X16XEL are 2 sonde, una pentru ECU si una pentru ceasuri...daca cea de motor e belita dupa ce motorul se incalzeste ECU baga in continuare multa benzina si motorul merge inecat.
Cand am facut o diagnoza pe tester nu-mi aparea decat "amestec sarac". Ce-i drept (dar poate doar mi se pare mie, avand in vedere si faptul ca uleiul ar trebui schimbat si nu a fost unul de calitate de la bun inceput) si motorul urca in temperatura cam repede fata de alte dati. Sa fie asta un semn de la senzorul ala?
Daca are 2 sonde, banuiesc ca e aceeasi chestie cu una inainte si una dupa catalizator, asa-i? In cazul asta, daca ar fi catalizatoru (presupunand ca asta ar fi), ar trebui schimbat si nu anulat. Nush ce sa fac, sa incerc oare o alta diagnoza la tester? Partea aiurea e ca atunci cand motorul e rece merge ok, adica nu ca alta data, dar nu da in nas asa ca atunci cand ia temperatura. Sa nu mai zic ca daca pornesc AC-ul s-a terminat. In plus, chiar stand pe loc la relanti, daca infig piciorul brusc in acceleratie, nu tureaza direct ca alta data, ci la inceput tremura si apoi accelereaza. Pot sa-mi dau seama daca e senzorul de temperatura si altfel decat la tester sau e musai sa merg cu ea la doctor?
Totusi... cum ramane cu zgomotele de sub masina cand bag piciorul mai tare in acceleratie si care nu se intampla chiar mereu? Par a fi niste rateuri care se duc prin evacuare. Tot de la senzorul asta de temperatura sa fie oare?