- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
s-a transformat topicul intr-un VS intre remapare si stock. din punctul meu de vedere e normal ca am scurtat durata de viata a masinii odata cu chiptuning-ul. la ultimile 2 intalniri CO( vatra dornei si baile felix) am intalnit colegi cu masini tunate de 5 ani fara nici o problema. eu cred ca fiecare din noi are fiabilitatea la masina functie de noroc , legea atractiei , si bineinteles de stilul de sofat al fiecaruia !
cpx
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2008
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
clau70 a scris:
Gyzmo, ar fi interesant sa masori presiunea si la o varianta stock de 160CP sa vedem diferentele de presiuni la turbina (130->160->195CP).
Gyzmo, ar fi interesant sa masori presiunea si la o varianta stock de 160CP sa vedem diferentele de presiuni la turbina (130->160->195CP).
Am efectuat testul pe masina din semnatura,am cateva date,care sunt diferite fata de cele mentionate mai sus,incerc sa efectuez un grafic,daca nu reusesc ,am sa urc un filmulet,testul a fost efectuat pentru a vedea difereta intre versiunea stock si cea remapata(urmeaza sa efectuez aceasta operatiune).
Cred ca cel mai indicat este sa deschid un topic nou...,pentru a nu-l "polua" pe acesta.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Apropo de presiuni in turbina, am fost la reprezentanta, cu SVS, si am masurat presiunile la diferite regimuri de turatie. Atunci când imi aparea SVS, dadea cod de eroare P0234 (engine overboost). Cand am masurat (cu masina stand pe loc) in diferite regimuri de turatie, presiunea ceruta era sa zicem 140kPa, iar cea furnizata era cam 125-130kPa, deci mai mica, dar daca tineai motorul in turatie constanta, presiunea furnizata incepea sa se apropie de cea ceruta. La accelerare scurta pana la turatia maxima, presiunea se ducea chiar si la 200kPa. A ramas sa ma duc marti sa dam turbina jos.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Presiunea in turbina variaza foarte mult in mers, fata de ralanti,este functie si de treapta de viteza.
Un mic exemplu:
- treapta 1-a,2100 rot/min,17km/h,presiune ceruta 181kPa,presiune masurata 174kPa;
- treapta a 2-a,2084 rot/min,32km/h,pres.ceruta 228kPa,pres.masurata 200kPa;
- treapta a 3-a,4149 rot/min,69km/h,pres.ceruta 235kPa,pres.masurata 241kPa;
- treapta a 3-a,4250 rot/min,118km/h,pres.ceruta 234kPa,pres.masurata 233kPa;
- treapta a 4-a,4118 rot/min,155km/h,pres.ceruta 237kPapres.masurata 237kPa;
- treapta a 5-a,3455 rot/min,168km/h,pres.ceruta 247kPa,pres.masurata 247kPa;
-treapta a 6-a,2983rot/min,176kmh,pres.ceruta 251kPa,pres.masurata 262kPa.
Toate acestea s-au intamplat in doar 57 sec.
Am uitat sa mentionez ca viteza afisata in bord era mai mare cu 10km/h,fata de cea masurata de OP-COM,roti pe 20",anvelope 245/35/R20.
Un mic exemplu:
- treapta 1-a,2100 rot/min,17km/h,presiune ceruta 181kPa,presiune masurata 174kPa;
- treapta a 2-a,2084 rot/min,32km/h,pres.ceruta 228kPa,pres.masurata 200kPa;
- treapta a 3-a,4149 rot/min,69km/h,pres.ceruta 235kPa,pres.masurata 241kPa;
- treapta a 3-a,4250 rot/min,118km/h,pres.ceruta 234kPa,pres.masurata 233kPa;
- treapta a 4-a,4118 rot/min,155km/h,pres.ceruta 237kPapres.masurata 237kPa;
- treapta a 5-a,3455 rot/min,168km/h,pres.ceruta 247kPa,pres.masurata 247kPa;
-treapta a 6-a,2983rot/min,176kmh,pres.ceruta 251kPa,pres.masurata 262kPa.
Toate acestea s-au intamplat in doar 57 sec.
Am uitat sa mentionez ca viteza afisata in bord era mai mare cu 10km/h,fata de cea masurata de OP-COM,roti pe 20",anvelope 245/35/R20.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:Presiunea in turbina variaza foarte mult in mers, fata de ralanti,este functie si de treapta de viteza.
Un mic exemplu:
- treapta 1-a,2100 rot/min,17km/h,presiune ceruta 181kPa,presiune masurata 174kPa;
- treapta a 2-a,2084 rot/min,32km/h,pres.ceruta 228kPa,pres.masurata 200kPa;
- treapta a 3-a,4149 rot/min,69km/h,pres.ceruta 235kPa,pres.masurata 241kPa;
- treapta a 3-a,4250 rot/min,118km/h,pres.ceruta 234kPa,pres.masurata 233kPa;
- treapta a 4-a,4118 rot/min,155km/h,pres.ceruta 237kPapres.masurata 237kPa;
- treapta a 5-a,3455 rot/min,168km/h,pres.ceruta 247kPa,pres.masurata 247kPa;
-treapta a 6-a,2983rot/min,176kmh,pres.ceruta 251kPa,pres.masurata 262kPa.
Toate acestea s-au intamplat in doar 57 sec.
Am uitat sa mentionez ca viteza afisata in bord era mai mare cu 10km/h,fata de cea masurata de OP-COM,roti pe 20",anvelope 245/35/R20.
Un mic exemplu:
- treapta 1-a,2100 rot/min,17km/h,presiune ceruta 181kPa,presiune masurata 174kPa;
- treapta a 2-a,2084 rot/min,32km/h,pres.ceruta 228kPa,pres.masurata 200kPa;
- treapta a 3-a,4149 rot/min,69km/h,pres.ceruta 235kPa,pres.masurata 241kPa;
- treapta a 3-a,4250 rot/min,118km/h,pres.ceruta 234kPa,pres.masurata 233kPa;
- treapta a 4-a,4118 rot/min,155km/h,pres.ceruta 237kPapres.masurata 237kPa;
- treapta a 5-a,3455 rot/min,168km/h,pres.ceruta 247kPa,pres.masurata 247kPa;
-treapta a 6-a,2983rot/min,176kmh,pres.ceruta 251kPa,pres.masurata 262kPa.
Toate acestea s-au intamplat in doar 57 sec.
Am uitat sa mentionez ca viteza afisata in bord era mai mare cu 10km/h,fata de cea masurata de OP-COM,roti pe 20",anvelope 245/35/R20.
Multumim frumos gyzmo! Astept sa pui date si cu presiunea dupa remap, imi pot face o idee mai buna la cat sa ii ridic puterea, pentru ca acum nu am de gand sa depasesc 180cp. Bafta.
cpx
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2008
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 647 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 647
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
cpx
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2008
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
In sarcina partiala sau maxima, presiunea obtinuta trebuie sa fie aprox. la fel cu presiunea ceruta. Niciodata nu vor fi diferenta de 40 kpa exceptand cazul in care exista o problema fizica precum electrovalva defecta.
Presiunea dupa remap creste foarte putin, cu max. 5% la DTH si max. 10% la DTJ si DTC,
Presiunea ceruta e legata in primul rand de sarcina motorului, mai putin de turatie.
Presiunea dupa remap creste foarte putin, cu max. 5% la DTH si max. 10% la DTJ si DTC,
Presiunea ceruta e legata in primul rand de sarcina motorului, mai putin de turatie.
cpx
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2008
- Mesaj Privat
Dragi colegi, astazi am reconditionat turbina, schimbat toate componentele inclusiv geometria, toate piese de origine (practic din cea veche a ramas doar carcasa) + reglat pe stand dedicat la turatii mari. (pret 1200 lei). Au lucrat f bine si chiar specialistul m-a chemat langa el cand a facut montajul ca sa vad toate piesele (garantie 1 an fara limita de km cu conditia ca daca exista un defect ulterior acesta sa nu fie datorat unui corp strain ajuns in turbina)
Defectarea acesteia (conform specialistului) a fost datorata unui corp strain ajung in turbina care a macinat palete rotorului cat si ale geometriei....acestea corpuri straine pot fi de la graunte de nisip, pietricele, bucati de metal desprinse de pe admisie din interior, etc.
Maine o voi monta pe masina, a trebuit sa schimb si niste garnituri pe la care imi dadea cu fum.
Poate la urmatoarea intalnire clubopel daca ajunge si gyzmo sa refacem masuratoarea si sa vedem ce valori are o turbina reconditionata.
Muta bafta tuturor si fara probleme tehnice!
Defectarea acesteia (conform specialistului) a fost datorata unui corp strain ajung in turbina care a macinat palete rotorului cat si ale geometriei....acestea corpuri straine pot fi de la graunte de nisip, pietricele, bucati de metal desprinse de pe admisie din interior, etc.
Maine o voi monta pe masina, a trebuit sa schimb si niste garnituri pe la care imi dadea cu fum.
Poate la urmatoarea intalnire clubopel daca ajunge si gyzmo sa refacem masuratoarea si sa vedem ce valori are o turbina reconditionata.
Muta bafta tuturor si fara probleme tehnice!
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
cpx
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2008
- Mesaj Privat
anghelpop
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2012 20cdty
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2016
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
anghelpop
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2012 20cdty
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2016
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat