- [cj]sharky
- **
- 275 mesaje
- din 08 Jun 2009
- Vectra 1992 c16nz
- Cluj
[cj]sharky
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2009
- Mesaj Privat
robertard
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2015
- Mesaj Privat
- [cj]sharky
- **
- 275 mesaje
- din 08 Jun 2009
- Vectra 1992 c16nz
- Cluj
[cj]sharky
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2009
- Mesaj Privat
Revin cu un scurt update.
Tot ce am scris este corect, doar ca intre timp am schimbat distributia, iar aici am avut parte de o surpriza.
Nu pot pune motorul la punct, il pot pune fie cu jumate de dinte inainte, fie cu jumatate inapoi.
Era pus cu jumatate inapoi, eu acum l-am pus cu jumatate inainte.
Motorul are cuplu mai mare la turatii joase in acest fel, incepe sa semene cu cuplul maxim declarat la 2500 ture, si nu la 3000+ cum il simteam eu!
Totodata nu mai am atatea ezitari.
Consumul e tot cam ala, in schimb nu mai trebuie retrogradat asa de des si cred ca in felul acesta merg cu viteza mai mare.
Daca luam asta in calcul cred ca pot spune ca a scazut consumul.
Inca o chestie care nu am mentionat-o dar este f importanta, AVANSUL SE REGLEAZA CAND MOTORUL ESTE IN STAREA DE TEST CU AGRAFA!
Altfel motorul introduce avans vacuumatic si tot ce masori este de fapt cu eroare de 4-6grade, eroare imensa!
Tot ce am scris este corect, doar ca intre timp am schimbat distributia, iar aici am avut parte de o surpriza.
Nu pot pune motorul la punct, il pot pune fie cu jumate de dinte inainte, fie cu jumatate inapoi.
Era pus cu jumatate inapoi, eu acum l-am pus cu jumatate inainte.
Motorul are cuplu mai mare la turatii joase in acest fel, incepe sa semene cu cuplul maxim declarat la 2500 ture, si nu la 3000+ cum il simteam eu!
Totodata nu mai am atatea ezitari.
Consumul e tot cam ala, in schimb nu mai trebuie retrogradat asa de des si cred ca in felul acesta merg cu viteza mai mare.
Daca luam asta in calcul cred ca pot spune ca a scazut consumul.
Inca o chestie care nu am mentionat-o dar este f importanta, AVANSUL SE REGLEAZA CAND MOTORUL ESTE IN STAREA DE TEST CU AGRAFA!
Altfel motorul introduce avans vacuumatic si tot ce masori este de fapt cu eroare de 4-6grade, eroare imensa!