- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
Suki
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2012
- Mesaj Privat
Salut! Incepand de azi, pentru ca eu si mecanicul nu ne-am prea sincronizat orarele, am o insignia in stare perfecta de functionare. Vreau sa va multumesc pentru sfaturi si la randul meu vreau sa recomand service-ul din Bucuresti(adresa o veti primi in PM). Nota de plata totala a fost de 7330 lei. Sper sa nu mai existe cazuri dinastea, dar vor fi incontinuare pentru ca asta ii moartea lor. Pentru cei din Cluj le pot recomanda si service-ul unde mi-am facut eu masina, baietii avand preturi bune si fiind seriosi
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
- marinero1967
- *
- 16 mesaje
- din 24 Mar 2014
- Insignia 2009
- Satu Mare
marinero1967
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- marinero1967
- *
- 16 mesaje
- din 24 Mar 2014
- Insignia 2009
- Satu Mare
marinero1967
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
Am cumparat garnitura de la poz.7 la
http://www.revizieopel.ro/
poz.2 - 5646261-60 Ron
poz.3 - 5646262-55 Ron
poz.7 - 646125 - 60 Ron
Urmeaza sa o schimb, sper sa nu fie ceva complicat .
Multumesc de ajutor .
http://www.revizieopel.ro/
poz.2 - 5646261-60 Ron
poz.3 - 5646262-55 Ron
poz.7 - 646125 - 60 Ron
Urmeaza sa o schimb, sper sa nu fie ceva complicat .
Multumesc de ajutor .
- marinero1967
- *
- 16 mesaje
- din 24 Mar 2014
- Insignia 2009
- Satu Mare
marinero1967
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
- marinero1967
- *
- 16 mesaje
- din 24 Mar 2014
- Insignia 2009
- Satu Mare
marinero1967
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Ca sa schimbi o-ringul de la poz 7 trebuie data jos baia de ulei, teva de esapament care trece pe sub baie si suportul planetarei intermediare de pe partea dreapta care e prins pe baie. Daca vrei sa schimbi si poz 3 trebuie data distributia jos, iar ca sa schimbi si poz 2 trebuie data jos si pompa de ulei.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- marinero1967
- *
- 16 mesaje
- din 24 Mar 2014
- Insignia 2009
- Satu Mare
marinero1967
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
- marius_125
- *
- 17 mesaje
- din 09 Mar 2015
- Suceava
marius_125
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2015
- Mesaj Privat
Salutare tuturor! Sper ca am nimerit bine topicul. Am un Opel Insignia break din 2011 160 cp cutie automata. Am fãcut zilele trecute un drum Suceava-București iar la întoarcere, la jumãtatea drumului am observat ca masina a avut o tendința de a nu mai accelera, iar cand am oprit masina, imi apãrea mesajul OIL PRESURE LOW, STOP THE ENGINE! Am oprit motorul, am așteptat vreo 10 min dupã care am verificat uleiul la joja si apoi am desfãcut capacul sa vãd daca am ulei in motor si era ok. Cand am pornit motorul nu a mai apãrut mesajul, iar dupã 10 km s-a oprit motorul in trafic, am rãmas fãrã servo plus ca si bateria de moarta. Am adus masina pe platforma de la Focșani la Suceava iar la service, pe langa ca mi-au spus ca e moarta bateria, mi-au spus ca e blocat motorul si mai multe o sa afle atunci cand da jos baia de ulei. Ce credeti ca s-a întâmplat? Ce ma sfãtuiti sa fac? La cât credeti ca se ridica cheltuielile de reparație? Va multumesc anticipat!
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
- calimero2003
- *
- 37 mesaje
- din 09 Nov 2015
- Insignia 2010
- Dolj
calimero2003
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2015
- Mesaj Privat
Cred ca multi sunteti informati foarte prost ... cum sa spui o ineptie ca aceasta " a fost reparat in cota 0 " ? Cum poti repara ceva prin alezare in cota initiala (inainte de alezare si de uzura)? Prin alezare iei material nu adaugi. Cum poti sa platesti 5000 lei pentru un vibrochen alezat si un bloc rectificat? Voi la ce mecanici mergeti? Nu vreti sa reparati masinile la mine? In romania nimic nu ma mai mira ... se practica barbarie in servisuri .... asa ca idee un motor nou fara anexe de Insignia este maxim 2.000 euro .... cum poti repara unul cu 3.500 ?
Sa nu ma intelegi gresit dar eu cred ca ai fost inselat enorm ... la 3.500 euro si eu iti dau garantie 5 ani nu 6 luni.
Sa nu ma intelegi gresit dar eu cred ca ai fost inselat enorm ... la 3.500 euro si eu iti dau garantie 5 ani nu 6 luni.
- calimero2003
- *
- 37 mesaje
- din 09 Nov 2015
- Insignia 2010
- Dolj
calimero2003
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2015
- Mesaj Privat
Si ca o adaugare ... acel semering de este intre pompa de ulei si sorb se monteaza cu o scula speciala care il amplaseaza la distanta corecta ... bagat cu mana asa ochiometric poate face mai mult rau inlocuirea lui. Incercati sa reparati masinile la persoane care chiar stiu ce fac ... carpaci sunt peste tot.
- marinero1967
- *
- 16 mesaje
- din 24 Mar 2014
- Insignia 2009
- Satu Mare
marinero1967
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat