- danutz unguru
- *
- 1 mesaje
- din 17 Mar 2014
- Corsa 1997 X10XE
- Timis
danutz unguru
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 1997 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2014
- Mesaj Privat
Ady77
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Olt
- Masina: Corsa 1998 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2015
- Mesaj Privat
- marinaru777
- *
- 2 mesaje
- din 20 Sep 2015
- Corsa 1999 X10XE
- Constanta
marinaru777
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2015
- Mesaj Privat
am un corsa b 99 motor x10xe de 6 ani..Va scriu ce am patit poate va e de folos:
1 - se aprindea check engine in bord (cand acceleram aparea martorul lua puterea la motor si nu puteam urca un pod - la primul test sonda lamda eroare(a fost fals) - al doilea test a gasit -sonda lamda ,debitmetrul de aer si inca ceva- a sters erorile si a ramas debitmetul aer (cam 210 RON la unixauto)-la verificare aveam carcasa filtru aer sparta si debitmetrul dus
2-motorul la relanti are ceva trepidatii ca e in 3 cilindrii(pot fi si anumite probleme )
3-s a rupt o bujie si a stricat motorul - am pus piese noi in el dar am pus bobina de inductie chinezarie ce sa vezi la relanti cand e rece da sa moara odata cand sa parchez dadea rateuri si a murit motorul( cred ca chinezu ala e de vina)-
4-am inteles ca pt reglare relantii pe tester se regleaza 2 chestii(asa mi-a zis mecanicul).
5-cand schimb vitezele cateodata se tureaza la 4000 rpm si ramane pedala de acceleratie jos la podea ( cablu acc verificat nu are nimic)
1 - se aprindea check engine in bord (cand acceleram aparea martorul lua puterea la motor si nu puteam urca un pod - la primul test sonda lamda eroare(a fost fals) - al doilea test a gasit -sonda lamda ,debitmetrul de aer si inca ceva- a sters erorile si a ramas debitmetul aer (cam 210 RON la unixauto)-la verificare aveam carcasa filtru aer sparta si debitmetrul dus
2-motorul la relanti are ceva trepidatii ca e in 3 cilindrii(pot fi si anumite probleme )
3-s a rupt o bujie si a stricat motorul - am pus piese noi in el dar am pus bobina de inductie chinezarie ce sa vezi la relanti cand e rece da sa moara odata cand sa parchez dadea rateuri si a murit motorul( cred ca chinezu ala e de vina)-
4-am inteles ca pt reglare relantii pe tester se regleaza 2 chestii(asa mi-a zis mecanicul).
5-cand schimb vitezele cateodata se tureaza la 4000 rpm si ramane pedala de acceleratie jos la podea ( cablu acc verificat nu are nimic)