Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
turbofreak a scris:ce ziceti de gaurirea lonjeroanelor? ce parti negative ar aduce?

*
Eu zic sa faci gauri cat mai mari si dese si sa ne spui concluziile dupa prima groapa... Razz
Skip ads

  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Shocked

decat sa gauresti lonjeroanele mai bine dai jos soferul.
asa scapi de mai multe kg si ramane si saraca masina intreaga.... Razz
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Arrow conteaza mult cum gauresti lonjeroanele vecinului care iti ocupa locul de parcare, poate nu mai reuseste sa il elibereze
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Mie mi se pare ca toata discutia este o mocirla in care se scalda toti (acum si eu), iar unora chiar le place si insista sa ramana in ea.
O solutie cu adevarat buna este caroseria de fibra. Cred ca in felul asta se obtine reducerea greutatii cu adevarat fara a pune in pericol decat viata conducatorului!
Acum serios vorbind, daca reusesti sa usurezi masina cu cel putin 200kg, poti spune ca are efect.
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
love4cars a scris:...in felul asta se obtine reducerea greutatii cu adevarat fara a pune in pericol decat viata conducatorului!...


La 307 caroseria e de plastic cred ca ~75%... este o solutie des folosita.
E drept ca nu stiu cate stele are la teste, da nu am auzit ca ar fi o problema faptul ca tot shocul mecanic este preluat de structura de rezistenta si soferul nu ramane prins intre bucati mari de tabla....
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
@ love4cars Poate ar fi interesant daca ne-ai expune o parte din experienta ta vis a vis de reucerea greutatii unei masini fie si doar cu 200 kg pe mine unul m-ar ajuta spre exemplu daca ai alege ca model Astra G coupe sau Astra H la trei usi.
Multumesc anticipat,



am editat pentru a clarifica


Ultima modificare făcută de roBERT la Joi 21 Sep, 2006 2:57 pm
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
eu sau baiatul ala indragostit Question

... ca eu mai mult decat sa dau jos un sofer care isi da gaura in lonjeroane... nu stiu ce sa zic Embarassed
  • danielul

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Thanatos a scris:ce mai buna idee!....eu am golit scrumiera, iar rezultatele sunt incredibile.
hai mai sa fim seriosi. cate kg ai redus?....cat % din masa totala(masina+sofer) ?....eu zic ca e absolut nonsens


Super marfa, amce!

Thanatos, eu zic sa-i recomandam lui Dizy ca daca tot s-a hotarat sa inceapa dezmembrarea masinii cu prostii dintr-astea... de securitate (vitale cica se numesc) sa ii zicem ca si airbag-urile sunt destul de grele... Plus ca daca renunta si la capitonajul habitaclului, la rezervorul de carburant (sa puna o st.de 1,5L langa pompa de la motor, sub capota), la rezervorul de apa pt.parbriz, la sigurante (sa faca legaturile pe direct), si mai ales la baterie (stiti cat de grea e? poate sa-si alimenteze masina de la telefonul mobil, prin priza de bricheta a masinii printr-un dispozitiv invers decat cel de incarcare a GSM-ului), ar ajunge la performante apreciabile! Si ar mai fi inca ceva: sa foloseasca de ideea celor de la Mercedes, din perioada de inceput ale Formulei 1 care renuntasera si la vopsea, de unde si titulatura de "Sagetile Argintii"! Aia au mai facut inca ceva: au gaurit toate elementele metalice considerate grele. Tot ce tine de brate, manete, tije, discuri metalice, s.a.

In fine, sper sa nu ajung sa intanesc prea curand o astfel de strutzo-camila...

Pana una alta va urez toate cele bune si calatorii fara evenimente!
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Nu am avut o asemenea experienta!
Tot ce stiu este teoretic si se face la un nivel profesionnal,dupa cum stiu mai multi si banuiesc ca si tu>
Pt astra ma indoiesc ca exista kitul respectiv((caroseria defibra sau carbon)
  • newmedia_ltd

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2006

  • Mesaj Privat
daca tot veni vorba de kg:

1.pt imbunatatirea performantelor unui motor se practica usurarea VOLANTEI in paralel cu decalarea protectiei pt turatia maxina a motorului

2.kilograme bune se dau jos schimband discurile de frana cu altele speciale

3.nu are nici un rost sa umpleti rezervorul daca nu aveti in plan drumuri lungi 1/2 e suficient
4.instaleatia de aer conditionat iar are kg bune (daca vrei sa renunti la confort)

* pt cei care se duc la liniutze : NU VA MAI LUATI TOTI PRIETENII IN MASINA
am vazut odata un golf 3 plin de gura casca ! care voiau sa faca furori
  • nimeni

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2006

  • Mesaj Privat
dizy a scris:Ce ati zice ca in loc sa tot bagati atatea pe masina , sa mariti capacitatea motorului sa dati ceva inutil jos de pe ea ? nu vi se pare o idee mai usoara si mai putin costisitoare ?
eu de ex. am dat jos centurile de pe spate da numai alea de pe bancheta, alea de pe lateral nu am putut inca ; m-am mai gandit si la tetiere spate. Ce ziceti vi se pare o idee buna? astept pareri pro si contra si alte modalitati de usurare a greutatii!

Stima si Respect



ideea de baza este buna doar ca trebuie sa dai jos mult pre multe elemente pt. a simti o mare diferenta la consum. chestia cu centurile de siguranta mi se pare o gluma. poti sa renunti la tubul de bas si la statie sau la trusa de scule dar nu la elemente de siguranta.

iar daca faci liniute asta este alta treaba. atunci poti renunta pt. o zi la bancheta din spate si chiar la scaunul din dreapta, la roata de rezerva ....
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR