Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
z14xep chiar nu consuma ulei, asta o stiu toti cei care au acest motor si care bineinteles, nu si-au batut joc de el.
  • florinmiga

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salutare fratilor !
Posed un astra g classic 1.4twinport an fab 2007 de un an de zile si vreau sa zic ca in afara de scaunele oribile (ca,confort) sunt foarte multumit de masina...consumul in oras este extraordinar pt.un motor care nu il auzi inauntru si care nu mananca ulei mai deloc intre schimburi si care are distributia pe lant...si care trage binisor pt.1.4 cmc).Sunt al doi lea proprietar am luat masina la 75.000km si acum am 104.000 cu ea.Inainte am avut tractoras (motorina 1.8 td cmc) pe un mondeo din anul 2000......si am vazut care e treaba cu dieselu...e bun la consum...dar cam atat...de ce?simplu pt.-ca "ce iei pe mere dai pe pere".Degeaba ai un cosum mic daca piesele si intretinerea sunt scumpe iar dieselu e mult mai pretentios ca benzina sa nu mai mentionez ca si motorina e mai scumpa ca benzina la pompa si mai proasta calitativ...dar ma rog asta este o alta discutie de care multi nici nu au habar.Asa ca off topic conduc din 2004,am avut asa 2bucati dacia 1310,2bucati golf - 2 benzina 1.6 respectiv golf 3 2.0 gti,mondeo 1.8 td,si acum astra g classic..deci pot spune ca am ceva experienta in condus si masini.Pt. mine benzina este SFANTA si pot spune ca merg cu masina in fiecare zi prin bucuresti prin aglomeratie si nu imi trebuie decat consum cat mai mic si fiabilitate...si masina asta le are din plin
P.S. Sunt destul de trecut prin service-uri de lungu timpului si am destui prieteni mecanici,iar cand i-am intrebat ce masina ieftina si buna sa imi iau aproape toti mi-au spus acelasi lucru...ASTRA G benzina.Oare...ei or fi mai prosti decat cei care isi lauda diselurile pe aici......ieftina pe draq am dat 4500€ pe ea anu trecut...si in continuare isi mentine pretul....oare d.c?
  • asandulescu

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y1.7dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2011

  • Mesaj Privat
da, e chiar un motor reusit, am un preten care avea una si am vrut sa o cumpar eu. avea 50 000km. nu mi-a placut insa diferenta de calitate intre astra G si astra clasic, a lui era 2008, adica clasic. plastice decolorate, matuite, vopsea matuita, plastice care se deplasasera de la locul lor si faceau zgomt la trecri peste sine de tranvai sau cand le atingeai.

ca o sugestie, am citit ca acel motor are cumva galeria de admisie gatuita, obturata si ca daca scoti ceva plastic din componenta ei sau pui o admisie directa castigul de putere e sesizabil. citeste pe forumurile de afara sau poate gasesti ceva si la noi. bafat cu masinuta!
  • florinmiga

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2013

  • Mesaj Privat
merci asandulescu !
ai dreptate...m-am informat putin forumuri si asa e,masina pleaca cam greut de pe loc si tocmai ma gandeam acum cateva luni daca se poate face ceva ... si uite ca gand la gand cu bucurie cum se zice...o sa trec la treaba sa vad daca se simte vreo schimbare.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
.....cam dramatica trecerea la benzinar de la ,,dizelu,, rau si scump. Ce nu inteleg este ca tot mai des aud expresia ,,dieselul e mai scump si pretentios la intretinere,, Care intretinere ? .....ca filtrele sint tot alea ( aer, ulei, combustibil, polen) si tot la 10 mii se schimba. Ulei trebuie oricum ........ ECU poate pica la ambele ........ eventual discutam la diferente de pret intre o bujie incandescenta si o bujie clasica pt scanteie . Ar mai ramane in discutie turbina unui diesel dar nici aia nu pica lunar , si chiar de pica nu-i o avere. In rest un SH ramane un SH.
Totusi o diferenta poate aparea de la nivelul de exploatare. Evident, daca vei circula cu un diesel subturat, ai sa-l infunzi de tot. Si clar, pentru fatzait toata ziua in oras intre 2 semafoare e mai potrivit un benzinar cu litraj mic.
Conduc de 19 ani din care 13 de taxi si pana acum am avut tot felul de natzii de masini ( peste 10) - toate benzina-. Acum vreo 5 ani mi-a lasat un amic Astra lui 1.7CDTI cam 3 luni cat s-a dus el pe ,,dincolo,, si am ramas impresionat de masina. Masina din dotare e primul meu diesel si CLAR , urmatoarea va fi tot diesel care insa il voi alege cu mai multa experienta.
Sa stapanesti sanatos Twinport-ul si sa te bucuri de el din plin !
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR