- gagi_manus
- **
- 78 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Astra 2004 1,7 CDTI 101CP
- Bucuresti
gagi_manus
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 1,7 CDTI 101CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
Moadib
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- gagi_manus
- **
- 78 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Astra 2004 1,7 CDTI 101CP
- Bucuresti
gagi_manus
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 1,7 CDTI 101CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
Moadib
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Mda....revin cu precizari legate de problema tempomatului. Se pare ca nu pilotu automat e defect ci pilotul uman ! Se pare ca orice atingere, cat de fina a pedalei de ambreiaj, actioneaza asupra switch-ului.....si logic dezactiveaza sau in cazul meu, nu mai activa pilotul automat. Am mai chinuit si maneta aia degeaba....
- gagi_manus
- **
- 78 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Astra 2004 1,7 CDTI 101CP
- Bucuresti
gagi_manus
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 1,7 CDTI 101CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
maross
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vivaro 2004 Y220DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2010
- Mesaj Privat
titro a scris:Si mie imi functioneaza doar sporadic in ultima perioada.
Am facut o diagnoza cu ajutorul lui CristianTM si au reiesit mai multe erori de la maneta de cruise...
la pedala de frina si ambreiaj ai la apasare contacti de anulare a pilotului automat ,eu am avut unul blocat si nu mai functiona pilotul
Am facut o diagnoza cu ajutorul lui CristianTM si au reiesit mai multe erori de la maneta de cruise...
- mihai_vlad
- *
- 24 mesaje
- din 02 Apr 2010
- Vectra 2004 y20dth
- Vrancea
mihai_vlad
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2010
- Mesaj Privat
- a1ur3l
- **
- 110 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
a1ur3l
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
a mai patit cineva ceva e genul: nu imi mai merge buton de decrese de nici o culoare, in rest cel de set merge perfect, iar cel de oprit la fel. imi poate da cineva cateva sfaturi despre aceasta problema?
vectra B - Z18xe (modul a fost montat din fabrica)
ps. si nici nu mi-l semnalizeaza in bord ...
vectra B - Z18xe (modul a fost montat din fabrica)
ps. si nici nu mi-l semnalizeaza in bord ...
- Gabi 1.8 16v
- **
- 82 mesaje
- din 14 Nov 2010
- Vectra 1997 X18XE
- Constanta
Gabi 1.8 16v
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2010
- Mesaj Privat
- boris
- **
- 240 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Signum 2004 Z19DTH
- Bucuresti
boris
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
- cipo
- **
- 192 mesaje
- din 04 Nov 2005
- Vectra 2007 Z19DTH
- Bucuresti
cipo
- Mesaje scrise: 192
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2005
- Mesaj Privat
eu am incercat cu o agrafa indreptata. a fost mai simplu decat ma asteptam. incearca sa tragi usor de ea cand bagi sarma.
eu tocmai am curatat maneta insa din pacate nici o schimbare. sincer nici nu-mi dau seama ce se poate curata la ea sau ce se poate strica si repara printr-o curatare. la mine se decupleaza cand are chef fara a avea vreo legatura cu viteza sau turatia. si mai ciudat e ca in 90% din cazuri cand e cuplat si semnalizez dreapta se decupleaza.
eu vad aici trei posibilitati: vreun switch defect, maneta defecta sau CIM-ul. operatia asta de curatare nu a eliminat niciuna dintre variante. as incerca o maneta noua dar mi-e teama sa nu dau banii degeaba pe ea. cel mai probabil o sa ma chinui asa pana ajung in Bucuresti sa ma ajute Marius.
eu tocmai am curatat maneta insa din pacate nici o schimbare. sincer nici nu-mi dau seama ce se poate curata la ea sau ce se poate strica si repara printr-o curatare. la mine se decupleaza cand are chef fara a avea vreo legatura cu viteza sau turatia. si mai ciudat e ca in 90% din cazuri cand e cuplat si semnalizez dreapta se decupleaza.
eu vad aici trei posibilitati: vreun switch defect, maneta defecta sau CIM-ul. operatia asta de curatare nu a eliminat niciuna dintre variante. as incerca o maneta noua dar mi-e teama sa nu dau banii degeaba pe ea. cel mai probabil o sa ma chinui asa pana ajung in Bucuresti sa ma ajute Marius.
