- Gabor Tiberiu
- **
- 322 mesaje
- din 21 Mai 2013
- Vectra 2003 Z18XE
- Salaj
Gabor Tiberiu
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2013
- Mesaj Privat
Andrei Maxim- Suspendat
- 65 mesaje
- din 13 Mar 2011
- Vectra 2003 z16xel
- Neamt
Andrei Maxim- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2003 z16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2011
- Mesaj Privat
- Gabor Tiberiu
- **
- 322 mesaje
- din 21 Mai 2013
- Vectra 2003 Z18XE
- Salaj
Gabor Tiberiu
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2013
- Mesaj Privat
Da , returu era mai rece , dar nu mi-am dat seama din prima , turu fiind fierbinte ai impresia ca si celãlalt e cãlduț. Încearcã sa pui mana daca ajungi la țevile din aluminiu ptr ca îți vei da seama mai bine. Cu presiunea nu stiu ce sa zic , la 90 de grade n-am desfãcut borcanu niciodatã! Da si tu mai multe detalii cum a apãrut problema?
Andrei Maxim- Suspendat
- 65 mesaje
- din 13 Mar 2011
- Vectra 2003 z16xel
- Neamt
Andrei Maxim- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2003 z16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2011
- Mesaj Privat
Pai ultima oara cand am mers cu masina era totul ok, asta fiind aseara! Azi pe la 10, am pornit masina, inainte sa plec eu o las pornita ~10 minute, dupa am plecat dar nu am observat ca nu da caldura... cand sa parchez am pus mana pe gurile de aerisire si surpriza, dadea aer caldut! Iar ce am observat am scris mai sus...
- Gabor Tiberiu
- **
- 322 mesaje
- din 21 Mai 2013
- Vectra 2003 Z18XE
- Salaj
Gabor Tiberiu
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2013
- Mesaj Privat
Andrei Maxim- Suspendat
- 65 mesaje
- din 13 Mar 2011
- Vectra 2003 z16xel
- Neamt
Andrei Maxim- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2003 z16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2011
- Mesaj Privat
Am desfacut pe rand furtunele, prima data cel de la radiatorul de sub bord si dupa de la radiatorul din fata si am suflat in ele si apa circula. Se pare ca pompa de apa si-a dat duhul. Si are abia o luna de cand e pusa... Asta pentru ca a prins-o un inghet!
Aveti grija, daca a inghetat apa in motor nu mai porniti masina!
Aveti grija, daca a inghetat apa in motor nu mai porniti masina!
- Gabor Tiberiu
- **
- 322 mesaje
- din 21 Mai 2013
- Vectra 2003 Z18XE
- Salaj
Gabor Tiberiu
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2013
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Andrei Maxim- Suspendat
- 65 mesaje
- din 13 Mar 2011
- Vectra 2003 z16xel
- Neamt
Andrei Maxim- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2003 z16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2011
- Mesaj Privat
Da, am avut apa in stalatie si a prins o noapte cu temperaturi sub 0 Grade. Asta pentru ca dupa ce am schimbat distributia, am pus apa in ea pentru ca am avut alta masina cu care am circulat si asta a ramas pe dreapta!
In garaj trebuie tinuta la caldura dar nici pana la garaj nu trebuie pornita!
Am pus 3L de antigel si 3 de apa, asta inseamna ca antigelul rezista la -31 Grade.
Oricum, daca am desfacut furtunele si am suflat pe ele si apa circula, dop de gheata nu are cum sa fie... Parerea mea e ca pompa de apa a cedat cand a inghetat apa in ea!
Pompa de apa are paletii din plastic, cand am pornit-o cu gheata in ea, pompa a fortat iar plasticul a cedat si s-a desprins de pe ax. Cam asta ar fi explicatia mea!
In garaj trebuie tinuta la caldura dar nici pana la garaj nu trebuie pornita!
Am pus 3L de antigel si 3 de apa, asta inseamna ca antigelul rezista la -31 Grade.
Oricum, daca am desfacut furtunele si am suflat pe ele si apa circula, dop de gheata nu are cum sa fie... Parerea mea e ca pompa de apa a cedat cand a inghetat apa in ea!
Pompa de apa are paletii din plastic, cand am pornit-o cu gheata in ea, pompa a fortat iar plasticul a cedat si s-a desprins de pe ax. Cam asta ar fi explicatia mea!
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Zi merci daca ai scapat numai cu pompa!Explicatia este logica,ai ghicit-o.In alte cazuri,au mai plesnit radiatoare,capacele din plastic,au scuipat dopurile de pe bloc ori mai grav,bloc,chiulasa...Nu este deloc pertinent sa lasi apa in instalatie,mai ales cand stii ca te paste inghetul!Vara mai merge,dar stii,vorba lui Base '... Acum,iar o sa umbli la distributie,alta distractie.Antigelul din comert concentrat la 1/1 apa distilata,rar iti iese sa-ti reziste la -30 grade.Bine,nici nu locuim toti pe Intorsura Buzaului...
Andrei Maxim- Suspendat
- 65 mesaje
- din 13 Mar 2011
- Vectra 2003 z16xel
- Neamt
Andrei Maxim- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 2003 z16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2011
- Mesaj Privat
Am rezolvat de mult problema si am avut "norocul" sa fie doar pompa! Am un prieten foarte bun mecanic si nu mi-a luat bani... Era si mai bine daca nu era nevoie sa o schimb din nou, dar.... am mai invatat ceva!
Oricum eram constient ca daca o las imi ingheata apa in instalatie dar am mai avut cate ceva de facut, aveam si alta masina cu care circulam si s-a intamplat.
Am fost luat prin surprindere ca si autoritatile, cand vine vorba de zapada, polei si drumuri infundate! )
Oricum eram constient ca daca o las imi ingheata apa in instalatie dar am mai avut cate ceva de facut, aveam si alta masina cu care circulam si s-a intamplat.
Am fost luat prin surprindere ca si autoritatile, cand vine vorba de zapada, polei si drumuri infundate! )