Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Ok...uite ce stiu eu de la un vopsitor unde mi-am vopsit eu ceva la fosta masina...apropos, mi-a vopsit masina la pret "ca pentru mine", in pret, pe langa vopsit a mai bagat si ceva manopera la lucrari de mecanica...in fine, ce vroiam sa zic, am mers cu el si am cumparat materilele...incredibil de scumpe...am dat cateva sute de lei pe folii, diluant, grund, vreo 200 ml de vopsea...etc...

Altceva vroiam sa zic...de ce se ajunge la preturi foarte mari pentru vopsit...cuptorul are rolul de a usca vopseaua...pe langa asta, are si rolul de a asigura un mediu fara praf in timpul in care se vopseste...cuptorul asta este OBLIGATORIU daca se vopseste cu vopsea pe baza de apa...fara cuptor, vopseaua asta se cojeste...de fapt nu vopseaua ci lacul dat peste ea sau...si mai rau...se lipeste de ea tot praful pentru ca dureaza foarte mult sa se usuce, fara cuptor. Pe langa toate astea, vopseaua pe baza de apa este si foarte scumpa...mult mai scumpa decat cea pe baza de diluant...posibil sa fii gresit niste termeni...nu sunt vopsitor..asa mi-a explicat si mie omul de care vorbeam...
Daca se vopseste cu vopsea pe baza de diluant...nu este neaparat nevoie de cuptor...vopseaua asta se usuca foarte repede si nu apuca sa se lipeasca de ea toate impuritatile...este si mai ieftina si cu aceasta vopsea sunt sanse ca la mai multi sa le iasa o lucrare care dureaza in timp...eu asa am vopsit masina, cu vopsea din asta si...a iesit super lucrare...vopseaua la final era foarte "fina" ...sa zic asa si foarte mici diferente de nuanta...am dat masina la un an de la vopsire si arata impecabil....De ce am vopsit cu vopsea din asta...? simplu...vopsitorul nu avea cuptor, insa avea camera speciala pentru vopsit insa...fara filter si fara instalatie de control a temperature...deci, mi-a zis clar...el face cum vreau, dar...sa nu ma plang ca nu-mi place daca nu iese cum vreau eu...
Evident ca...stiind aceste lucruri cu diferentele intre vopseluri...de unii vopsitori este doar gura si pretul...MARE...alti, care intradevar se respecta...vor cere pret mare pentru ca...intradevar, lucreza cu material de calitate, scumpe si foarte greu de aplicat in asa fel incat sa iasa ceva frumos la final...

Nu stiu care sunt diferentele intre vopseaua pe baza de apa si cea pe baza de diluant...a doua sigur se amesteca si se prepara pentru vopsire cu diluant, eu am cumparat vopseaua de la un magazin al Policolor...mi-au facut vopseaua pe calculator dupa mostra de pe masina...deci atentie cei care nu va pricepeti...sa nu luati teapa...va zice vopsitorul tot felul de povesti si el vopseste cu altceva...cica...la cuptor...
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Intrebare off-topic: ma gandesc ca toti au laut lovituri de pietricele prin capota. Va rugini respectiva zona daca a puscat vopseaua si in locul unde a pleznit piatra se vede ceva vopsea alba?(acela ma gandesc ca ar fi grundul)
  • S.Andrei

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
bh13ncu,
Cand am spus de acel pret m-am referit la o lucrare care este facuta cum trebuie, intr-un service dotat, si cu vopsea pe baza de apa. Tot cand am spus acel pret m-am referit si faptul ca acest pret se cere in orase mai mari, precum Bucuresti, Timisoara, etc, unde orice este mai scump decat in orasele mai mici( ma refer la servicii )...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
horaa a scris:Intrebare off-topic: ma gandesc ca toti au laut lovituri de pietricele prin capota. Va rugini respectiva zona daca a puscat vopseaua si in locul unde a pleznit piatra se vede ceva vopsea alba?(acela ma gandesc ca ar fi grundul)

daca masina nu este alba atunci da acela este grundul si este recomandabil sa cumperi niste vopsea la culoare si sa pui acolo cu un bat de curatat urechile sau mai exista creioane corectoare la culoarea masinii. nu lasa asa ca in timp prinde rugina si atunci e mult mai mult de lucru la masina...
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Multam fain de raspuns. Masina este albastru-metalizat.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Da , ar fi multe de discutat pe latura subiectului ....si pretul asta de 1000 e, e discutabil daca cu sau fara materiale ( ca n-am priceput) ...si da , vopsitorul cere , clientul da ...sau negociaza ....sau nu da !
De unde diferenta intre orasele mici si cele mari/resedinta de judet/capitala ? Banuiesc din faptul ca in Bucuresti, Timisoara , Cluj, Constanta etc , puterea financiara e mult mai mare ...... vor pleca 3-4 clienti din cauza pretului cerut de vopsitor dar al 5-lea tot va accepta. Si atunci uite , eu cetatean normal cu un opel pe care nu ma lasa inima sa-l fac cu trafaletul, sint pus in fata unui pret facut artificial. I fac fatza ? Nu sau foarte cu greu ....ceva urla in mine cu nu e normal sa dau aproape 50 milioane pe un vopsit cand masina toata a trecut usor peste 100 !
Faza cu jantele de aliaj ....130 e .... pai rational vorbind , sint 3 palme de suprafata pt vopsit , e incredibil sa ceri atat , indiferent cit ar fi de scump primerul ala si vopsitul.

Ca sa redevin oarecum on-topic .... in toamna am schimbat praguri, segmenti aripa spate , indreptat o fata usa si apoi polizata + peticit usi spate la dacia unui amic. Dacie 1310. Pentru ca venise frigul si ploile i-am spus sa o lase asa cum a plecat de la mine ( in deruginol) si la primavara/vara , cind da caldura sa se ocupe de vopsit. Am zis ca nu ma bag din lipsa de scule si experienta.
Acum 2 saptamani a umblat la 4 vopsitorii si toti l-au refuzat cu superioritate pe motivul ca ,,nu facem dacii !,,.
Degeaba a insistat omul , a zis ca plateste cit trebuie , masina chiar m-am straduit sa o fac la mare arta tocmai sa nu se lege vreun vopsitor ca e mult de chituit si slefuit ...degeaba.
Cum spunea si el ...,,mah , macar daca mi se spunea ca sint full, ca n-au timp sau loc , ca s-a defectat cuptorul, compresorul sau nu stiu , orice .....dar ce ara mah dacia mea, nu-i tot masina ?....
In final a facut-o cu un alt amic ce avea ceva compresor din asta de Praktiker , au mai adaugat o butelie home-made sa-i creasca capacitatea , filtru i-am adus eu de la serv si si-a cumparat un pistolet d-ala de piatza cu 50 lei.
Si atunci unde ne vopsim masina ?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nicule si cum a iesit masina pan la urma? Ca daca e asa ieftin cum zici tu (tu ai experienta cel putin) cumparam materiale, chit, smirli si toate bazaconiile si o facem noi cumva. Sincer nu as da 5-6 milioane pentru chituiala de 30 cm patrati (cat trebuie data pe toata masina)...
  • S.Andrei

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Eu in pretul respectiv ma refer asa: ma intalnesc cu cei de la service ( dupa o discutie in prealabil despre pret si restul ), predau masina si in x zile revin sa o iau.

Si diferenta de pret exista, eu cel putin am vazut-o intre Timisoara ( orasul in care stau acum ) si Petrosani ( orasul natal ). Pentru schimbat la alternator releu de incarcare + puntea de diode in Timisoara 500 lei, in Petrosani 300 lei...Si la vopsit la fel, am auzit de preturi diferite in cele 2 orase.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Si e normal sa fie asa
Cat e chiria/mp/luna la un spatiu in Tm, cat in Petrosani?
Care e salariul minim pe care ti-l accepta un om in Tm? Dar in Petrosani?
Intr-un oras mai mare si costurile sunt mai mari. Implicit preturile....
Vad ca sunt colegi care s-au agatat de 1000 EUR/masina. Vedeti ca nu e chiar asa...
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
horaa a scris:Nicule si cum a iesit masina pan la urma? Ca daca e asa ieftin cum zici tu (tu ai experienta cel putin) cumparam materiale, chit, smirli si toate bazaconiile si o facem noi cumva. Sincer nu as da 5-6 milioane pentru chituiala de 30 cm patrati (cat trebuie data pe toata masina)...

Pai a iesit ca o ....dacie ! Laughing
Prima problema a fost ca , compresorul nu putea tine saracu' pasu' cu pistolul ...... apuca sa dea amicul meu de 4-5 ori stanga -dreapta si trebuia sa se opreasca sa astepte sa creasca presiunea. La jumatea vopsitului compresorul a inceput sa dea semne de agonie ...... s-a umplut tot de ulei de nu reuseam sa completez cit pierdea el. La un moment dat nu se mai stia cine e vopsitorul dintre noi 3 ...faceam cu schimbul - unul sufla, unul tinea furtunul in spatele vopsitorului ca acesta sa nu se frece de masina si celalat era cu completatul de ulei. Fiind toti absorbiti de masina n-am remarcat niciunul ca sareau stropi fini de ulei pe capota masinii .... in fine , cu retusari , ambitie si amuzament a iesit o coaja de portocala impecabila si vreo 4-5 locuri unde vopseaua a luat-o la vale dar nu ceva grav. Oricum proprietarul a cheltuit pe manopera citeva flacoane de bere si niste tigari iar per general a zis ca nu ii este chiar asa de rusine sa iasa cu masina in trafic.Laughing Ne-a fost lene sa despachetam la final masina ...iar a doua zi ne-am rupt unghiile cu fiecare mm de hartie.

Hora, tu te referi cumva la masina ta ? ..mah , HASU' ala albastru metalizat nu-i masina de facut fara un minim de conditii si scule. Acele mici lovituri de pietricele nu se pot rezolva pe parcele micute ca nu-i gardul din fundul curtii. Cea mai buna solutie ti-a dat-o @mikiboy ....si eventual , daca intr-un an-doi se mai aduna astfel de mici defectiuni , atunci sa te pregatesti de un integral facut in niste conditii profi. Dacia lui nenea am facut-o din lipsa de alta varianta ...tie insa ma gandesc ca iti accepta masina la orice vopsitorie. Ar fi culmea sa-ti zica la vopsitorii ...,,mda , da' noi nu facem HASURI !,, Laughing

@JE - da , e corect ceea ce spui chit ca nu prea se poate compara Petrosani cu Timisoara ......primul ca fiind fost oras minier , acum mort ....Timisoara care mie mi s-a parut intr-o scurta sedere anul trecut ca fiind mult mai scump ca Oradea ..deci oarecum reprezinta extreme din Romania. Insa da , ai punctat bine ...de unde inteleg ca eu traiesc intr-o alta lume , probabil iluzorie. Pur si simplu mi se pare absurd sa platesc un vopsit cu 1000 de euro ca doar nu vorbim de o operatie pe creier .... banuiesc ca aceste preturi se si practica ..ce sa zic , cine are bani sa-i dea ..... Daca peste tot in Ro un vopsit ar costa atat , atunci cu siguranta as face-o cu suflatorul de gura in spatele blocului.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
@Nicule da sa stii ar fi ceva sa zica ca ei nu fac hasuri Smile . Chiar m-as amuza la chestia aia, mai ales ca masina e intretinuta (nu ca fosta g). Probabil dar sincer pentru cateva lovituri de pietre macar chituitul il poti face? Macar ma scuteste de ceva bani.
Am vazut la mythbusters unde au testat ceva vopsea rosie (nu stiu cum se numeste exact) ce este folosita la uz intens. Au lovit masina frontal si nu puscase vopseaua de pe metal. ASA CEVA VREAU SI EU. Avea ceva bucati calumea de nu stiu ce material in ea. Vopseaua in sine nu era prea aratoasa: era urata fiind mata, zgronturoasa, nu stralucea mai deloc, dar in schimb nu o puteau zgaria nici cum.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
N-ai cum sa chituiesti lovituri mici de pietricele strict pe zona respectiva. Si chiar daca reusesti , acolo trebuie ulterior slefuit ....ori slefuirea pe zone mici duce la deformari/gropi. .....iar la final te trezesti ca de la o pata mica cit unghia ai ajuns sa vopsesti toata capota. Plus ca peste chit vine dat cu un strat de spritz pentru uniformizare si legatura cu vopseaua. ....iar aici avem iar o problema ....ca una e sa faci un punct de vopsea cu betisorul cu vata .....si cu totul alta cind deja zona e semnificativ mai mare.
Cu alte cuvinte ....,,lucrarea,, asta face parte din categoria acelora care la sfarsitul ei iti spui plin de naduf ..,,de ce dracu' n-am stat eu linistit ? ,, ....
Ma repet ...corecteaza ce poti cu betisoare si vopsea facuta la gramaj , nu fa papagal masina aia ca e pacat de ea. Si peste 2-3 ani daca mai apar si alte ,,ciobiri,, ii dai un vopsit.

Laughing ....tu te uiti prea mult la televizor ! ....na , vrei si tu vopsea din aia ! ...cine stie cit costa si ce conditii speciale de aplicare are .... mytbuster ala e o emisiune comerciala ...scopul prim-declarat e audienta ..... si e normal sa vezi tot felul de lucruri extraordinare. Imi placea si mie emisiunea dar mi-au scos astia Discovery-urile toate ....acum n-am numai tampenii.....
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Cu rabdare si pricepere se pot face si ciupiturile.
  • emoboy

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Pot polisha vopseaua inainte de a da lacul?Daca da,cat timp ar trebui lasata la uscat(la temperatura de afara 33)pentru a putea fi polishata?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
emoboy, nu inteleg ce vrei sa faci. Sa dai o mana de lac peste vopseaua actuala? saus a vopsesti masina, sa o polishezi si apoi sa ii dai lac?
  • emoboy

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Vreau sa o vopsesc,sa o polishez(daca se poate) si apoi sa ii dau cu lac.Am incercat sa dau vopsea pe o portiera si apoi lac dar nu luceste la fel ca restul masinii.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
se polish-eaza dupa lacuire de aia nu arata la fel Wink
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
vopseaua nu o polishezi
Luciul vine de la lac
Lacul se polisheaza cand se matuieste (zgarie). Daca e aplicat corect, de nou lacul trebuie sa luceasca.
  • emoboy

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Am polishat lacul si cu pasta abraziva(un plus de luciu cei drept dar nu la fel de intens)si apoi cu pasta de luciu-un minus de luciu(nu stiu din ce motiv).O poza mai veche(acum arata mai bine dar tot se observa diferenta la soare) http://img811.imageshack.us...811/2156/lk7s.jpg (lacul si vopseaua erau proapete aici)am dat cam prost luciul de se vede ca o coaja de portocala dar cu polish vad ca iese binisor.


Ultima modificare făcută de emoboy la Mie 19 Jun, 2013 3:22 pm
  • gabytzuxxl

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Ia-o toata la un 3000 cu apa dupa care polish Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR