- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
Eu m-am gandit la Varta deoarece mama mea detine o Skoda cu motor diesel de 1.9 care a fost echipata din fabrica cu baterie Varta (asta inseamna aprox 4 ani pana acum) si porneste ca in prima zi. Mentionez ca a avut si o descarcare completa (am uitat ceva in priza de pricheta peste noapte). Asa ca m-am gandit ca daca un diesel de 1.9 l-a dus asa de bine, apoi 1.0 benzina e floare la ureche.
Dar adevarul e ca nu stiu cum e Bosch-ul ca nu am avut (poate e chiar mai buna). Dar oricum eu as dori una care sa reziste la pornirile dese si incarcarile scurte specifice mersului in oras, nu stiu cum as putea stii care din baterii se inscriu cel mia bine aici.
Ramane intrebarea:
Deci nu este o limita data de producatorul Opel pentru aceasta caracteristica CCA (cold cranking amps) , asa cum este la amperaj? Asta inseamna ca daca valoarea este mai mare cu atat mai bine.
Multumesc
Dar adevarul e ca nu stiu cum e Bosch-ul ca nu am avut (poate e chiar mai buna). Dar oricum eu as dori una care sa reziste la pornirile dese si incarcarile scurte specifice mersului in oras, nu stiu cum as putea stii care din baterii se inscriu cel mia bine aici.
Ramane intrebarea:
Deci nu este o limita data de producatorul Opel pentru aceasta caracteristica CCA (cold cranking amps) , asa cum este la amperaj? Asta inseamna ca daca valoarea este mai mare cu atat mai bine.
Multumesc
eyes_6666
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
cuibusel a scris: eu as dori una care sa reziste la pornirile dese si incarcarile scurte specifice mersului in oras, nu stiu cum as putea stii care din baterii se inscriu cel mia bine aici.
Pentru asta sunt bateriile de tip "Start-stop".Costa aproape dublu fata de cele normale,dar sunt facute pentru masini moderne care opresc si pornesc motorul automat la fiecare semafor,sau stat la ambuteiaje.Fac si romanii (Rombat).
Din cele normale,gama de top de la Rombat sunt "Premier".Eu din asta mi-am luat acum 1 an de60Ah.Atentie la dimensiunea H! La Corsa B (nu stiu la altele) nu incap baterii mai inalte de 175 mm.
Lala
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua ,
Am si eu o intrebare, vreau sa schimb bateria de pe masina ( opel corsa c 1.3 CDTI din 2005) si nu stiu ce sa aleg intre ROMBAT si VARTA.
PS: inca o dilema.. sa fie de 60 Ah sau de 70 Ah (masina are si AC si geamuri si inchidere centralizata) .
Va rog ajutati-ma si pe mn cu un raspuns. multumesc anticipat.
Am si eu o intrebare, vreau sa schimb bateria de pe masina ( opel corsa c 1.3 CDTI din 2005) si nu stiu ce sa aleg intre ROMBAT si VARTA.
PS: inca o dilema.. sa fie de 60 Ah sau de 70 Ah (masina are si AC si geamuri si inchidere centralizata) .
Va rog ajutati-ma si pe mn cu un raspuns. multumesc anticipat.
eyes_6666
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
- blue ray
- **
- 145 mesaje
- din 30 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Dolj
blue ray
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2008
- Mesaj Privat
Lala a scris:Buna ziua ,
Am si eu o intrebare, vreau sa schimb bateria de pe masina ( opel corsa c 1.3 CDTI din 2005) si nu stiu ce sa aleg intre ROMBAT si VARTA.
PS: inca o dilema.. sa fie de 60 Ah sau de 70 Ah (masina are si AC si geamuri si inchidere centralizata) .
Va rog ajutati-ma si pe mn cu un raspuns. multumesc anticipat.
Am si eu o intrebare, vreau sa schimb bateria de pe masina ( opel corsa c 1.3 CDTI din 2005) si nu stiu ce sa aleg intre ROMBAT si VARTA.
PS: inca o dilema.. sa fie de 60 Ah sau de 70 Ah (masina are si AC si geamuri si inchidere centralizata) .
Va rog ajutati-ma si pe mn cu un raspuns. multumesc anticipat.
Personal, aș merge pe Varta. Spun asta pt cã am o baterie Varta pe Corsa 1.3cdti neschimbatã din 2005 (asta e a 9-a iarnã) și încã învârte bine la temperaturi negative (în condițiile în care uneori chiar trebuie sã trag de ea, datoritã unei probleme cu imobilizatorul). În privința amperajului, te sfãtuiesc sã rãmâi la valorile acumulatorului original.
Acuma, mai e și legenda cã Varta, fiind mai scumpã decât Rombat, se vinde mai greu, stã mai mult timp prin depozite și așa ajungi sã cumperi o baterie veche, care nu te va ține. Din câte am înțeles, și pe acumulatori sunt ștanțate 4 cifre reprezentând sãptãmâna și anul fabricației, ca și pe anvelope.
- catalin_689
- *
- 12 mesaje
- din 20 Aug 2013
- Corsa 2004 Z13DT
- Iasi
catalin_689
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2013
- Mesaj Privat
Toate bune si frumoase dar eu tot nu m-am lamurit, care este echiparea de uzina pentru corsa 1.3 cdti (adica ce amperaj trebuie sa asigure acumulatorul). Bateria de pe masina e cea originala - 2004 adica si cred ca se impune schimbarea, nu de altceva, dar iernile prin Moldova nu-s chiar blande. Un Varta Blue Dynamic de 60Ah, 540 A curent de test la rece, 242x175x175 mm. vi se pare in regula in conditiile in care folosesc masina in regim de oras? Pe masina am o baterie de 278x175x175 mm si dupa dimensiuni parca as crede ca a fost de 70 Ah, ca nu se mai vede nimic din inscriptionari. Multumesc.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- catalin_689
- *
- 12 mesaje
- din 20 Aug 2013
- Corsa 2004 Z13DT
- Iasi
catalin_689
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2013
- Mesaj Privat
- blue ray
- **
- 145 mesaje
- din 30 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Dolj
blue ray
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2008
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
IonFive
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2013
- Mesaj Privat
Deci mie nu imi vine sa cred. Eu inca am bateria originala cu inscriptiile de Opel pe ea, si masina are 10 ani si porneste si iarna si vara la prima cheie, fara pic de jena.
Acum 2 luni, am descarcat-o complet cand mi s-a dus fulia de la alternator, si tot incercam sa o pornesc, pana sa ma prind. Dupa operatiunea de reparare, am pornit masina cu cabluri, am plecat cu masina la drum si s-a incarcat la loc.
Sa fiu atat de norocos?
Acum 2 luni, am descarcat-o complet cand mi s-a dus fulia de la alternator, si tot incercam sa o pornesc, pana sa ma prind. Dupa operatiunea de reparare, am pornit masina cu cabluri, am plecat cu masina la drum si s-a incarcat la loc.
Sa fiu atat de norocos?
- catalin_689
- *
- 12 mesaje
- din 20 Aug 2013
- Corsa 2004 Z13DT
- Iasi
catalin_689
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2013
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
IonFive
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2013
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Stefan spre sa fie de folos:
Caracteristici
Tensiune (V) : 12 V
Capacitate (Ah) : 50 Ah
Lungime (mm) : 207
Latime (mm) : 175
Inaltime (mm) : 175
Curent descarcare rapida -18°C : 500 A
Rezerva de capacitate : 80 min.
Cod gabarit EN60095 : LB1
Tip terminal : 1
Fixare : B13
Polaritate : DP
Sursa site-ul rombat.
L.E. Pentru cine are alte nevoi postez un link catre configurator: http://www.rombat.ro/ro/configurator
Caracteristici
Tensiune (V) : 12 V
Capacitate (Ah) : 50 Ah
Lungime (mm) : 207
Latime (mm) : 175
Inaltime (mm) : 175
Curent descarcare rapida -18°C : 500 A
Rezerva de capacitate : 80 min.
Cod gabarit EN60095 : LB1
Tip terminal : 1
Fixare : B13
Polaritate : DP
Sursa site-ul rombat.
L.E. Pentru cine are alte nevoi postez un link catre configurator: http://www.rombat.ro/ro/configurator
Alinuta
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat