bastard
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2002 z12xe 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2007
- Mesaj Privat
yry28
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2002 z1.8 gsi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2008
- Mesaj Privat
bastard
- Mesaje scrise: 95
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2002 z12xe 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Corsafuhrer
- ***
- 869 mesaje
- din 26 Mai 2006
- Corsa 2003 Y17DT
- Bucuresti
Corsafuhrer
- Mesaje scrise: 869
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Hamsterdam
- OP
- 17 mesaje
- din 05 Mar 2006
- Corsa 2006 1.2 16V
Hamsterdam
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 1.2 16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2006
- Mesaj Privat
vsorinel
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salut,
am un Corsa D, are decat o luna de cand am luat-o. Modelul e Essentia cu cateva dotari in plus fatza de dotarea standard (Pachet 1, Pachet confort, Pachet electric), motor 1.2, 16v, 80CP, cutie manuala MTA5.
Obiectiv, notele ar fi asa: 10 = look exterior, 8.5 = look interior, 8 = motor, 10 = stabilitate, 10 = frana, 8 = sistem audio, 9 = suspensii, 7 = dotari standard de fabricatie.
Obiectivitatea notelor mai scazute (celelalte nu le comentez pt ca n-am motive) consta in:
- look interior (8.5) = unele "imbinari" mai nereusite pe la stalpi, lipsa cotiera; am volan sofer reglabil pe inaltime pus de baietii din service dealer care au facut o "decupatura" nashpa in carpeta din podea de sub scaun ca sa puna mecanismu' ala acolo; In rest, bordul, scaunele, portierele mi se par super OK, chiar si la Essentia;
- motor ( = sint inca in perioada de rodaj, unde masina e foarte puturoasa; fiind in rodaj, inca nu pot sa o turez prea mult sau sa ating cuplul maxim care este destul de ridicat; sint totusi fascinat de un consum mixt ~ 8% in perioada de rodaj;
- sistem audio ( = marketingul dealer-esc specific "romanesc" spune "aveti sistem audio cu 4 boxe"... in realitate sint 2 boxe pe fatza + 2 tweetere pe fatza. daca tweeterele alea de deasupra manerelor de pe portierele fatza se pot numi "boxe", atunci si casu' meu cu leduri International de acu' 15 ani se poate numi Panasonic; auditia pe fatza a sistemului cu 4 boxe este acceptabila, desi se cam cunoaste tenta de sunet de medii (difuzoare destul de slabute); preferam ceva mai degraba bass + treble; desi are locasuri + masti pt difuzoarele pe spate, este destul de greu de montat aceste difuzoare (nu sint trase fire, acces greu in spate la CD30, etc);
- suspensii (9) = suspensiile sint OK dar putin rigide (ca deosebire de Ford Fiesta, aceeasi clasa, care troncane ingrozitor pe spate, Corsa nu troncane deloc);
- dotari standard de fabricatie (7) = modelul Essentia de baza e foarte slab dotat, cam troaca, aproape ca l-as compara cu Sandero - versiunea de 6850 euro; modelul Enjoy e ceva mai bine dotat, dar cam la orice model selectat, intotdeaua exista loc de pus optionale, care costa, normal.
Si acum, la ce dotari are Corsa mea, urmatoarele diferente ar fi fost necesare (asta pt cine are mai multi bani):
- model Enjoy;
- motor de 1.4, 16V, 90CP (desi este construit pe baza celui de 1.2) cu cutie manuala MTA5, sau tot 1.2, 16V, 80CP cu cutie Easytronic;
- pachet tehnic (computer bord + tempomat);
- scut protectie baie motor;
- radio CD30 MP3 cu toate boxele (nu sint adeptul tuningului audio extrem, mai degraba as schimba decat difuzoarele fatza/spate, dar as pastra linia CD30 MP3; MP3 in plus ca sa nu mai fie nevoie de modulator FM si pt ca are si AUX);
(tot obiectiv vorbind, cred ca masina cu dotarile suplimentare de mai sus ar obtine cel putin nota 9.5).
Pt clasa ei, Corsa D se poate compara la toate capitolele decat cu: Mazda 2, Honda Jazz, Toyota Yaris, Hyundai i30 (de fapt, Hyundai i30 mai degraba intra la alta clasa, dar datorita dimensiunilor si lookului am inclus-o aici); fatza de restul masinilor de aceeasi clasa de la noi din comert, Corsa este net superioara. Ar mai fi Renault Clio 3, VW Polo, Peugeot 207, dar cred totusi ca Corsa D este superioara.
Per total, nota pt Corsa mea = 8.5.
am un Corsa D, are decat o luna de cand am luat-o. Modelul e Essentia cu cateva dotari in plus fatza de dotarea standard (Pachet 1, Pachet confort, Pachet electric), motor 1.2, 16v, 80CP, cutie manuala MTA5.
Obiectiv, notele ar fi asa: 10 = look exterior, 8.5 = look interior, 8 = motor, 10 = stabilitate, 10 = frana, 8 = sistem audio, 9 = suspensii, 7 = dotari standard de fabricatie.
Obiectivitatea notelor mai scazute (celelalte nu le comentez pt ca n-am motive) consta in:
- look interior (8.5) = unele "imbinari" mai nereusite pe la stalpi, lipsa cotiera; am volan sofer reglabil pe inaltime pus de baietii din service dealer care au facut o "decupatura" nashpa in carpeta din podea de sub scaun ca sa puna mecanismu' ala acolo; In rest, bordul, scaunele, portierele mi se par super OK, chiar si la Essentia;
- motor ( = sint inca in perioada de rodaj, unde masina e foarte puturoasa; fiind in rodaj, inca nu pot sa o turez prea mult sau sa ating cuplul maxim care este destul de ridicat; sint totusi fascinat de un consum mixt ~ 8% in perioada de rodaj;
- sistem audio ( = marketingul dealer-esc specific "romanesc" spune "aveti sistem audio cu 4 boxe"... in realitate sint 2 boxe pe fatza + 2 tweetere pe fatza. daca tweeterele alea de deasupra manerelor de pe portierele fatza se pot numi "boxe", atunci si casu' meu cu leduri International de acu' 15 ani se poate numi Panasonic; auditia pe fatza a sistemului cu 4 boxe este acceptabila, desi se cam cunoaste tenta de sunet de medii (difuzoare destul de slabute); preferam ceva mai degraba bass + treble; desi are locasuri + masti pt difuzoarele pe spate, este destul de greu de montat aceste difuzoare (nu sint trase fire, acces greu in spate la CD30, etc);
- suspensii (9) = suspensiile sint OK dar putin rigide (ca deosebire de Ford Fiesta, aceeasi clasa, care troncane ingrozitor pe spate, Corsa nu troncane deloc);
- dotari standard de fabricatie (7) = modelul Essentia de baza e foarte slab dotat, cam troaca, aproape ca l-as compara cu Sandero - versiunea de 6850 euro; modelul Enjoy e ceva mai bine dotat, dar cam la orice model selectat, intotdeaua exista loc de pus optionale, care costa, normal.
Si acum, la ce dotari are Corsa mea, urmatoarele diferente ar fi fost necesare (asta pt cine are mai multi bani):
- model Enjoy;
- motor de 1.4, 16V, 90CP (desi este construit pe baza celui de 1.2) cu cutie manuala MTA5, sau tot 1.2, 16V, 80CP cu cutie Easytronic;
- pachet tehnic (computer bord + tempomat);
- scut protectie baie motor;
- radio CD30 MP3 cu toate boxele (nu sint adeptul tuningului audio extrem, mai degraba as schimba decat difuzoarele fatza/spate, dar as pastra linia CD30 MP3; MP3 in plus ca sa nu mai fie nevoie de modulator FM si pt ca are si AUX);
(tot obiectiv vorbind, cred ca masina cu dotarile suplimentare de mai sus ar obtine cel putin nota 9.5).
Pt clasa ei, Corsa D se poate compara la toate capitolele decat cu: Mazda 2, Honda Jazz, Toyota Yaris, Hyundai i30 (de fapt, Hyundai i30 mai degraba intra la alta clasa, dar datorita dimensiunilor si lookului am inclus-o aici); fatza de restul masinilor de aceeasi clasa de la noi din comert, Corsa este net superioara. Ar mai fi Renault Clio 3, VW Polo, Peugeot 207, dar cred totusi ca Corsa D este superioara.
Per total, nota pt Corsa mea = 8.5.