- deleted-11331
- OP
- 758 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 758
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
Otomega25 a scris:
boditza a scris:intrebam doar... nu iti cunosc situatia financiara
glumeam la faza cu fata mare la maritat, in fine acum o sa verific bateria si o sa vad daca porneste si cum se va auzi directia...nu m-am suparat .. ideea e ca si eu sunt curios de rezultate caci daca se mai maresc impozitele trec si eu la un 2.0, eventual ii iau doar seria si o repansonez pe al meu..
p.s. sa nu ma injuri daca se strica pompa de servo.. eu te-am rugat sa mi-o vinzi )). a mea rontzaie in cursa maxima, mai tare la rece si mai incet la cald
- deleted-11331
- OP
- 758 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 758
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 758 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 758
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
ai nr meu, ma anunti cu 1-2 zile inainte... intre timp am vazut ca speedy mi.a montat un furtun pe conducta de motorina insa ceea ce nu a prevazut iar eu nu i.am spus cand am luat.o de la service,nedindu.mi seama atunci, este ca acel furtun la cald, fiind si indoit dupa traiectoria conductei de motorina s-a strangulat iar acum fiind foarte rece a ramas asa, nu stiu daca asta e cauza pt care nu porneste insa furtunul e din ce in ce mai gol ( e incolor ) semn ca prinde aer, o sa mai incerc in dupa amiaza asta sa o pornesc, intre timp care vrea piese distributie noi ma poate contacta pe privat.
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 758 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 758
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salut ! da am pornito... trasa ! i.am scos si acel furtun pus de speedy si supapa unisens, acum fiind alt motor sunt f. curios cum va porni, desi pompa de inj. e aceeasi , o sa vad azi cand voi ajunge acasa, in afara de directie si ca imi trebuie o alta baterie totul e ok ! ahhh... mi.a urcat si mie consumul la 8%... in conditiile in care cel vechi nu scadea sub 9% oras dar si starea lui lasa de dorit !
- deleted-11331
- OP
- 758 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 758
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salut ! mi.am dat seama de ce nu porneste din prima mai ales dupa 12 ore de stationat... si deja am vb la service la maiandrei pt schimbarea ganiturilor capacului pompei de injectie... cum stiu ca este de acolo ? deoarece si cu vechiul motor facea la fel, mai ales inainte de montajul supapei unisens, iar dupa montaj pornea din prima, acum ca am scos.o face la fel, pompa de injectie fiind aceeasi,cat despre dezamorsare nu se mai dezamorseaza ( se vede numai motorina pe furtunul de tur, fara pic de aer )
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Otomega25 a scris:Salut ! mi.am dat seama de ce nu porneste din prima mai ales dupa 12 ore de stationat... si deja am vb la service la maiandrei pt schimbarea ganiturilor capacului pompei de injectie... cum stiu ca este de acolo ? deoarece si cu vechiul motor facea la fel, mai ales inainte de montajul supapei unisens, iar dupa montaj pornea din prima, acum ca am scos.o face la fel, pompa de injectie fiind aceeasi,cat despre dezamorsare nu se mai dezamorseaza ( se vede numai motorina pe furtunul de tur, fara pic de aer )
Nu am mai auzit de problem la garntura capaculoui pompei de injectie, dar poate documentul asta iti va fi de folos
ghid desfacere pompa injectie
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 758 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 758
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 758 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 758
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 758 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 758
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- nashu_lucian
- **
- 423 mesaje
- din 20 Aug 2008
- Omega FOREVER
- Hunedoara
nashu_lucian
- Mesaje scrise: 423
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega FOREVER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
sa ne anuntzi cum este cu omologarea motorului
am vb la rar la deva si mi-a spus ca s-ar putea sa-mi ceara testul dinamic la bucale unde dak nu esti "pregatit" ai lucrat degeaba la scimbarea motorului
acuma ptr tine nu este o problema finnd din bucuresti insa un drum de bucuresti aiurea nu ma incanta
am vb la rar la deva si mi-a spus ca s-ar putea sa-mi ceara testul dinamic la bucale unde dak nu esti "pregatit" ai lucrat degeaba la scimbarea motorului
acuma ptr tine nu este o problema finnd din bucuresti insa un drum de bucuresti aiurea nu ma incanta
- deleted-11331
- OP
- 758 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 758
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
nashu_lucian a scris:sa ne anuntzi cum este cu omologarea motorului
am vb la rar la deva si mi-a spus ca s-ar putea sa-mi ceara testul dinamic la bucale unde dak nu esti "pregatit" ai lucrat degeaba la scimbarea motorului
acuma pt. tine nu este o problema find din bucuresti insa un drum de bucuresti aiurea nu ma incanta
iti va cere test dinamic numai daca puterea actualului motor depaseste cu mai mult de 40% puterea vechiului motor.. din ce am citit pe net si e posibil sa ma insel , oricum am gasit pe net urmatoarele lamuriri:
am vb la rar la deva si mi-a spus ca s-ar putea sa-mi ceara testul dinamic la bucale unde dak nu esti "pregatit" ai lucrat degeaba la scimbarea motorului
acuma pt. tine nu este o problema find din bucuresti insa un drum de bucuresti aiurea nu ma incanta
CITESTE MAI MULT DESPRE:
Conform Ordinului ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr.2132/2005 pentru aprobarea Reglementarilor privind omologarea individuala, eliberarea cartii de identitate si certificarea autenticitatii vehiculelor rutiere - RNTR 7- prin schimbarea motorului trebuie sa se mentina cel putin acelasi nivel al emisiilor poluante.
Sunt mijloace de convingere prin care se stabileste existenta unor acte sau fapte juridice si, automat, a unor drepturi si obligatii ce rezulta din acestea.
1. Indicatie pe scrisori, colete, etc., ce contine numele si domiciliul destinatarului.
1. Din punct de vedere economic, o cantitate dorita dintr-un anumit bun economic, care poate fi cumparata, intr-o perioada determinata, la anumite niveluri ale pretului.
Dovada scrisa prin care
Daca se inlocuieste motorul unui autovehicul, este necesara prezentarea la Registrul Auto Roman pentru efectuarea modificarii cartii de identitate. Cel mai simplu este sa se monteze un motor identic cu cel anterior, adica unul care are acelasi cod motor cu cel mentionat in cartea de identitate. In acest caz la R.A.R. se verifica doar aspecte legate de fixarea noului motor, daca au fost pastrate elementele pentru reducerea poluarii (catalizator, sonda lambda etc.) si se realizeaza testul de poluare specific unei inspectii tehnice. Daca se monteaza un motor diferit, autovehiculul va fi reomologat, iar in cazurile in care noul motor are performante mult diferite fata de cel initial (putere mai mare, configuratie diferita care presupune reamplasarea suportilor motorului etc.) se efectueaza probe specifice in cadrul Laboratorului de incercari pentru securitate rutiera al R.A.R., inclusiv cele legate de stabilirea normei de poluare a vehiculului, in noua configuratie.
Mentionam ca modificarile vehiculelor inmatriculate in Romania ce determina omologarea acestora se pot efectua numai in ateliere specializate, autorizate conform legislatiei in vigoare.
Actele necesare sunt:
- act identitate detinator vehicul;
- cerere activitate RAR;
- carte de identitate vehicul;
- adeverinta din partea atelierului autorizat care a efectuat inlocuirea motorului. cat despre mine nu ar fi deloc o problema omologarea motorului cat timp motorul a fost montat intr.un service autorizat RAR ( Maiandrei ) iar omega B din 1999 si 2000 au avut motoare X20DTH montate pe ele, singurul posibil dezavantaj ar fi norma de poluare, x fiind euro 2 iar Y euro 3, o sa va tin la curent cu toate operatiunile.
- deleted-11331
- OP
- 758 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 758
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
intre timp am primit pt teste( pana ma lamuresc ca nu sunt probleme pe viitor) o baterie varta...atentie ! de 110 Ah si 850 curent la pornire ! cei 850 nu ar fi problema insa cei 110 Ah m.am cam temut... insa am vazut ca nu e nici.o problema, doar autonomie mai mare in caz de... nu porneste. Alternatorul e de 110 si poate de aici compatibilitatea lui cu bateria, am uitat sa mentionez bateria e fol. deci nu e noua ! era o problema daca puneam bateria la alternator de 100 A sau 90.. atunci ori ceda de prea multa munca sa o incarce ori nu se incarca sau foarte greu bateria... a trebuit sa modific un pic locul bateriei, insa intra perfect si nici nu freaca de ceva, sau sa se miste in fata sau spate( e a naibii de grea...) voi reveni cu poze maine.
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- OP
- 758 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 758
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat