- pytagora
- OP
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
- pytagora
- OP
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
- pytagora
- OP
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
- mihai popovici
- **
- 57 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Rekord 1971 1.9 sprint
- Constanta
mihai popovici
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1971 1.9 sprint
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
sef,am inceput si eu restaurarea la a mea ,acum sunt in faza de demolare,si reconditionare a pieselor.pot sa apelez si eu la tine in vederea achizitionarilor de bucsi,chedere,pivoti si multe altele,ca sunt mai greu de cap,adica sa imi explici cum ai facut comenzile pe net.apropo cum merge masina cu carburatoarele alea?
- pytagora
- OP
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
- pytagora
- OP
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
noi probleme... masina are o mica evolutie fata de pozele din iarna si peste cateva zile am sa pun si fotografii.
Am incercat sa pun servodirectie si am fost la un pas sa cumpar tot sistemul... bine ca nu l-am luat deoarece am constata ca blocul meu dupa ce ca e foarte vechi e si special pentru cutia de viteze automata si nu are gaurile date in bloc pentru prinderea pompei de servodirectie, ( printre altele).
Ma rog intai ar trebui sa vad cum dau gaurile fara sa dau motorul jos din nou.
Printre problemele cu care ma confrunt si care ma dor foarte tare este aprinderea. Sa explic:
Platine noi(2 bucati), reglate la 0,4,
Condensator nou,
Bujii noi (2 seturi, bosch si ngk)
Fise noi--- Valeo
2 bobine ( una luata din dezmembrari acum cateva zile)
SI TOTUSI AM O INTRERUPERE IN ELECTRICA CARE SE SIMTE
A 2-A PROBLEMA , TUROMETRUL OSCILEAZA, SI NU MERGE LINIAR, MERGE SACADAT,
M-a cam luat capul.
Azi m-am decis sa schimb toata aprinderea si sa pun una fara platine, cu aprindere electronica, care a fost pusa pe cih -urile cu injectie
Daca cineva are asa ceva de vanzare ma intereseaza sa cumpar, vorbim de pret
MA intereseaza toata aprinderea , adica: delcoul ( BOSCH JHFU4 )
Bobina de inductie
Modulul de aprindere ( se afla pe stativul bobinei , sub bobina)
Cablurile aferente intre bobina, delcou si modulul de aprindere
Am incercat sa pun servodirectie si am fost la un pas sa cumpar tot sistemul... bine ca nu l-am luat deoarece am constata ca blocul meu dupa ce ca e foarte vechi e si special pentru cutia de viteze automata si nu are gaurile date in bloc pentru prinderea pompei de servodirectie, ( printre altele).
Ma rog intai ar trebui sa vad cum dau gaurile fara sa dau motorul jos din nou.
Printre problemele cu care ma confrunt si care ma dor foarte tare este aprinderea. Sa explic:
Platine noi(2 bucati), reglate la 0,4,
Condensator nou,
Bujii noi (2 seturi, bosch si ngk)
Fise noi--- Valeo
2 bobine ( una luata din dezmembrari acum cateva zile)
SI TOTUSI AM O INTRERUPERE IN ELECTRICA CARE SE SIMTE
A 2-A PROBLEMA , TUROMETRUL OSCILEAZA, SI NU MERGE LINIAR, MERGE SACADAT,
M-a cam luat capul.
Azi m-am decis sa schimb toata aprinderea si sa pun una fara platine, cu aprindere electronica, care a fost pusa pe cih -urile cu injectie
Daca cineva are asa ceva de vanzare ma intereseaza sa cumpar, vorbim de pret
MA intereseaza toata aprinderea , adica: delcoul ( BOSCH JHFU4 )
Bobina de inductie
Modulul de aprindere ( se afla pe stativul bobinei , sub bobina)
Cablurile aferente intre bobina, delcou si modulul de aprindere
- pytagora
- OP
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
Evolutia consta intr-o noua vopsire, o mica diferenta de culoare ( chestie de nuanta), un nou panou central, un turometru, ceva cromuri la motor, un nou cheder la parbrizul fata, proiectoare de larga distanta, alte manivele de usi......
A ramas sa rezolv aprinderea, dar si asa i-am facut azi vre-o 60 de km.
La adresa de youtube se aud ratarile in aprindere si se vad pe turometru... Tzacanitul din relanti este de la avansul vacumatic. E foarte puternic, si se aude foarte strident. M-am gandit ca e normal deoarece fluxul de aer pe o galerie de un singur cilindru nu este constant, cum este pe o galerie pentru 4 cilindri. Cam asa o vad eu logic.... daca cineva a mai avut aceeasi configuratie de admisie poate isi mai aminteste cum a impalmat avansul vacumatic si daca intr-adevar avea acelasi tzacanit strident......
Maine , 2-3 foto cu interiorul
A ramas sa rezolv aprinderea, dar si asa i-am facut azi vre-o 60 de km.
La adresa de youtube se aud ratarile in aprindere si se vad pe turometru... Tzacanitul din relanti este de la avansul vacumatic. E foarte puternic, si se aude foarte strident. M-am gandit ca e normal deoarece fluxul de aer pe o galerie de un singur cilindru nu este constant, cum este pe o galerie pentru 4 cilindri. Cam asa o vad eu logic.... daca cineva a mai avut aceeasi configuratie de admisie poate isi mai aminteste cum a impalmat avansul vacumatic si daca intr-adevar avea acelasi tzacanit strident......
Maine , 2-3 foto cu interiorul
- pytagora
- OP
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
- pytagora
- OP
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
era sa uit , adresa de youtube cu mersul sacadat al turometrului, si sunetul motorului, tzacanitul avansului, etc
http://www.youtube.com/watch?v=rZ5URv3LlYEl
http://www.youtube.com/watch?v=rZ5URv3LlYEl
vectra _a- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2011
- Mesaj Privat
- pytagora
- OP
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
intre timp am gasit un garaj ceva mai mare si impreuna cu un amic l-am inchiriat pe o perioada de 4 luni.. asa ca de acum nu prea mai conteaza daca ploua ....N-am rezolvat inca intreruperea din functionarea motorului dar incepand de saptamana viitoare ma pun serios pe treaba.
Ma pregatesc pentru urmatorul pas : modificarea suspensiei.....
M-am documentat cat de cat (pe net normal) si m-a luat ameteala..... stiam eu ceva ... dar chiar asa de rau nu ma asteptam sa fie.
Sa ma explic..... puntea fata, ma rog aici lucrurile nu stau rau... sistemul e eficient, si doar taind din arcuri se poate rezolva scaderea inaltimii (amortizoare sport am, cu reglare in duritate), si astfel o imbunatatire a stabilitatii si a "handling"-ului
Puntea spate... eee aici am rupto-n fericire......Sistemul de suspensie e cu bara panhard foarte inclinata, asa ca daca modifici inaltimea masinii(o urci ori o scazi), puntea spate nu v-a mai sta centrata, ori e prea in stanga ori e prea in dreapta (ceea ce dealtfel si patesc acum , o deplasar de aproape 2 cm.
In plus , in mers, in momentul cand treci peste suprafete denivelate senzatia pe care o da puntea spate e complet neplacuta.... zici ca se rupe, ca fuge puntea de sub ea, pare ca partea din spate se misca "stanga--dreapta"...... In curbe, aceasi senzatie, ca masina aluneca de cur ..... De balansare nu vorbim ca pare un citroen 2cv.... dar asta e din cauza arcurilor....
Apoi in cartea masinii apare o bara stabilizatoare la puntea spate pe care nu o am, si pe care nu o au nici unul dintre cei pe care cunosc ca au Rekord-uri C sau Commodore A
Asa ca din cate am vazut pe net, pentru o rezolvarea situatiei exista 2 solutii:
1) triungiul
Insusi celebra "Vaduva Neagra" avea acest sistem pentru a contrabalansa miscarea haotica a puntii spate.
DEZAVANTAJE: NU EXISTA NIMIC STANDARD... trebuie sa cauti ceva prin dezmembrari care sa se potriveasca, de pe la ceva ALFA ROMEO de prin anii 70, si apoi sa sa construiesti suportii.......De fapt e singura foto pe care am gasit-o pe net cu acest sistem
2)WATT LINK
http://upload.wikimedia.org...Watts_linkage.gif
Un sistem mult mai bun, si de pare ca din cand in cand mai ies la vanzare si pe ebay, (in acest moment de exemplu sunt 2 la vanzare dar pentru kadett si manta).... Totusi trebuiesc modificari aduse caroseriei(se adauga un suport artizanal), iar pretul nu e de loc accesibil.... undeva in jur de 500-550 de euro... Ceea ce nu am gasit , este un site pe net de unde se poate cumpara pentru Rekord c Commodore a
Deci, ce este de facut?
Cine dintre voi a modificat suspensia spate la un Rekord C sau un Commodore A?
Cum ati modificat-o? Ce rezultate a dat modificarea?
Stie cineva de unde se poate cumpara un astfel de sistem (watt link) ......
Ma pregatesc pentru urmatorul pas : modificarea suspensiei.....
M-am documentat cat de cat (pe net normal) si m-a luat ameteala..... stiam eu ceva ... dar chiar asa de rau nu ma asteptam sa fie.
Sa ma explic..... puntea fata, ma rog aici lucrurile nu stau rau... sistemul e eficient, si doar taind din arcuri se poate rezolva scaderea inaltimii (amortizoare sport am, cu reglare in duritate), si astfel o imbunatatire a stabilitatii si a "handling"-ului
Puntea spate... eee aici am rupto-n fericire......Sistemul de suspensie e cu bara panhard foarte inclinata, asa ca daca modifici inaltimea masinii(o urci ori o scazi), puntea spate nu v-a mai sta centrata, ori e prea in stanga ori e prea in dreapta (ceea ce dealtfel si patesc acum , o deplasar de aproape 2 cm.
In plus , in mers, in momentul cand treci peste suprafete denivelate senzatia pe care o da puntea spate e complet neplacuta.... zici ca se rupe, ca fuge puntea de sub ea, pare ca partea din spate se misca "stanga--dreapta"...... In curbe, aceasi senzatie, ca masina aluneca de cur ..... De balansare nu vorbim ca pare un citroen 2cv.... dar asta e din cauza arcurilor....
Apoi in cartea masinii apare o bara stabilizatoare la puntea spate pe care nu o am, si pe care nu o au nici unul dintre cei pe care cunosc ca au Rekord-uri C sau Commodore A
Asa ca din cate am vazut pe net, pentru o rezolvarea situatiei exista 2 solutii:
1) triungiul
Insusi celebra "Vaduva Neagra" avea acest sistem pentru a contrabalansa miscarea haotica a puntii spate.
DEZAVANTAJE: NU EXISTA NIMIC STANDARD... trebuie sa cauti ceva prin dezmembrari care sa se potriveasca, de pe la ceva ALFA ROMEO de prin anii 70, si apoi sa sa construiesti suportii.......De fapt e singura foto pe care am gasit-o pe net cu acest sistem
2)WATT LINK
http://upload.wikimedia.org...Watts_linkage.gif
Un sistem mult mai bun, si de pare ca din cand in cand mai ies la vanzare si pe ebay, (in acest moment de exemplu sunt 2 la vanzare dar pentru kadett si manta).... Totusi trebuiesc modificari aduse caroseriei(se adauga un suport artizanal), iar pretul nu e de loc accesibil.... undeva in jur de 500-550 de euro... Ceea ce nu am gasit , este un site pe net de unde se poate cumpara pentru Rekord c Commodore a
Deci, ce este de facut?
Cine dintre voi a modificat suspensia spate la un Rekord C sau un Commodore A?
Cum ati modificat-o? Ce rezultate a dat modificarea?
Stie cineva de unde se poate cumpara un astfel de sistem (watt link) ......
- pytagora
- OP
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
- deleted-6725
- **
- 137 mesaje
- din 15 Jun 2007
deleted-6725
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
- pytagora
- OP
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
- deleted-6725
- **
- 137 mesaje
- din 15 Jun 2007
deleted-6725
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
- bAndrei
- **
- 129 mesaje
- din 12 Apr 2007
- Rekord 1972
- Bucuresti
bAndrei
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1972
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat
- bAndrei
- **
- 129 mesaje
- din 12 Apr 2007
- Rekord 1972
- Bucuresti
bAndrei
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1972
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat
nu a fost usor dar am gasit..in principiu ca piesa de schimb pt commodore, pr ca acolo am vazut ca am sistemul asta..dar daca iti trebuie sa iti rezolvi problema...zi o vorba si vedem ce si cum. si probabil la pachet cu fostele mele arcuri de commodore....care erau joase si nu imi misca puntea in nici un fel, iti rezolvi problema.
arcurile despre care vorbesc sunt cu aproape doua spire mai comprimate decat cele normale care le am acum pe commodore, originale ambele
arcurile despre care vorbesc sunt cu aproape doua spire mai comprimate decat cele normale care le am acum pe commodore, originale ambele
- 4di
- **
- 484 mesaje
- din 06 Nov 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Mures
4di
- Mesaje scrise: 484
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
Admir forta ta de a trece peste toate greutatile intalnite in romania, cu oamenii din romania, pentru un vis de realizat cu o dorinta de fier.
Am citit tot ce sa scris aici cu mult interes si o mare placere si imi place ce faci.
Trecand peste acestea, masina este o minunatie pe roti care nu poate trece neobservata, este o perfectiune atat tehnica cat si ca pasiune pentru tine. Iti aplaud toata munca depusa si iti urez sa o conduci pana la batranete si sa o repari, imbunatatesti cu aceasi daruire.
Respect din partea mea!
Am citit tot ce sa scris aici cu mult interes si o mare placere si imi place ce faci.
Trecand peste acestea, masina este o minunatie pe roti care nu poate trece neobservata, este o perfectiune atat tehnica cat si ca pasiune pentru tine. Iti aplaud toata munca depusa si iti urez sa o conduci pana la batranete si sa o repari, imbunatatesti cu aceasi daruire.
Respect din partea mea!
- pytagora
- OP
- 110 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Rekord 1967 19s
- Bucuresti
pytagora
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1967 19s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
nicum
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
pytagora a scris:
Am tratat aproape toata podeaua si rezervorrul cu minium de plumb, din cel pe care il stim de toata viata (2 din trei tablari mi-au spus ca nu e nimic mai bun in protectia fierului doar ca necesita mult timp de uscare si nu suporta orice vopsea deasupra )
Am tratat aproape toata podeaua si rezervorrul cu minium de plumb, din cel pe care il stim de toata viata (2 din trei tablari mi-au spus ca nu e nimic mai bun in protectia fierului doar ca necesita mult timp de uscare si nu suporta orice vopsea deasupra )
Salut,
Spune-mi te rog, minium de plumb de unde ai facut rost? Am nevoie destul de repede de o cantitate de cativa litri dar ma multumesc si cu 1L, si nu am idee unde as putea gasi.
Multumesc!
PS: Frumoasa masina, inspirata lucrarea. Felicitari.