Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Climatizare
  • adryian26

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Va multumesc pt sfaturi.Revin cu un comentariu dupa ce rezolv problema.
Skip ads

  • adryian26

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Cred ca e dus termostatul.Am circulat circa 20 min , dupa care am pus mana pe furtun si pe radiator si erau calde,iar temp in bord indica 80 grade.termostatul deschide dupa 90 grade , asta inseamna ca la temp care o aveam in bord nu trebuia ca , furtunul ce vine la radiator si radiatorul sa fie cald.Parerea mea.
  • adryian26

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2010

  • Mesaj Privat
SALUT
Am rezolvat problema cu caldura , si asta nu din cauza vremii de afara.Termostatul a fost defect.
l-am inlocuit ,iar acum am caldura in masina, temp in bord arata constant aproape 90 grade.
Va doresc cat mai multii km fara probleme.
  • Xian

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut .
An Astra G, Z16SE si am si eu problema cu incalzirea, pe timp de iarna stau cu cate ceva pus in fata radiatoarelor ca sa-mi bage si mie ceva caldura, dar asta dupa vreo 10 mminute. Cred ca termostatul e dus ca se incalzeste destul de greu in mers, daca stau pe loc se incalzeste mai repede, si cred ca ne mai intrand aer rece ca si in mers, apuca sa se incalzeasca. De aici am tras concluzia ca termostatul e blocat pe traseul de lacire si-mi circula apa in permanenta si prin radiator.
Daca ma poate ajuta cineva sa-mi zica unde e termostatul si daca il pot schimba eu.
  • sebontz

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2012

  • Mesaj Privat
daca dai un search cred ca o sa gasesti destule discutii si indicatii pe tema asta. de exemplu: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=72669

bafta!
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
La z16se motorul se incalzeste mai greu (asa este din constructie). Lipsa izolatiei la capota si a scutului are si ea uncuvant de spus.
Daca dupa 5 minute la relanti se incalzeste furtunul gros din stanga sus care intra in radiator inseamna ca termostatul este blocat pe deschis si trebuie schimbat ceea ce implica demontarea distributiei. Unii au montat provizoriu un termostat de dacie la capatul dinspre motor al acestui furtun, cu capsula termosensibila spre motor si blocat cu un colier pe exteriorul furtunului. Este o solutie folosita destul de des asta pana la schimbarea distributiei.
Eu am termostat nou schimbat de doua luni odata cu distributia (BEHR) si la -10 grade in 7 km pana la servici abea se ridica putin peste prima liniuta in bord. La un drum mai lung daca se ridica pana la linia din mijloc dupa ce deschide termostatul coboare brusc pana la prima linie dupa care mai creste foarte putin si se stabilizeaza. Eu circul cu un carton care acopera jumatate de radiator si sta cam la 80-85 de grade.
Oricum temperatura din motor nu este aceeasi cu cea din bord. Cand in motor sunt cca 90 grade in bord arata cam 85 grade, treaba verificata si de mine cu OP-COM-ul. Oricum motorul z16se este ceva mai "friguros" cum mai spunea cineva aici pe forum. Ar trebui testat si senzorul de temperatura care de fapt el da comanda pentru afisarea temperaturii in bord.
Vezi putin si pe aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1003326
  • Kairos88

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salut,

Ceva similar am si eu pe masina din semnatura.Dau pe aer cald ,indiferent de treapta si nu baga deloc caldura chiar si dupa ce apa ajunge undeva la 89-90 de grade.Care ar putea fi cauza ?Stima
  • CoconeaValentin

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Parerea mea e ca ai robinetul de la calorifer stricat/blocat pe inchis. Se aude vreun zgomot cand dai pe maxim rece?
  • Kairos88

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Voletul de mixaj ? Cel care face trecerea in HVAC de la rece - cald ?
  • CoconeaValentin

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Da. Asculta foarte atent cand dai la rece maxim daca se aude un sunet. Daca nu se aude absolut nimic e blocat cumva. Daca se aude, robinetul e eliminat.
  • SDaniel183

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2019

  • Mesaj Privat
salut am si eu o problema mie numi baga la parbriz cald si pe grila centrala am opel astra g 1.7 isuzu dti 2002( am climatronic)
  • NManeanicusor1

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2024

  • Mesaj Privat
Am o problema cu opel astra g din 2001 baga rece stînga și mijoc bine iar partea dreaptă prea puțin se simte vine mai mult cald ,aveți vrun sfat ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Climatizare

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR