Pavelean
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2012
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Pavelean
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2012
- Mesaj Privat
Masina care circula doar cu H2 exista, poate circula cu max 80km/h, cautati pe google si gasiti. Cand am sa ajung acasa am sa las un link unde puteti gasii toate tehnologiile eco si evolutiile lor.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Pavelean
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2012
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Pavelean
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2012
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,407 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,407
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Bateria are o anumita perioada de viata. Cu cat imbatraneste, se descarca mai repede. Tu daca ai avea o masina noua, cu bateriile noi, ti-ar conveni sa primesti altele deja folosite si care s-ar putea descarca in cativa kilometri? Bateriile care mor, cine le inlocuieste?
O alta chestie ar fi ca absolut toti producatorii de automobile sa foloseasca acelasi tip de baterii, nu prea vad sa se intample asta in viitorul apropiat.
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
Pavelean
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2012
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Un experiment din asta se face, dupa stirea mea, in Israel, cu o masina Renault, din clasa "Laguna" (are alt nume "green" dar nu l-am retinut)
Urci pe o pasarela, modulul de baterii e scoas "prin partea de jos", ti se pune alt modul, totul dureaza <1 minut. Desigur, pentru generalizarea procedeului trebuie folosite module "standard" indiferent de marca masinii si dezvoltata o infrastructura corespunzatoare, dar nimic nu e de domeniul stiintifico-fantastic, totul e tehnologic realizabil pe scara mare si la preturi decente.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
*
Cumpara 4 filtre si monteaza- le in paralel, nu vei consuma nimic, daca cumperi 5, vei avea reducere si-ti va creste nivelul de benzina in rezervor, motorul va transforma gazele arse din atmosfera in benzina... (sau poate in gaz maro, cine stie... 😉 )
Inventatorul tau genial e un bufon...
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Sfatul meu cel putin pe vremuri ca cele de afara....RENUNTATI cel putin pe perioada asta la improvizatii,sa nu ingrosati randul celor ce stau pe marginea drumului si degera,acum trebuie sa functioneze pana si acele amarate de tubulaturi care iau aer cald de pe galerie si pe care aproape toti le arunca.....
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
Pavelean
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2012
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Referitor la problema HHO cu mana pe creion adunand scazand si impartind doar nu ajungi la o eficienta pentru ca se fac mari greseli de principiu si anume nu substitui cu el nici volumul de gaz (aer) aspirat de motor si nici acel 1gr combustibil la 14,7gr. aer ci adaugi la 1gr.combustibil o cantitate infima sa imbunatatesti acea ardere.Stiu persoane care au investit cam 900ron pe ceva instalatii aduse din afara crezand ca simpla adaugare in admisie a gazului rezolva problema fara sa studieze suficient reglajul aparatului si nici ce modificari trebuiesc aduse pentru un raspuns corespunzator al electronicii masinii,unul l-a aruncat,altul a avut nesansa sa-i bubuie si altul sustine ca a tot reglat dar nu vrea sa spuna ce si cum decat faptul ca a trebuit refacut vasul electrolizorului si ca a obtinut 30-40% economie...eu n-am vazut cu ochii mei.Exista o gramada de experimente pe tema asta iar cei care au mers pe amperaje,votaje gresite sau solutii preparate aiurea au dat gres nu mai vorbim ca sistemul este experimental,functioneaza capricios si necesita ajustari si grija permanenta...cine se incumeta la asemenea munci poate o reusi ceva intr-o buna zi....asteptam rezultate daca te incumeti la experimentul asta.