- Band1T
- **
- 422 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
la mine problema se manifesta un pic altfel,adica
se incalzeste normal motorul, incepe si baga caldura, dar in felul urmator:
pe priza din dreapta baga aer cald, pe cele din mijloc baga un pic mai rece, si pe priza la sofer baga mai rece decat pe mijloc.
la fel se intampla si cu gila de sub parbriz....
in partea dreapta a parbrizului vine mai cald decat in partea stg.
vezi poza:
are cineva vreun sfat de ajutor?
multumesc!
se incalzeste normal motorul, incepe si baga caldura, dar in felul urmator:
pe priza din dreapta baga aer cald, pe cele din mijloc baga un pic mai rece, si pe priza la sofer baga mai rece decat pe mijloc.
la fel se intampla si cu gila de sub parbriz....
in partea dreapta a parbrizului vine mai cald decat in partea stg.
vezi poza:
are cineva vreun sfat de ajutor?
multumesc!
- dumiter
- **
- 397 mesaje
- din 28 Nov 2011
- Astra 2002 z16se
- Arad
dumiter
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2011
- Mesaj Privat
buna am si eu o problema asemanatoare!am mers cu masina cca 40 Km acul la apa nu mi-a trecut nicidecum peste 80 iar cand am pornit caldura pe 2 acul a inceput sa coboare pana la liniuta a -2-a si de acolo nu mai urca pana opream caldura.
sa fie probleme cu termostatul?sau alceva?astept parerile voastre!
mentionez ca masina este un astra g din 2002.
Multumesc.
sa fie probleme cu termostatul?sau alceva?astept parerile voastre!
mentionez ca masina este un astra g din 2002.
Multumesc.
- CRISTINEL1973
- *
- 4 mesaje
- din 10 Apr 2011
- Astra 2003 Z16SE
- Vrancea
CRISTINEL1973
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2011
- Mesaj Privat
Band1T a scris:la mine problema se manifesta un pic altfel,adica
se incalzeste normal motorul, incepe si baga caldura, dar in felul urmator:
pe priza din dreapta baga aer cald, pe cele din mijloc baga un pic mai rece, si pe priza la sofer baga mai rece decat pe mijloc.
la fel se intampla si cu gila de sub parbriz....
in partea dreapta a parbrizului vine mai cald decat in partea stg.
vezi poza:
are cineva vreun sfat de ajutor?
multumesc!
se incalzeste normal motorul, incepe si baga caldura, dar in felul urmator:
pe priza din dreapta baga aer cald, pe cele din mijloc baga un pic mai rece, si pe priza la sofer baga mai rece decat pe mijloc.
la fel se intampla si cu gila de sub parbriz....
in partea dreapta a parbrizului vine mai cald decat in partea stg.
vezi poza:
are cineva vreun sfat de ajutor?
multumesc!
si eu am aceeasi problema ... doar ca la mine baga caldura doar in partea dreapta si in partea stanga baga aer rece. Nu inteleg care ar putea fi problema.
- cristyliviu
- ****
- 1,006 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- CRISTINEL1973
- *
- 4 mesaje
- din 10 Apr 2011
- Astra 2003 Z16SE
- Vrancea
CRISTINEL1973
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2011
- Mesaj Privat
alecs9o
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2000 1700
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2010
- Mesaj Privat
din ce stiu eu apa trebuie sa stea undeva intre 80-90... ca e 85 si si nu 90 nu cred ca asta ar fi problema de nu baga caldura.... am si eu problema cu caldura am schimbat termostatul care intradevar nu functiona nu ridica apa respectiv acu din bord ... am desfacut consola centrala + torpedou ... totu capsulat frumos gaseste acul in caru cu fan.... cand mi-am schimbat termostatu mi-a spus mecanicu ca ar trebui sa spal instaltia ca ar fi murdara ... si am amanat treaba si acum suferim dar totusi tevile de la radiatoru din habitaclu sunt fierbinti nu inteleg dc nu baga calduraaaaaaaa am sa desfac furunele de la radiator si am sa bag jet de apa poate este infundat cum se presupune operatiune posibila can afara sunt grade cu + acum sunt deocamdata -13.... mentionez ca am facut operatia asta pe un Ford Escor 1.6 16v si a functionat o perioada dupa care iar a cedat incercam
nelutypo
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Band1T
- **
- 422 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
baieti...cititi cu atentie:
baga aer cald doar prin partea dreapta...
prin stg. baga rece....
din cate stiu, nu exista nici o clapeta care sa dirijeze aerul dreapta-stanga...
deci despre ce vorbim?
clapeta care deschide cald/rece = functioneaza, din moment ce baga aer cald in dreapta.
eu am desfacut consola dintre scaune, am desfacut consola centrala, am dat jos tava de plastic de sub calorifer si am pornit motorul....
in cateva minute caloriferul se incalzeste, deci in el intra apa calda.
clapeta care deschide cald/rece = functioneaza, am bagat mana pe langa calorifer si am cautat in sus in timp ce o actionam de la buton...si lucreaza.
caloriferul se incinge...
pun totul la loc si tot nu baga caldura decat in partea dreapta...
deci eu si cristinel1973 avem aceeasi problema....
si inghetam in limuzine, cautand solutii!
PS: Cristinel1973, tu ai rezolvat problema?
daca da, sunt nerbadator sa aud solutia!
daca nu, spune-mi macar ce ai incercat, sa stiu sa nu mai incerc si eu!
multumesc!
baga aer cald doar prin partea dreapta...
prin stg. baga rece....
din cate stiu, nu exista nici o clapeta care sa dirijeze aerul dreapta-stanga...
deci despre ce vorbim?
clapeta care deschide cald/rece = functioneaza, din moment ce baga aer cald in dreapta.
eu am desfacut consola dintre scaune, am desfacut consola centrala, am dat jos tava de plastic de sub calorifer si am pornit motorul....
in cateva minute caloriferul se incalzeste, deci in el intra apa calda.
clapeta care deschide cald/rece = functioneaza, am bagat mana pe langa calorifer si am cautat in sus in timp ce o actionam de la buton...si lucreaza.
caloriferul se incinge...
pun totul la loc si tot nu baga caldura decat in partea dreapta...
deci eu si cristinel1973 avem aceeasi problema....
si inghetam in limuzine, cautand solutii!
PS: Cristinel1973, tu ai rezolvat problema?
daca da, sunt nerbadator sa aud solutia!
daca nu, spune-mi macar ce ai incercat, sa stiu sa nu mai incerc si eu!
multumesc!
- Band1T
- **
- 422 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
revin tot eu:
ieri am demontat din nou partea de jos a bordului, pana am "descoperit" caloriferul.
am lasat motorul sa mearga, verificand cu mana caloriferul.
am observat ca nu se incalzea uniform, adica jumate din el era fierbinte, si cealalta jumate (dinspre sofer) era mai putin calda.
atunci am desfacut cele 2 furtune din compartimentul motor care intra/ies din calorifer si am bagat aer cu presiune.
a iesit ceva mizerie, ceva rugina, si apoi am pus furtunele la loc, am completat antigel, si am facut iar proba.
de data asta , caloriferul se incalzea la fel pe toata suprafata.
am montat totul la loc si am plecat in probe: am caldura!
am caldura bine, cam cum ar trebui sa aiba!
deci (sper ca) asta erta problema la mine!
bafta!
ieri am demontat din nou partea de jos a bordului, pana am "descoperit" caloriferul.
am lasat motorul sa mearga, verificand cu mana caloriferul.
am observat ca nu se incalzea uniform, adica jumate din el era fierbinte, si cealalta jumate (dinspre sofer) era mai putin calda.
atunci am desfacut cele 2 furtune din compartimentul motor care intra/ies din calorifer si am bagat aer cu presiune.
a iesit ceva mizerie, ceva rugina, si apoi am pus furtunele la loc, am completat antigel, si am facut iar proba.
de data asta , caloriferul se incalzea la fel pe toata suprafata.
am montat totul la loc si am plecat in probe: am caldura!
am caldura bine, cam cum ar trebui sa aiba!
deci (sper ca) asta erta problema la mine!
bafta!
- SergiuP
- **
- 116 mesaje
- din 15 Sep 2008
- Astra 2007 A-H BN11
- Bucuresti
SergiuP
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 A-H BN11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
- adryian26
- **
- 100 mesaje
- din 12 Sep 2010
- Astra 2000
- Mures
adryian26
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut.
Am un opel astra g din 2000 1.7 dti ,iar in seara am obs ca nu mai baga aer cald.
Temperatura in bord era de 90 grade iar in habitaclu nu baga caldura deloc.Am comutat clapeta
de pe cald pe rece si invers , sa vad daca nu cumva e clapeta devina , dar tot la fel baga aer.Am verificat presiurile ,
si nu sunt ude.Am desfacut busonul de la antigel a fasait ,asta inseamna ca are presiune pe instalatie.Am pornit motorul
si am vazut cu creste nivelul de antigel in borcan si aproape dadea pe afara.Are voie sa faca asa ceva?
In masin sub bord se aude cum curge apa prin instalatie.
Care ar putea fi problema de nu mai baga aer cald in habitaclu?
Masina are AC.
Am un opel astra g din 2000 1.7 dti ,iar in seara am obs ca nu mai baga aer cald.
Temperatura in bord era de 90 grade iar in habitaclu nu baga caldura deloc.Am comutat clapeta
de pe cald pe rece si invers , sa vad daca nu cumva e clapeta devina , dar tot la fel baga aer.Am verificat presiurile ,
si nu sunt ude.Am desfacut busonul de la antigel a fasait ,asta inseamna ca are presiune pe instalatie.Am pornit motorul
si am vazut cu creste nivelul de antigel in borcan si aproape dadea pe afara.Are voie sa faca asa ceva?
