- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Solutia era sa dam jos catalizatorul si pe urma reteta mea 😂
Chinul dracului ca nu ai loc sa-l scoti nici pe sus si nici pe jos, trebuie demontata sprutza care are inchiderea capotei, teava antigel si abia atunci cu ceva chin il scoti pe sus.
Cand il ai in mana dai cu zeama de flex de faci canal, 3 suruburi cu saiba si gata nene.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
Vom demonta/decupla flanșa ,,saxofonului,, de la flanșa catalizatorului.
Nu vom încerca sã dãm gãuri cu autogenul (2kappa). Vom încãlzi la roșu pe rând urechile flanșei catalizatorului și vom aplica lovituri de jos în sus cu ciocanul în resturile de șuruburi ieșite în afarã.Cel retezat mai demult,dupã ce încãlzim urechea flanșei la roșu,încercãm sã-l scoatem cu un dorn sau sculã de scos șplinturi aplicând lovituri de jos în sus.Cam acesta este planul improvizat.
Sugestia cu canalele tãiate în flanșa catalizatorului poziționate axial pe flanșa ,,saxofonului,, este o idee bunã d-l Dan dar o voi aplica în caz cã toate celelalte variante(inclusiv perforarea cu burghiele) nu dau rezultate.
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat



Am demontat apoi baia de ulei de care am rãmas surprins :era curatã(fãrã depuneri) comparativ cu ce am vãzut în imaginile identice postate de voi.
Am demontat sorbul care la prima vedere pãrea curat(sita pãrea curatã) dar am gãsit în el un dinte rupt care probabil provine(dupã formã și mãrime) de la pinionul vibrochenului care antreneazã lanțul distribuției. Lãmuriți-mã voi ce este și de unde este cã nu am verificat pinionul menționat.Într-un caz fericit ,s-ar putea sã provinã de la distribuția dinainte,schimbatã de nemțoaicã dar nu-mi fac iluzii pânã nu voi verifica.

În timp ce spãlam ,agitând cu decarbusolv ,de sub capacul de protecție al acestuia au început sã iasã fâșii de gascket,silastic sau cum s-o mai numi mizeria asta.Vreau sã-mi spuneți ce oring de etanșare compatibil ca dimensiuni, se poate folosi(de la alte repere de piese pt. auto) în locul celui de la flanșa sorbului la conexiunea cu corpul bãii de ulei respectiv la aspirația pompei de ulei și de unde îl pot cumpãra.Pot confecționa acea garniturã din clingherit, preșpan sau cauciuc urdinar de camerã bicicletã ?
Baia de ulei am montat-o provizoriu(în 3 șuruburi, fãrã garniturã pt. a nu intra praf în blocul motor) pt.cã asearã nu am mai avut timp.Trebuia sã merg la serviciu de noapte.Astãzi este sãrbãtoare și nu voi lucra nimic la mașinuțã.
Nu am pus fotografii cu baia de ulei și sorbul pt.cã fiind relativ curate nu prezentau interes iar eu eram murdar pânã la coate.
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat



Am demontat apoi baia de ulei de care am rãmas surprins :era curatã(fãrã depuneri) comparativ cu ce am vãzut în imaginile identice postate de voi.
Am demontat sorbul care la prima vedere pãrea curat(sita pãrea curatã) dar am gãsit în el un dinte rupt care probabil provine(dupã formã și mãrime) de la pinionul vibrochenului care antreneazã lanțul distribuției. Lãmuriți-mã voi ce este și de unde este cã nu am verificat pinionul menționat.Într-un caz fericit ,s-ar putea sã provinã de la distribuția dinainte,schimbatã de nemțoaicã dar nu-mi fac iluzii pânã nu voi verifica.

În timp ce spãlam ,agitând cu decarbusolv ,de sub capacul de protecție al acestuia au început sã iasã fâșii de gascket,silastic sau cum s-o mai numi mizeria asta.Vreau sã-mi spuneți ce oring de etanșare compatibil ca dimensiuni, se poate folosi(de la alte repere de piese pt. auto) în locul celui de la flanșa sorbului la conexiunea cu corpul bãii de ulei respectiv la aspirația pompei de ulei și de unde îl pot cumpãra.Pot confecționa acea garniturã din clingherit, preșpan sau cauciuc urdinar de camerã bicicletã ?
Baia de ulei am montat-o provizoriu(în 3 șuruburi, fãrã garniturã pt. a nu intra praf în blocul motor) pt.cã asearã nu am mai avut timp.Trebuia sã merg la serviciu de noapte.Astãzi este sãrbãtoare și nu voi lucra nimic la mașinuțã.
Nu am pus fotografii cu baia de ulei și sorbul pt.cã fiind relativ curate nu prezentau interes iar eu eram murdar pânã la coate.
Garnitura de etanșare la conexiunea dintre flanșa catalizatorului și flanșa ,,saxofonului,, era arsã foarte rãu și bucãți din ea au cãzut la demontare fiind inutilizabilã.La întoarcerea de la meseriaș,pt.cã pierdeam gaze eșapate , mi-a apãrut cod eroare 0141,defecțiune O2 bank 1 sensor 2.Sper sã fie de la garniturã și nu de la vreo fisurã apãruta la scoaterea șuruburilor.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Pot confectiona acea garniturã din clingherit, prespan sau cauciuc urdinar de camerã bicicletã ?
Daca nu aveti un magazin de unde il puteti comanda, imi imaginez ca poate
fi confectionata din prespan (eventual provenit de la o garnitura a carei suprafata
sa permita decuparea).
Nu folositi cauciuc de la camera de bicicleta deoarece nu rezista atacului uleiului !
Eu in baie am gasit un surub care provenea de la carena de tabla ce acoperea
zona vibrochenului.
Felicitari ca "ati apucat taurul de coarne" si v-ati implicat in depanare, veti intelege
motorul si veti lucra mult mai atent decat un mecanic platit !
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Dinte este sigur dupa cum se vede.
Noi am pus silicon de parbriz, am inteles ca nu are moarte.
Banuiesc, dupa cum arata suruburile ca masina ori a fost prinsa in inundatii ori a stat mult in parcare/ parc auto.
Asa am cumparat si eu masina cu discurile/ tamburii ferfenita, erau de fapt aschii de fier, nici nu stiu cum s-a ajuns cu ea in tara pe picioarele ei.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
La ora 16:30 am primit și garnitura etanșare conexiune flanșe catalizator/saxofon (Bosal) și tot pe ploaie am lucrat.
I-am schimbat și uleiul(Mobil 1 ESP 0w40).
La ora 17:30 am plecat cu mașinuța în probe extraurban dus /întors 16 km dupã ce în prealabil îi ștersesem codul eroare 0141.
N-am avut probleme dar ca sã mã necãjeascã a afișat cod eroare 0136 (senzor lambda 2-test pseudoagrafa).
Dupã ce pornesc mașina ,MIL nu rãmâne aprins în bord,se stinge.
Ce credeți cã ar avea sau ar mai putea fi ?
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
Care mufã trebuie curãțatã ? Cea de conexiune electricã la sondã,sau trebuie sã o demontez din locașul de prindere în țeavã și sã curãț atât sonda cât și locașul ?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
nsmoga
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Prahova
- Masina: Agila 2005 z10xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Maryo78
- **
- 119 mesaje
- din 08 Aug 2013
- Astra 2005 z14xep
- Bacau
Maryo78
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2013
- Mesaj Privat
- Maryo78
- **
- 119 mesaje
- din 08 Aug 2013
- Astra 2005 z14xep
- Bacau
Maryo78
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2013
- Mesaj Privat