Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
...cu Fiat au parteneriat din 2005...iar pana la lotul de 2009-2010 nu s-a auzit de motor "defect"!
Skip ads

  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
bogdanescu01 a scris:Lancia vrei sa spui...
Lancia Fiat si alfa Romeo sunt sub acelas acoperiș acum Smile
  • Suki

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salut! Incepand de azi, pentru ca eu si mecanicul nu ne-am prea sincronizat orarele, am o insignia in stare perfecta de functionare. Vreau sa va multumesc pentru sfaturi si la randul meu vreau sa recomand service-ul din Bucuresti(adresa o veti primi in PM). Nota de plata totala a fost de 7330 lei. Sper sa nu mai existe cazuri dinastea, dar vor fi incontinuare pentru ca asta ii moartea lor. Pentru cei din Cluj le pot recomanda si service-ul unde mi-am facut eu masina, baietii avand preturi bune si fiind seriosi
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Destul de bun prețul , iti doresc multi km si 0 evenimente neplãcute
  • marinero1967

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
care este garnitura cu problema la pompa de ulei ?
Multumesc.



  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Cred ca 7
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Exact aceea este.
  • marinero1967

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Am cumparat garnitura de la poz.7 la
http://www.revizieopel.ro/
poz.2 - 5646261-60 Ron
poz.3 - 5646262-55 Ron
poz.7 - 646125 - 60 Ron
Urmeaza sa o schimb, sper sa nu fie ceva complicat .
Multumesc de ajutor .
  • marinero1967

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Daca este asemanator ca in filmulet este usor .

http://www.youtube.com/watch?v=Qzy7xpQvnW4
  • marinero1967

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Stie cineva numarul de telefon a lui Suki ?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ca sa schimbi o-ringul de la poz 7 trebuie data jos baia de ulei, teva de esapament care trece pe sub baie si suportul planetarei intermediare de pe partea dreapta care e prins pe baie. Daca vrei sa schimbi si poz 3 trebuie data distributia jos, iar ca sa schimbi si poz 2 trebuie data jos si pompa de ulei.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Cu alte cuvinte, trebuie sa demontezi jumate de motor pentru 3 garnituri. Glont!
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cam asa ceva... Wink .
L.E. Hai sa zic, ca pe la poz 7 poti pierde presiunea, dar nu vad rostul sa schimbi poz 2 si 3 daca nu sunt pierderi.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Bataie motor inseamna ca deja motorul era afectat...idiotii de la service doar au mai marit putin factura,nu cu mult.
  • marinero1967

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Va mulțumesc de ajutor, am schimbat garnitura de la pompa ulei azi, nu am piliturã în baia de ulei cea ce este super ok. Și nici nu era cu problemã cea veche, cel puțin așa a zis mecaniucul. Am motorul A20DTC din 2009 și 171000 km, sper sã nu apara alte probleme. O zi buna tuturor.
  • marius_125

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor! Sper ca am nimerit bine topicul. Am un Opel Insignia break din 2011 160 cp cutie automata. Am fãcut zilele trecute un drum Suceava-București iar la întoarcere, la jumãtatea drumului am observat ca masina a avut o tendința de a nu mai accelera, iar cand am oprit masina, imi apãrea mesajul OIL PRESURE LOW, STOP THE ENGINE! Am oprit motorul, am așteptat vreo 10 min dupã care am verificat uleiul la joja si apoi am desfãcut capacul sa vãd daca am ulei in motor si era ok. Cand am pornit motorul nu a mai apãrut mesajul, iar dupã 10 km s-a oprit motorul in trafic, am rãmas fãrã servo plus ca si bateria de moarta. Am adus masina pe platforma de la Focșani la Suceava iar la service, pe langa ca mi-au spus ca e moarta bateria, mi-au spus ca e blocat motorul si mai multe o sa afle atunci cand da jos baia de ulei. Ce credeti ca s-a întâmplat? Ce ma sfãtuiti sa fac? La cât credeti ca se ridica cheltuielile de reparație? Va multumesc anticipat!
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut marius_125, cum ai rezolvat-o cu motorul?
  • calimero2003

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Cred ca multi sunteti informati foarte prost ... cum sa spui o ineptie ca aceasta " a fost reparat in cota 0 " ? Cum poti repara ceva prin alezare in cota initiala (inainte de alezare si de uzura)? Prin alezare iei material nu adaugi. Cum poti sa platesti 5000 lei pentru un vibrochen alezat si un bloc rectificat? Voi la ce mecanici mergeti? Nu vreti sa reparati masinile la mine? In romania nimic nu ma mai mira ... se practica barbarie in servisuri .... asa ca idee un motor nou fara anexe de Insignia este maxim 2.000 euro .... cum poti repara unul cu 3.500 ?
Sa nu ma intelegi gresit dar eu cred ca ai fost inselat enorm ... la 3.500 euro si eu iti dau garantie 5 ani nu 6 luni.
  • calimero2003

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Si ca o adaugare ... acel semering de este intre pompa de ulei si sorb se monteaza cu o scula speciala care il amplaseaza la distanta corecta ... bagat cu mana asa ochiometric poate face mai mult rau inlocuirea lui. Incercati sa reparati masinile la persoane care chiar stiu ce fac ... carpaci sunt peste tot.
  • marinero1967

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
@calimero2003, acel locas este bine definit, nu trebuie nici o scula speciala si nu poti regla nici distanta.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR