Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Service-uri
  • Mircea-BTM

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Stimate domnule seby_77 ,
date fiind circumstantele legate de constructia noului sediu si mutatul in noua locatie, nu am avut ragazul necesar sa va raspund pana acum.
Forumul Opel este un bun barometru pentru activitatea pe care o desfasuram , si incerc sa corectez problemele semnalate.Intr-un fel sau altul.
In urma verificarilor facute , am gasit o singura masina Vectra B la care a fost inlocuit un cap de planetara in perioada in care a aparut mesajul dv.Ceea ce vad eu aici este ca la masina dv a fost o lucrare ampla care includea si inlocuirea unui burduf de planetara.Mecanicul care a efectuat lucrarea nu este un incepator si cred ca aprecierile legate de profesionalismul de care a dat dovada sunt un pic gratuite.Cat despre "pretentia" de a plati capul de planetara mi se pare putin deplasat deoarece dv. nu ati platit capul de planetara.Doar burduful care a fost constatat ca fiind spart. Aproximativ 4,5 mil reprezinta lucrari suplimentare pentru care ati dat acceptul.Am aici fisa dar nu cred ca este relevant sa o scriu.Ce ma frapeaza este ca daca era o problema in cele doua zile petrecute la noi ati fi putut sa veniti sa ne trageti de urechi.Nu stiu daca in doua zile eu sau Traian nu am fost deloc pe acolo.In ceea ce priveste factura ,colega mea isi aminteste ca nu ati dorit factura si ca va grabeati.Oricum mi se pare ca nu e "fair play".Nu stiu din ce cauza a cedat capul de planetara atunci...poate fi si vina mecanicului (desi asta este a doua varianta), important este ca nu ati platit capul de planetara asa cum ati lasat sa se inteleaga.....
Pana acum nimeni nu poate spune ca a fost inselat la noi ...respect orice opinie si sunt deschis la critici pentru ca doar asa putem corecta greseli in procedurile de lucru.Ma deranjeaza atunci cand cineva insinueaza si arunca cu noroi in ceea ce noi numim munca...
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Stimate domnule Mircea ,ma simt obligat sa ma adresez dumneavoastra personal avand in vedere ca ceva timp in urma am avut mai multe discutii pe acest forum referitoare la patania pe care ati avut-o cu un OPEL ASTRA 1.7.S-au facut supozitii,s-au adus acuzatii si indiferent de pareri apreciez faptul ca ati avut o atitudine de profesionist cel putin fata de mine in momentul in care v-am criticat pe baza informatiilor pe care le aveam atunci fara sa se treaca dincolo de granita argumentelor solide si atat.Avand in vedere promisiunea de a ma obliga sa furnizez membrilor acestui forum informatii cat mai exacte,fara tenta de contradictie si impartiale ma vad nevoit sa aduc urmatoarele precizari sa rectific unele concluzii datorita faptului ca in nu mai putin de 1 an am fost pus de 2 ori in aceeasi situatie. Pe scurt este adus un OPEL ASTRA 1.7dti 2002 cu urmatoarea constatare Zgomot suspect electromotor,posibil defect.Si-au dat cu parerea mai multi,s-a incercat pornirea cu alta baterie,au fost tentative de a o tracta ,oricum s-a insistat pana cand a iesit fum din electromotor,in aceste cazuri las sa se epuizeze toate incercarile pana cand primesc acceptul sa ma ocup singur sa execut si sa raspund de ceea ce fac.La incercarea de deblocare folosita si anume surubul din capul vibrochenului miscat stanga dreapta se putea foarte putin clinti dar greoi,a urmat acceptul pentru desfacerea distributiei pentru a incerca si pinionul axei cu came,si incet incet s-a ajuns la desfacut capac tacheti ,aici totul parea in regula doar piesele toate acoperite cu ceva gri spre negru imposibil de indepartat dar totusi ulei si urme de ulei care pareau ok.S-a desfacut apoi baia de ulei s-a demontat un cuzinet si acolo surpriza ,cuzinetul plin de aceeasi substanta care aici avea consistenta si taria ceramicii iar in urma indepartarii cu singura substanta la care reactiona si anume gum-cutter s-a vazut ca materialul de frictiune care are si rolul de mentinere a uleiului era uzat pana la culoarea rosiatica a urmatorului strat deci compromis.Chiulasa nu a fost chip de a fi recuperata toti tachetii fiind gripati pe canalele lor iar la un cilindru exista o crapatura intre supape,de asemenea axul turbinei rupt datorita griparii ori ungerii insuficiente. In acest caz era ulei suficient (in baie),dar si minunatia de aditiv pentru ca altceva nu putea fi ,nici vorba de depunere oricum motorul fusese reparat destul de recent prezenta aditivului o pun pe seama faptului ca era totul numai improvizatii si s-a incercat probabil refacerea compresiei cu aceasta metoda.Ramane acum problema de cum ne ferim de asemenea situatii foarte dificile in care poti fi acuzat pe nedrept de greselile altora ori carpaci,ori samsari ori om bine intentionat dar dezinformat de reclama mincinoasa.Asumandu-va riscul de a fi pe un forum pe langa testarea opiniei membrilor fata de calitatea serviciilor prestate puteti fi acuzat de lucruri pe care nu le-ati facut iar Protectia Consumatorului da amenzi dar nu repara in locul nimanui(e bine de stiut).
Fiind facute aceste precizari care vin in sprijinul concluziei finale data de dumneavoastra si acceptand mici scapari din partea tuturor care au facut afirmatii ori au facut constatarea la fata locului va doresc succes si va urez ca respectivul barometru pe care spuneti ca al folositi la testarea gradului de multumire al clientilor sa arate numai zile senine.
Din Bucuresti cu deosebita stima mecaNIK.
  • Mircea-BTM

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc mult domnule mecaNIK. Sper ca barometrul sa arate de bine si la dv, si la cat mai multe ateliere din tara.Stiu de altfel ca e greu sa multumesti pe toata lumea , dar si cu ajutorul acestui forum sa avem cat mai putine situatii neplacute.Atat noi ca prestatori cat si cei ce beneficiaza de serviciile noastre.Cu prima ocazie prin Bucuresti fac tot posibilul sa va contactez ...mi-ar place sa ne cunoastem.Pana atunci , de la Iasi ... stima.
  • magdutza

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca e topicul potrivit,dar am cateva chestii de spus,referitor la cei de la BTM!M-am confruntat cu aceeasi atitudine superioara anul trecut ,atunci cand am mers la ei pentru o diagnoza!Anul acesta,am incercat din nou,in speranta ca s-a schimbat ceva!Spre suprinderea mea,chiar asa a fost.Am vorbit cu Mircea,care a fost foarte amabil si dragut,iar cand am ajuns la ei si-au dat tot interesul (toti cei de acolo),sa ma ajute cu absolut tot ce-am avut nevoie!Sincer sunt baieti buni(bine,dupa ce i-am zis lui Mircea,telefonic,ce m-a deranjat la ei,si din pacate nu era numai parerea mea,ci si a altora care mai fusesera la ei,in fostul sediu)si mai ales buni meseriasi(plus ca au si-o promotie acum-diagnoza gratis,etc ).Nu vreau sa pun schimbarea de atitudine pe seama schimbarii de sediu(cum ca ar avea nevoie de clienti),ci vreau sa cred ca sunt doar o mana de oameni destepti si deschisi!Si in ciuda faptului ca-s cam departe,cred ca merita,profesionalismul si calitatea lucrarii o demonstreaza din plin!Mult succes baieti in noua locatie(si sa ramaneti la fel ca acum)!
  • Mircea-BTM

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc mult Magdutza.O sa ramanem si tineri si "open mind" multa vreme de acum incolo...Si oricat de mult ne place sa lucram la masina ta, sper sa ne vedem doar la revizia de 15000.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Treaba cu depunerile (black death) este reala si pe www.carbibles.com este destul de bine tratata. Chiar zilele trecute am vazut un Z17DTH in care omul a pus aditiv ulei 2+2, deja avea o mizga neagra care se lua pe deget dar abia avea 30km facuti. Am recomandat imediat schimb ulei si un flush, ramine de vazut ce a facut. Proba de mizga am luat-o pe deget prin buson umplere ulei, idea e cum arata ea in zonele cu temperaturi mari de genul segmenti, cuzineti...
Degeaba isi bate gura mecaNIK in discutia cu mincatoarele de ulei, un sfat avizat nu e pe placul lor datorita costurilor segmenti+ghiduri+simeringuri+manopera, ei tot la sfaturi luate de prin magazine/benzinarii/parcare pun botic...ulei mai gros, aditivi...
Multi merg la service cu masina "buna" dar un om cu experienta ii face o lista de nu se vede : bucse, bielete, flanse, burduf care mai are putin si crapa, bujii de pe vremea lui bunicu', ulei de cutie putin etc. si face calcul de exemplu 20mil, respectivul mai cere o parere la service-ul de sub gard unde ala incepe aaaa, hotii aia, cu 4mil e gata. Rezultatul e tot timpul dezastru pentru masina iar banii sunt aruncati.

Am fost si eu la noua locatie pentru unghiuri, fac apropape orice la masina dar unghiuri sa fim seriosi ca nu am cu ce. Placut impresionat mai ales de noile reguli, de genul masina nu o mai bagi tu in hala (cine stie ce mai agati pe acolo), nu mai stai linga mecanic sa il incomodezi (e tare enervant sa-i stai in cale) dar ai un geam mare prin care vezi tot, canapele si loc de asteptare, totul super organizat etc.

Am vazut mai sus pomenit ceva de revizia la 15,000km. Parerea mea personala e ca nu prea se poate asta, la noi e foarte mult praf si majoritatea folosesc masina la drumuri scurte deci uleiul e bun de aruncat la 10,000km. Filtrele pot rezista mai mult eventual suflate dar uleiul e compromis chiar daca producatorul garanteaza 20-30,000km.

Scopul discutiei cred ca este clar, dialog intre ei si noi din care fiecare tabara sa aiba de cistigat la sfirsit.
  • Mircea-BTM

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Despre numarul de km, si eu recomand revizie cu tot cu filtre intre 10000 si 15000 km.Asta si functie de masina, motor , numar de km dar mai ales regimul de functionare.Cat despre aditivi dpdv al meu , treaba e clara.Am sa caut sa postez si un buletin pe care il aveam la un moment dat depre ce recomanda GM-ul .
Ma bucur ca ce am facut aici a placut celor ce ne-au trecut pragul.Incercam sa fim transparenti in tot ceea ce facem, dam piesele vechi clientilor , nu am interzis stationarea clientilor langa elevator(desi ca si Dan cred ca ,clientul nu are de ce sa stea langa mecanic), insa cred ca usor usor, conceptul de receptie directa unde arati clientului ce are masina, ce piese au fost inlocuite, ce consumabile folosesti(curatatoare,degripante,solutii blocare suruburi,etc) va fi functional. Avem clienti carora le luam masina dimineata si o ducem seara dupa reparatie.Asta vine in timp si dupa multa munca.
Noi inca nu ne-am obisnuit sa mergem la doctor cand ne doare maseaua, sa mergem la frizer cand e cazul si evident sa mergem in service atunci cand masina are o problema.Se numeste "diviziunea muncii".Eu mi-am invatat lectia si cand am nevoie de instalator chem unul , nu ma apuc sa stric mai mult. Dar ca sa revin, intaresc ceea ce a punctat Dan, nimic ce pare ieftin nu e!
  • lupul1969

  • Mesaje scrise: 571
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Multi merg la service cu masina "buna" dar un om cu experienta ii face o lista de nu se vede : bucse, bielete, flanse, burduf care mai are putin si crapa, bujii de pe vremea lui bunicu', ulei de cutie putin etc. si face calcul de exemplu 20mil, respectivul mai cere o parere la service-ul de sub gard unde ala incepe aaaa, hotii aia, cu 4mil e gata. Rezultatul e tot timpul dezastru pentru masina iar banii sunt aruncati.(...)
Scopul discutiei cred ca este clar, dialog intre ei si noi din care fiecare tabara sa aiba de cistigat la sfirsit.

De acord cu ce spune dl. Cuciureanu, am fost la BMT inainte de a se muta in noul sediu, au verificat autoturismul "din bara in bara", au intocmit o lista cu problemele mici si mari, le-au structurat, le-au explicat si mi-au lasat, normal, decizia!Este avantajul spatiului, experientei si dotarilor.Nici un expert nu poate diagnostica integral "la ureche", ceea ce, cu siguranta, va conduce la o diminuare a defectiunilor si a costurilor de remediere.
Asa ca sfatul BMT este demonstrat de atatea ori: instalatorul nu tunde bine, iar frizerul nu trebuie sa repare masini!
  • astra_bubu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am fost acum 2 saptamani la BTM grup in sat Bratuleni (comuna Miroslava, dupa Delphi). Am studiat atent cateva din service-urile din iasi, dupa preturi, calitate, rapiditate, etc. La recomandarile celor de pe forum am ajuns la cei de la BTM. Lucrarea a constat in schimbat distributie, popma de apa si antigel. Au intarziat cu reparatia cu o zi, dar asta doar din vina mea (cod motor X18XE1, iar eu le-am dat codul X18XE si au comandat alte piese). Doresc sa mentionez ca sunt foarte multumit de calitatea lucrarii, iar mecanicii sunt baieti buni. Preturile sunt foarte decente. Exemplu: curea Contitech, role Ina, pompa de apa Airtech, 3L de antigel + manopera= 882 Ron. Mi se pare un pret mai mult decat bun avand in vedere ca la un alt service din copou aceleasi piese plus manopera costau 1050 Ron. Din partea mea numai impresii bune despre BTM grup. Recomand cu caldura. Sa auzim numai de bine!
  • magdutza

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Si eu sunt in continuare fidela celor de la BTM,chiar daca ma "omoara" drumul pana acolo,dar fac un efort si ajung!Din fericire nu ma pot dispensa de serviciile lor,in special ale ing. Mircea si ing. Marius care isi fac treaba cu toata seriozitate!Preturile sunt acceptabile si mai ales ca la sume mari beneficiezi si de discount-uri!Multumesc inca o data pentru profesionalism si seriozitate...si promtitudine Smile !
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Drumul nu e chiar de speriat (Metro-Delphi), poti merge si prin Galata-Miroslava pe asfalt.
Nu putem contesta profesionalismul lui Mircea sau Traian sau experienta lor dar ca mecanici va recomand pe Lucian sau Mirel, mai este unul mic si mai patratos, am uitat cum il cheama.

astra_bubu data viitoare sa dai VIN ca stiu ei mai bine sa caute un cod de piesa Wink
  • astra_bubu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Drumul nu e chiar de speriat (Metro-Delphi), poti merge si prin Galata-Miroslava pe asfalt.
Nu putem contesta profesionalismul lui Mircea sau Traian sau experienta lor dar ca mecanici va recomand pe Lucian sau Mirel, mai este unul mic si mai patratos, am uitat cum il cheama.

astra_bubu data viitoare sa dai VIN ca stiu ei mai bine sa caute un cod de piesa Wink


Stiu... My mistake Embarassed
  • astra_bubu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Astazi am fost la BTM Grup pentru revizie. Schimbat filtre, ulei si senzor la ax cu came. Ma declar inca o data foarte multumit de calitatea serviciilor lor. Recomand cu incredere! Drumuri bune sa aveti!
  • Mircea-BTM

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc pe aceasta cale clientilor nostri care sunt membri ai acestiu forum pentru critici si pentru incurajari.Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi, si incercam sa facem lucrurile in asa fel incat toata lumea sa fie multumita! Sper sa ne vedem sanatosi si bucurosi si in anul ce urmeaza, fara probleme majore.Sarbatori fericite si un an nou mai bun!
  • cioby

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Domnule Mircea, salutari de la Botosani, Opel Vectra C 2,2 DTI, cred ca va mai aduceti aminte, probleme la mufa ABS + senzor ABS cel cu firele inversate. Sarbatori fericite!
  • Mircea-BTM

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc mult! Va asteptam din Ianuarie si pentru ITP. Colegul Ionut din Ianuarie este inspector linie ITP.Sper ca macar in fiecare an sa venim cu ceva nou in intampinarea clientilor nostri .
Multumesc si Sarbatori Fericite!
http://btmgrup.ro/btm_christmas.jpg
  • astra_bubu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Sunt primul care posteaza pe topicul acesta in acest an. Very Happy De 20 de min am venit de la BTM Grup, deoarece am fost sa schimb kitul de transmisie (trebuia doar rola intinzatoare dar mie nu-mi place sa fac treaba pe jumatate) si lichidul de frana. Raport calitate/pret foarte buna. Inca o data multumit! Sa aveti o zi buna!
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,101
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Hai sa scriu si eu anul asta! Smile Parca am mai scris si pe paginile anterioare (nu mai caut acum) la BTM am schimbat amirtizoare fata cu flansele si kit-ul de ambreiaj si am fost foarte multumit.
Dar anul asta am fost la voi pentru o reglare unghiuri. Mi s-a parut cam scump (170 lei parca) fata de altii care fac cu pana in 100 lei si au echipamente cel putin la fel de bune ca ale voastre.
In rest nota 10! Si felicitari pentru noua cladire!
  • astra_bubu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am uitat sa adaug ceva: S-a asfaltat si drumul de la metro pana la linia ferata brici. Poate in viitor o sa faca drumul si pana in Bratuleni ca la Deplhi sunt niste gropi Shocked
  • tacalin

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Observ ca la aceasta sectiune nu a mai fost activitate de o anumita perioada de timp.Ce vreau sa spun este faptul ca eu,care sunt din Vaslui,aproape toate lucrarile la Zafira mea le-am facut la BTM si va spun cinstit ca nu voi schimba niciodata service-ul.Mecanicii sunt destul de bine pregatiti,iar d-l ing.Miron este de o disponibilitate rar intalnita.Pe scurt,am plecat intotdeauna cu masina in regula de la ei.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Service-uri

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR