- ovidiuvuia
- **
- 215 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Caras-Severin
ovidiuvuia
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
- john3976
- **
- 132 mesaje
- din 23 Jun 2011
- Vectra 1997 x16xel
- Timis
john3976
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2011
- Mesaj Privat
auxois350
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 1994 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2011
- Mesaj Privat
Pe la unele masini, in timpul schimbarii bateriei trebuie sa ramana sub tensiune instalatia electrica, in rest, dar nu cred ca Opel are vreun model asa pretentios, cu atat mai putin masini de acu 5, 10 sau chiar 20 de ani. Eu pana acu am montat/demontat bateria/bornele de multe ori si niciodata nu am facut "procedeul" asta. Mi se pare o tampenie sa ard gazul pe loc, daca masina functioneaza impecabil. Cu benzina care o consuma, mai ales iarna in 30min, pana ajunge sa porneasca ventilatorul si sa se opreasca, fac 10km.
alin092
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
Ieri de dimineata pregatit de servici am pornit masina si cand am vrut sa o scot din curte i-am aprins farurile fiind dimineata,atunci cand am aprins luminile s-a oprit motorul.
L-am pornit din nou si in drum spre servici mi s-a aprins becul de la baterie,nu am mai oprit masina pentru ca eream sigur ca voi ramane cu ea in drum. Cand am ajuns la servici,am oprit motorul si dupa i-am pus contactul si a inceput sa imi licare Chek Engine,cand am terminat programul de munca i-am dat la automat si a pornit si ramanand aprins becul de la baterie.
Am pus ampermetrul si imi indica 15,5-16 la relantiu,atunci cand acceleram crestea,cand aprindeam consumatori mai scadea,mi-am dat seama ca este din Regulatorul de la alternator,i l-am schimbat si pe acela si acum surpriza din nou,becul de la baterie inca sta aprins.
Atunci cand am pus testerul pe ea imi aparea eroare ca a fost deconectata bateria,i-am sters eroarea si am scanat din nou sistemul si nici-o eroare.
Vectra B 96` 1.6-74cp X16SZR
Care ar fi problema ca becul de la baterie inca sta aprins?
L-am pornit din nou si in drum spre servici mi s-a aprins becul de la baterie,nu am mai oprit masina pentru ca eream sigur ca voi ramane cu ea in drum. Cand am ajuns la servici,am oprit motorul si dupa i-am pus contactul si a inceput sa imi licare Chek Engine,cand am terminat programul de munca i-am dat la automat si a pornit si ramanand aprins becul de la baterie.
Am pus ampermetrul si imi indica 15,5-16 la relantiu,atunci cand acceleram crestea,cand aprindeam consumatori mai scadea,mi-am dat seama ca este din Regulatorul de la alternator,i l-am schimbat si pe acela si acum surpriza din nou,becul de la baterie inca sta aprins.
Atunci cand am pus testerul pe ea imi aparea eroare ca a fost deconectata bateria,i-am sters eroarea si am scanat din nou sistemul si nici-o eroare.
Vectra B 96` 1.6-74cp X16SZR
Care ar fi problema ca becul de la baterie inca sta aprins?
- RaDuCu_CostEL
- **
- 248 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Bacau
RaDuCu_CostEL
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
@alin092 : Deci exact aceeasi problema o am si eu cu X16XEL. Vectra mea a luat-o razna in sensul ca baga 16v la relanti si daca o acceleram la 2000 de turatii baga cam 18v . Buuun , am schimbat releul si diodele si aceeasi problema (martor aprins in bord) , in sensul ca in momentul cand acceleram ziceai ca ia foc bordul (se aprindea foarte tare). De nervi ca am dat banii degeaba am turat-o aproximativ 3500 de turatii dupa care s-a auzit un "crantz" si s-a stins de tot martorul din bord si nu mi-a mai incarcat deloc bateria (am ramas cu ea in drum). Am cumparat alt alternator si surpriza cea mai mare a fost sa constat ca masina are aceeasi problema si culmea e ca alternatorul este bun. Am ajuns la disperare. Nu pot sa-mi dau seama de ce incarca prea mult. Este vriun releu de ala patrat din cutiile cu sigurante ars? Nu mai stiu ce sa-i mai fac. Mentionez ca , cu alternatorul asta care l-am pus acum nu am accelerat masina mai mult de 1500 de turatii. Nu inteleg de ce face asa din moment ce alternatorul este bun. Va rog frumos ajutati-ma cu un sfat ceva , o schema cu sigurantele de sub capota (ca am vreo 3 cutii de relee) sau o sa vedeti la stiri ca un bacauan si-a dat foc la masina (glumesc evident)
Va multumesc anticipat!
Va multumesc anticipat!
- lord_fulger
- **
- 66 mesaje
- din 26 Dec 2009
- Vectra 1997 x18xe
- Alta tara
lord_fulger
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2009
- Mesaj Privat
raducu/costel in 4 ani am schimbat doua alternatoare si o punte de diode cu tot cu releu.asa sunt ele facute sa nu dureze.la alternatorul de la vectra nu ai fir de masa.masa si/o face prin sasiu daca incarca atat ori nu ai vreo lipitura facuta bine la puntea de diode ori releul nu e prins bine in surubelele lui.mai e si varianta cu piesa defecta de noua asta daca nu e originala opel.diodele le poti masura doar daca scoti una cate una si e destul de plictisitor si costisitor in timp in circuit datorita uneia dintre ele bune iti da ca ar fi bune toate. pe cand la tigra de 2 ani de cand o am nu am schimbat nimic la alternator dar face aproape o treime din km care ii face vectra doar vreo 6000 pe an