- Mr.Opel
- Admin
- 2,411 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra G Caravan 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,411
- Locatie: Mures
- Masina: Astra G Caravan 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
myhay1208
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2009
- Mesaj Privat
Cat de fierbinte trebuie sa fie Z14XEP?
La CorsaD, anul trecut am observat ca motorul era undeva la 105 grade la relanti (z14xep). Am presupus ca termorstatul (original) nu mai deschide corect si l-am inlocuit cu unul care deschide la 92 de grade.
Inainte de termostat, am inlocuit si caloriferul din habitaclu ca nu baga deloc cald. Era infundat. Pana sa ajunga caloriferul nou, am golit (cat s-a putut) instalatia de racire si am pus apa si antigel sa se mai curete. Lichidul original era ciudat la culoare si am presupus ca n-a prea fost schimbat.
Dupa ce am pus caloriferul nou si termostatul, am dat din nou lichidul afara si am pus lichid nou+apa. Caldura baga, termostatul pare ca deschide pe la 93-95 de grade.La momentul respectiv, motorul pare ca lucra pe la 100 de grade ( vreo 5-10 grade mai jos decat inainte).
Ieri, am constatat ca senzorul de termperatura de pe vaporizatorul GPL imi arata in jur de 110grade la temperatura. N-am mai apuca sa pun diagnoza si pe masina sa vad cat raporteaza.
Avand in vedere cele de mai sus, ce as putea sa mai verific ?
Sa fie radiatorul din fata infundat ?
AC-ul merge bine, ventilatorul porneste pe toate treptele...
Mai am o alta masina (tot cu GPL) si motorul lucreaza la 92-95grade maxim. E ceva mai special la Z14XEP de merge asa "fierbinte"?
La CorsaD, anul trecut am observat ca motorul era undeva la 105 grade la relanti (z14xep). Am presupus ca termorstatul (original) nu mai deschide corect si l-am inlocuit cu unul care deschide la 92 de grade.
Inainte de termostat, am inlocuit si caloriferul din habitaclu ca nu baga deloc cald. Era infundat. Pana sa ajunga caloriferul nou, am golit (cat s-a putut) instalatia de racire si am pus apa si antigel sa se mai curete. Lichidul original era ciudat la culoare si am presupus ca n-a prea fost schimbat.
Dupa ce am pus caloriferul nou si termostatul, am dat din nou lichidul afara si am pus lichid nou+apa. Caldura baga, termostatul pare ca deschide pe la 93-95 de grade.La momentul respectiv, motorul pare ca lucra pe la 100 de grade ( vreo 5-10 grade mai jos decat inainte).
Ieri, am constatat ca senzorul de termperatura de pe vaporizatorul GPL imi arata in jur de 110grade la temperatura. N-am mai apuca sa pun diagnoza si pe masina sa vad cat raporteaza.
Avand in vedere cele de mai sus, ce as putea sa mai verific ?
Sa fie radiatorul din fata infundat ?
AC-ul merge bine, ventilatorul porneste pe toate treptele...
Mai am o alta masina (tot cu GPL) si motorul lucreaza la 92-95grade maxim. E ceva mai special la Z14XEP de merge asa "fierbinte"?
- bibu16v
- *******
- 6,953 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,953
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
myhay1208
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2009
- Mesaj Privat
furtunele sunt fierbinti, apa circula dar n-am verificat radiatorul. Cum pot sa il verific la mana sa imi dau seama daca e uniform incalzit?
N-am idee pe unde sa bag mana. Intre timp am gasit si cum sa curat instalatia cu combinatia de apa + sare de lamaie. Pana la urma, nu e o avere si o sa incerc si curatare asa.
N-am idee pe unde sa bag mana. Intre timp am gasit si cum sa curat instalatia cu combinatia de apa + sare de lamaie. Pana la urma, nu e o avere si o sa incerc si curatare asa.
- CGrigore595
- *
- 2 mesaje
- din 09 Apr 2023
CGrigore595
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2023
- Mesaj Privat