarea cu testerul,adica nu aveam martorul aprins la bord,dar problemele cu trepidatia volanului si pornirea grea persistand)
Benzina folosita Petrom 95
220 km x 18,5 l = 8,4 % consum mixt(95 km facuti in bucuresti si vitezele schimbate in 2500-3000,iar la drum lung 125 km viteza 90-120/h dar constant la 100/h
90 km x 9 l = 10 % consum urban(numai in buxuresti)
Eu zic ca e acceptabil consumul la un z16se 1.6 84 cp 8v
Acuma sa vedem cum se comporta cu sobda lamba 2 noua
Benzina folosita Petrom 95
220 km x 18,5 l = 8,4 % consum mixt(95 km facuti in bucuresti si vitezele schimbate in 2500-3000,iar la drum lung 125 km viteza 90-120/h dar constant la 100/h
90 km x 9 l = 10 % consum urban(numai in buxuresti)
Eu zic ca e acceptabil consumul la un z16se 1.6 84 cp 8v
Acuma sa vedem cum se comporta cu sobda lamba 2 noua
giani76
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2015
- Mesaj Privat
ovicu06
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2001 z 16 se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2013
- Mesaj Privat
Eu pe am schimbat anul trecut sonda 2 de dupa catalizator, care e pe toba dupa racordul flexibil. Aveam eroare si pana nu am schimbat-o nu am scapat de ea. Nu-mi amintesc sigur daca Boch sau Delphi. Stiu ca am oscilat intre cele doua dar sincer nu-mi mai aduc aminte cu care am ramas. Cred ca oricare dintre cele doua e buna. Numai sh sa nu pui ca nu are rost. Daca nu te duci la un atelier si vrei sa schimbi tu, vezi ca sonda 2, la mine a fost dezastru cand am vrut s-o dau jos. A trebuit sa demontez toba ca sa pot sa o desfac si , si asa doar cu o cheie mox. Au fost practic contopite filetele si a ramas din filetul sondei lipit de filetul tobei. S-a rezolvat cu filet nou pe toba si de atunci e ok. Bafta.
giani76
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2015
- Mesaj Privat
Csorin582
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2023
- Mesaj Privat
suspended-9452 a scris:despre influenta unghiului throtle body asupra consumului de benzina,stiu ca a scris si d-l Dan Cuciureanu.
E logic sa consume mai mult masina.
Acesta se ''deregleaza'' din cauza depunerilor de calamina sub clapeta.
Corpul trebuie demontat de pe masina (nu se curata montat pe masina) si se ''spala'' cu spray de curatat carburatoare si o pensula,apoi dupa montarea la loc,se face readaptarea.Operatia dureaza cam o ora.
E logic sa consume mai mult masina.
Acesta se ''deregleaza'' din cauza depunerilor de calamina sub clapeta.
Corpul trebuie demontat de pe masina (nu se curata montat pe masina) si se ''spala'' cu spray de curatat carburatoare si o pensula,apoi dupa montarea la loc,se face readaptarea.Operatia dureaza cam o ora.
Buna ziua, de cand am spalat clapeta de acceleratie a crescut foarte mult consumul de benzina.... Mentionez ca dupa ce am curatat o, montat.....am pus contactul 30 sec......apoi pornit. Merge uniform la relanti......ca si pana acum.....dar a crescut mult consumul......si nu cunosc cauza. La tester nu da eroari. Multumesc
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Ce faci tu se numește spam @Csorin582!
https://www.clubopel.com/vie...48&highlight=
Ai primit răspuns în cealaltă discuție!
https://www.clubopel.com/vie...48&highlight=
Ai primit răspuns în cealaltă discuție!