- cipo
- **
- 192 mesaje
- din 04 Nov 2005
- Vectra 2007 Z19DTH
- Bucuresti
cipo
- Mesaje scrise: 192
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2005
- Mesaj Privat
Dupa prima operatiune de curatare fara succes am mai incercat o data insistand mai mult cu spray in zona circuitelor de langa butoane. A inceput sa mearga ceva mai bine insa nu s-a rezolvat decat schimband maneta cu una noua. Pot sa spun ca am scapat destul de ieftin ~250 lei +transportul desi se putea si mai iefin daca problema era la vreun switch, insa ma bucur ca n-am fost CIM-ul de vina.
Scoaterea manetei se poate face fara a desface niciun surub. Pur si simplu indepartati garnitura de cauciuc de la baza manetei si introduceti o sarma mai lunga (agrafa indreptata) in orificiul cu princina si trageti usor. Toata operatiunea de schimbare n-ar trebui sa dureze mai mult de 5 min.
Drive safe!
Scoaterea manetei se poate face fara a desface niciun surub. Pur si simplu indepartati garnitura de cauciuc de la baza manetei si introduceti o sarma mai lunga (agrafa indreptata) in orificiul cu princina si trageti usor. Toata operatiunea de schimbare n-ar trebui sa dureze mai mult de 5 min.
Drive safe!
trecator
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
Eu am alta belea. Pilotul automat se dezactiveaza daca imping de volan in sus. Practic, la cea mai mica atingere a lui, spre directia in sus, se dezactiveaza. Am desfacut jumatate de bord, am crezut ca la impingerea volanului, coloana directiei misca in vreun fel si vreun senzor de pe ambreiaj sau de pe frana... I-am scos, i-am bandajat cu banda, deci practic aveam pilot si daca puneam frana sau daca calcam ambreiaj, dar de indata ce impingeam de volan, se dezactiva pilotul. Mentionez ca este vorba despre o impingere usoara... fara sa fortez prea mult.
O fi cumva de la CIM? Adica cred ca sigur este vreun contact imperfect pe acolo, dar unde si cum as putea remedia problema?
Mentionez ca am un Opel Signum din 2004.
Multumesc mult, cu anticipatie!
Drive safe!
O fi cumva de la CIM? Adica cred ca sigur este vreun contact imperfect pe acolo, dar unde si cum as putea remedia problema?
Mentionez ca am un Opel Signum din 2004.
Multumesc mult, cu anticipatie!
Drive safe!
intexitwc
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2009
- Mesaj Privat
Tocmai am terminat de curatat maneta de CC. Multumita idicatiilor de mai sus a mers foarte repede si relativ usor .
Daca am umblat la ea am facut si niste masuratori ptr cei interesati in legatura cu rezistentele existente in circuit.
Pe dosul placutei se afla 4 rezistente cu urmatoarele valori (ce scrie pe ele):
-1500
-1000
-58R0
-47R0
Din cele 4 contacte care vin de la maneta spre coloana se folosesc doar doua
Rezistenta masurata la aceste doua borne este
- nici un buton apasat- 364 Ohmi
- butonul de sus apasat- 114 Ohmi
-butonul de jos apasat- 214 Ohmi
-butonul din spate apasat- 46Ohmi
Bafta celor care le pot repara. Sau macar incearca.
Daca am umblat la ea am facut si niste masuratori ptr cei interesati in legatura cu rezistentele existente in circuit.
Pe dosul placutei se afla 4 rezistente cu urmatoarele valori (ce scrie pe ele):
-1500
-1000
-58R0
-47R0
Din cele 4 contacte care vin de la maneta spre coloana se folosesc doar doua
Rezistenta masurata la aceste doua borne este
- nici un buton apasat- 364 Ohmi
- butonul de sus apasat- 114 Ohmi
-butonul de jos apasat- 214 Ohmi
-butonul din spate apasat- 46Ohmi
Bafta celor care le pot repara. Sau macar incearca.
- pustiu_pst
- ****
- 2,841 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,841
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- DanX
- **
- 193 mesaje
- din 12 Dec 2007
- Vectra 2006 Z18XE
- Bucuresti
DanX
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
- alexrosu0589
- **
- 205 mesaje
- din 22 Aug 2014
- Vectra 2007 Z19DTH
- Iasi
alexrosu0589
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2014
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,359 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,359
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- ablan
- **
- 200 mesaje
- din 12 Jun 2013
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ablan
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2013
- Mesaj Privat
- deleted-21201
- **
- 269 mesaje
- din 02 Aug 2008
deleted-21201
- Mesaje scrise: 269
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2008
- Mesaj Privat