In masin sub bord se aude cum curge apa prin instalatie.
Care ar putea fi problema de nu mai baga aer cald in habitaclu?
Masina are AC.
- cristyliviu
- ****
- 1,006 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Wow! Cum adica dadea pe afara! E normal sa se creeeze persiune, dar nu excesiv! Dar in nici un caz nu e normal sa creasca nivelul, iar borboroseala aia nici atata ! La rece, cat scade nivelul? Cat completezi! Mi se pare ca ai probleme cu garniitura sau tecile injector! Sau nu inchide bine capacul de la vas de expansiune! Verifica sa nu ai pierdieri! Scapari de presiune, si capacul el are o supapa pt suprapresiune, daca e dusa, nu se creeaza presiunea necesara, si prinde aer pe instalatie!
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
SergiuP a scris:Salutare
Am un astra h de vreo 2 luni Z19DT,stiam ca pe disel intra caldura cam greu,am mers 1h30 min si abea a bagat primul fir de caldura,oare asa de greu ?Am inghetat in masina in tot acest timp,mentionez ca afara ereau -18 grade,la -10 cam in 15,20 min incepe deja sa intre caldura.
Multumesc
Am un astra h de vreo 2 luni Z19DT,stiam ca pe disel intra caldura cam greu,am mers 1h30 min si abea a bagat primul fir de caldura,oare asa de greu ?Am inghetat in masina in tot acest timp,mentionez ca afara ereau -18 grade,la -10 cam in 15,20 min incepe deja sa intre caldura.
Multumesc
ai probleme cu termostatul, schimba-l si vei avea caldura rapid...
- adryian26
- **
- 100 mesaje
- din 12 Sep 2010
- Astra 2000
- Mures
adryian26
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2010
- Mesaj Privat
cristyliviu a scris:Wow! Cum adica dadea pe afara! E normal sa se creeeze persiune, dar nu excesiv! Dar in nici un caz nu e normal sa creasca nivelul, iar borboroseala aia nici atata ! La rece, cat scade nivelul? Cat completezi! Mi se pare ca ai probleme cu garniitura sau tecile injector! Sau nu inchide bine capacul de la vas de expansiune! Verifica sa nu ai pierdieri! Scapari de presiune, si capacul el are o supapa pt suprapresiune, daca e dusa, nu se creeaza presiunea necesara, si prinde aer pe instalatie!
Nu complectez deloc cu antigel.Am avut o problema la masina iar cei de la service au spus ca au bagat antigel mai mult decat trebuia.Se poate sa fie din cauza aia cresterea de antigel din borcan.Iar cu supapa de la buson ,cum imi dau seama daca este dusa complect?Presiune pe instalatie am
destul de buna zic eu.
- cristyliviu
- ****
- 1,006 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- adryian26
- **
- 100 mesaje
- din 12 Sep 2010
- Astra 2000
- Mures
adryian26
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2010
- Mesaj Privat
cristyliviu a scris:Atunci ramane ce am uitata! Termostatul! Care il gasesti daca scoti bateria si suportul ei si urmaresti traseul furtunului gros ce vine de la radiator!
OK.At am sa ma uit la termostat.Dar at cand o sa se mai incalzeasca o sa dau bordul jos , ca sa curat radiatorul de sub bord.Ca sunt sigur ca e plin de mizerie , pt ca si antigelul din borcan e murdar.
- adryian26
- **
- 100 mesaje
- din 12 Sep 2010
- Astra 2000
- Mures
adryian26
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2010
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ****
- 1,006 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Daca e termostatul, recomandarea e sa pui unu original, altele nu deschid chiar bine, iar diferenta de pret nu e cine stie ce! Daca ai mizerie in vas, tre sa dai tot jos - aici ma refer la radiator din fata! Radiatorul din habitaclu il poti curata fara sa dai bordul jos, vezi furtunele din compartimentul motor, ce alimenteaza radiatorul, le desfaci si la un capat poti cumpla un furtun cu apa sub presiune si asa poti curata ala, la o adica poti sa pui si ceva degresant- detergent! Ca pret 50-60 de lei.
INTER
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
Daca ai mizerie in vas mai mult ca sigur aceasta s-a raspandit si trebuie curatata toata instalatia de apa, se curata prin presiune si cu ceva solutii speciale care indeparteaza depunerile. Despre cum sa verifici termostatul poti gasi o gramada de alte subiecte pe forum. Dupa ce cureti bine instalatia verifici daca masina baga caldura atat cat trebuie, daca nu trebuie verificat si calofirerul.
Eu am avut doar instalatia infundata si am scapat repede si ieftin doar prin curatarea ei.
Eu am avut doar instalatia infundata si am scapat repede si ieftin doar prin curatarea ei.
INTER
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat