Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • cenas

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am uitat sa spun incepe sa arunce ulei de pe la 3000 rpm . Cat e manopera pt inlocuit simering la un service decent .Fara sa schimb ambreiaj/volanta..etc etc. ?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
vreo 200-300 RON. Trebuie sa dea jos cutia de viteze.
Eu iti recomand sa mergi la mesterul la care o s-o duci si pentru operatie, sa iti faca o constatare...
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
mad2max a scris:@tiaz ca sa incheiem....am mers cu o2 si m-am urcat si in J. o2 mi-a lasat o impresie buna dar nu atat de buna incat sa spun ca este peste J in ceea ce priveste interiorul si exteriorul....daca vb de demaraj iar 1.6 mi se pare o idee mai slabut ca 1.9tdi 105 tot de la vw(.poate fi doar impresia data de faptul ca unul e CR si trage mai liniar iar celalalt PD si trage mai brutal) si mai slab ca G-ul meu remapat....

Nu am vazut postul tau pana acum si-ti raspund mai intarziat...
Asadar, logica ta este oarecum corecta(asta nu inseamna ca sunt de accord cu tine!) pana la punctul in care aduci in discutie g-ul remapat. Nu vreau sa-ti propun liniute sau altfel de concursuri, dar imi dau seama ca esti ffffoarte subiectiv si pe langa subiect.
mad2max a scris:Eu ti-am spus o parere a unui prieten care a condus cele doua masini in discutie....dar pot exista destui care au condus cele 2 modele cu pareri diametral opuse, din cauza asta am si spus ca totul e relativ....dpmdv nu merita skoda sau vw nici un cent in plus...dar e doar pctul meu de vedere.

Eu iti spun din vazute si nu din auzite ca am avut ocazia sa ma tavalesc cu un h de 11o cp si pe la 190-200 era mort. Cei drept in Opel erau 2 ocupanti, dar la cat sunt eu de mare diferenta nu cred sa fi fost una prea semnicifativa Smile

mad2max a scris:PS...pe autostrada sigur nu te-ai intalnit cu 2.0 cdti 160 sau 1.4/1.6 turbo.


Tot timpul am facut comparatie intre doua motoare cu cilinderee asemanatoare respectiv 1.7 de pe Opel si 1.6 de pe Skoda ambele diesel.
End off-topic

On topic:
@cenas daca dai jos cutia sa schimbi simeringul de palier, pune-l pe domnu' mecanic sa-ti verifice volanta. Obligat fortat va fi nevoit s-o desprinda de pe vibrochen, asa ca poti vedea daca are joc...
  • reluf16

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
La mulți ani sănătoși, dragi colegi opeliști!
Vreau să vă povestesc o pățanie recentă.
Am fost o săptămână în Bulgaria. Cu mașina, normal. Până acolo, nu au fost probleme. Dar, circulând acolo, a început să pâlpâie martorul de ulei. Na belea, zic... am verificat nivelul pe jojă-ioc. Uscată. Sub mașină pată de ulei. Cumpărat ulei, adăugat și limitat deplasarea. În fine... am reușit să ajung acasă, tot adăugând ulei să nu se aprindă martorul.
După ce am lăsat bagajele- direct la service. În prealabil vorbisem.
S-a dovedit a fi furtunul de retur de la alternator spart. Am făcut rost de la dezmembrări, l-am dus, a fost montat, schimbat ulei și filtru, rezolvat.
Astra G 1.7 cdti 2007.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Se schimba preventiv acel furtun
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR