cipi2ooo
- Mesaje scrise: 52
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2006
- Mesaj Privat
- GabiB77
- OP
- 2,357 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,357
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
La Y20DTH nu se pot citi hartile prin mufa OBD, insa se pot scrie.
Deci optiunile sunt:
1. Desfacerea ECU si citire pe banc - adica pierderea garantiei, daca mai exista, dar obtinem harta originala. Este modalitatea de a ma convinge EU ca harta pe care o am deja este identica cu cea de pe masina si a putea recomanda optiunea 2.
2. Identificarea ECU si optimizarea unei harti deja existente, pentru acelasi ECU. Asta inseamna ca interventia se face doar la scriere, prin mufa OBD.
Pentru cine mai are rabdare, rog sa vina la o intalnire de joi sau chiar la gratarul de sambata, pentru a vedea ce ECU are si a-i spune daca avem deja harta. Urmeaza optimizarea dupa dorintele fiecaruia.
Pentru cine nu are rabdare (sau incredere in noi - am zis intr-un alt topic ca pornim de la 0), ii recomand sa apeleze la voinea (il gasiti pe vwforum).
Deci optiunile sunt:
1. Desfacerea ECU si citire pe banc - adica pierderea garantiei, daca mai exista, dar obtinem harta originala. Este modalitatea de a ma convinge EU ca harta pe care o am deja este identica cu cea de pe masina si a putea recomanda optiunea 2.
2. Identificarea ECU si optimizarea unei harti deja existente, pentru acelasi ECU. Asta inseamna ca interventia se face doar la scriere, prin mufa OBD.
Pentru cine mai are rabdare, rog sa vina la o intalnire de joi sau chiar la gratarul de sambata, pentru a vedea ce ECU are si a-i spune daca avem deja harta. Urmeaza optimizarea dupa dorintele fiecaruia.
Pentru cine nu are rabdare (sau incredere in noi - am zis intr-un alt topic ca pornim de la 0), ii recomand sa apeleze la voinea (il gasiti pe vwforum).
- malex
- **
- 101 mesaje
- din 22 Nov 2004
- Astra 2004 Z16XE
- Bucuresti
malex
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2004
- Mesaj Privat
ia sa reinviem topicul asta..... (si pe mine o data cu el.....ca n-am mai intrat pe acilea de o carutza de timp)
tocmai ce mi-am mai luat un Astra G.....deci am doua
1.6 benizna si 2.0 DTI, ambele hatch ambele argintii
surpriza a aparut aseara, cand m-am dus la Dragos (Voinea) sa-i pun niste steroizi.... masina din 2003 n-a putut fi flash-uita.... ECU integrat in pompa de injectie ca la Vectra C.
mor de nervi.......... in afara de powerbox stie cineva o solutie?
hmmmm....chiar si powerbox, de unde, cat, cum?
tocmai ce mi-am mai luat un Astra G.....deci am doua
1.6 benizna si 2.0 DTI, ambele hatch ambele argintii
surpriza a aparut aseara, cand m-am dus la Dragos (Voinea) sa-i pun niste steroizi.... masina din 2003 n-a putut fi flash-uita.... ECU integrat in pompa de injectie ca la Vectra C.
mor de nervi.......... in afara de powerbox stie cineva o solutie?
hmmmm....chiar si powerbox, de unde, cat, cum?
pepex
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2006
- Mesaj Privat
Bogdanu
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: craiova
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
gabib77 a scris:Voi cam ce kilometraj aveti la bord? Cati km aveti cu turbina?
Motorul meu e cel din semnatura, 101 cai din fabrica, dupa 5 ani nu stiu cati o mai avea, n-am fost cu ea la nici un test
Motorul meu e cel din semnatura, 101 cai din fabrica, dupa 5 ani nu stiu cati o mai avea, n-am fost cu ea la nici un test
Interesant la asta s-a mai gandit cineva oare ca sa o tunezi cu 25 cai nu trebuie sa se verifice daca mai are cei 101 cai iar daca nu sa se remedieze problema dupa care se tuneaza cu cei 25 cai si facem liniute cu passatu
- radzxx
- **
- 200 mesaje
- din 28 Jul 2005
- sibiu
radzxx
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2005
- Mesaj Privat
- bujuxp
- **
- 145 mesaje
- din 02 Mar 2007
- Vectra 2001 Y22DTR
- Dambovita
bujuxp
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2007
- Mesaj Privat
Eu am avut pe masina mea un vectra b 2.2 dti y22dtr un power box lexmaul opel tuning, si masina tragea de rupea , am scos deoarece aveam o problema la debitmetru si cand porneam cateodata facea figuri . Culmea ca atunci cand l-am dat jos tot asa facea dar nu mi-am dat seama , mi-am pus chip pe soft si e varza . Adica varza varza , acu vreau sa-l scot , inafara ca huruie motorul si scoate fum cand apas mai tare , consuma si mai mult si la putere e diferenta pre putina. Nu stiu ce ii facea power boxul acela dar masina tragea frumos de tot.
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
owax
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2007
- Mesaj Privat
Turbocip- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 YtDT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2008
- Mesaj Privat
- deleted-8071
- **
- 414 mesaje
- din 25 Jul 2007
deleted-8071
- Mesaje scrise: 414
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Cipiotul
- ****
- 2,753 mesaje
- din 30 Dec 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
Cipiotul
- Mesaje scrise: 2,753
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2008
- Mesaj Privat
Turbocip- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 YtDT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2008
- Mesaj Privat
- deleted-8071
- **
- 414 mesaje
- din 25 Jul 2007
deleted-8071
- Mesaje scrise: 414
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
Deci sa inteleg ca pana acum nu a picat nici o pompa...nici o turbina...nici un injector mort la datorie ?
Un review ceva de la cei care au deja de multi km modificarea...ca sa stiu daca ..ma bag si eu la un 130 CP"
P.S. La turbina nu a umblat nimeni?sa mareasca presiunea..ceva ...sa puna vre=o supapa de blow ?
Un review ceva de la cei care au deja de multi km modificarea...ca sa stiu daca ..ma bag si eu la un 130 CP"
P.S. La turbina nu a umblat nimeni?sa mareasca presiunea..ceva ...sa puna vre=o supapa de blow ?
Turbocip- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 YtDT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2008
- Mesaj Privat
- deleted-8071
- **
- 414 mesaje
- din 25 Jul 2007
deleted-8071
- Mesaje scrise: 414
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
unrealist
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2010
- Mesaj Privat
In legatura cu cutia f23 care zice maiandrei nu cred ca ai dreptate in privinta faptului ca suporta decat 230mn +10% adica undeva la 253, nu uita ca motorul de 2.2 dti are aceeasi cutie si 280Nm stock, si unele modele de astra au si cutii PSG16 asta ar insemna ca suparta 160nm? Oricum eu am tot un 20dti f23 pe un astra g si am sunat la Voinea si mi-a zis ca mai mult de 131 de cai si 300nm nu poate sa imi puna pt ca o sa imi rupa ambreajul, nu cutia si ca motorul acesta este foarte greu de ridicat si anume ca trebuie sa bagi undeva la 4000-5000 euro ca sa il duci la vreo 260 cai, ceea ce la un golf 4 o faci cu 1200.
Asa ca baietzi eu zic o remapare un filtru sport si o evacuare sport si ar cam trebui sa ne multumim cu atat, asta daca nu ne da banii afara din casa:P
Daca are altcineva alte propuneri va ascult, interesul nostru fiind acelasi:)
Asa ca baietzi eu zic o remapare un filtru sport si o evacuare sport si ar cam trebui sa ne multumim cu atat, asta daca nu ne da banii afara din casa:P
Daca are altcineva alte propuneri va ascult, interesul nostru fiind acelasi:)
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Motorul 2.2 dti vine cu F35.
Cutie PSG16 nu exista. Este vorba de un anumit tip de ECU (mai exact pompa de injectie: VP44-PSG16) pentru aceste motoare, cautand pe forum vei afla mai multe.
De acord cu Voinea referitor la CP si Nm, deocamdata.
Filtru sport la motorul asta este fix pix. Evacuare ar mai merge, depinde de costuri.
Revenind la cutia F23: in 2005 stiam mult mai putine decat acum.
Am de 3 ani remapare EDS cu 288Nm si nicio problema. Am mai remapat o multime de Y20DTH-uri, de asemeni nicio problema.
F23 in varianta scurta este pus pe Z20LET, care are 250 Nm stoc si 360-400 Nm cu remapare. S-au raportat probleme doar la masinile folosite la liniute.
Cutie PSG16 nu exista. Este vorba de un anumit tip de ECU (mai exact pompa de injectie: VP44-PSG16) pentru aceste motoare, cautand pe forum vei afla mai multe.
De acord cu Voinea referitor la CP si Nm, deocamdata.
Filtru sport la motorul asta este fix pix. Evacuare ar mai merge, depinde de costuri.
Revenind la cutia F23: in 2005 stiam mult mai putine decat acum.
Am de 3 ani remapare EDS cu 288Nm si nicio problema. Am mai remapat o multime de Y20DTH-uri, de asemeni nicio problema.
F23 in varianta scurta este pus pe Z20LET, care are 250 Nm stoc si 360-400 Nm cu remapare. S-au raportat probleme doar la masinile folosite la liniute.
Blondu78
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2010
- Mesaj Privat