Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Climatizare
  • raks67

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
am incercat sa fac poza dar nu am reusit , e intr-un loc unde nu incape aparatul , e ceva de genul
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,915
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Acolo trebuie să aibă supapă...doar să fie funcțională...
  • raks67

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Am fost la frigotehnist si a verificat presiunea , era presiune la jumatate fata de normal si a zis ca de aceea nu porneste AC dar dupa ce a reumplut tot nu a pornit . Ramane sa ma duc la un electrician auto , ce a mai constatat freonistul este ca pe radiatorul de AC pe o portiune se vede pata de ulei unde zice ca pot fi pori pe unde scapa freonul si ar trebui inlocuit radiatorul
  • rider1

  • Mesaje scrise: 719
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Ăla sigur nu era freonist.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,819
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Probabil configurator / depanator de vitrine frigorifice...
Vin cutiile și după montaj ar trebui să fie un galantar de mezeluri.
  • raks67

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
inainte tipul repara frigidere , de cativa ani are robotul respectiv cu care umple freon in instalatii AC auto , deci nu sunteti departe de adevar Very Happy Cool
  • raks67

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
am fost la electrician auto si a constatat ca e defect senzorul de presiune ac , stiti vreo metoda mai usoara de inlocuire in afara de a da jos bara fata de protectie ?
  • raks67

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Mda , problema este de la ECU , când se încălzește pierde contactul cu senzorul , trebuie să caut meseriaș care să refacă acele punți care prezintă ruptură, că probabil sunt mai multe nu numai pe partea de AC
  • raks67

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Stiti vreun meserias care repara ECU in acest an de gratie 2024 ? care eventual v-a si reparat ECU recent si sunteti multumiti ?
Multumesc
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,819
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Da, sunt câțiva. La Publicitate ai verificat?
  • raks67

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Publicitatea este subțire, și anunțuri destul de vechi
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,915
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Păi, oamenii lucrează bine...nu stau să pună anunțuri noi, ca să adune recenzii bune ...sau nu?! Iar o publicitate ”groasă” nu văd cu ce te-ar ajuta...unde-i grămada mare, pot fi multe ”uscături”, pierzi vremea cu triajul...
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 704
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
@raks67 Eu stiu unul, il gasesti pe forum cu user name "cristi_bv" .

Offtopic :
Amuzant cum corsablue zice sa te uiti la publicitate iar bibu16v zice ca oamenii nu stau sa puna anunturi. Si amandoi au dreptate. Very Happy
  • raks67

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc
  • raks67

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salutare, revin cu problema la mașina mea , în încercarea de a mă convinge că problema funcționării aerului condiționat vine de la ecu am fost la o diagnoză mai amănunțită dar se pare că mai bine nu o făceam. După constatarea că într-adevăr problema este 100% de la ecu , s-a discutat eventualitatea schimbării cu un altul și a venit vorba de codul de securitate al ecu , eu am zis că am carpass , diagnosticianul a întrebat dacă sunt sigur că este acela scris pe cardul atașat actelor mașinii astfel că a citit cu ajutorul diagnozei sale codul și a găsit că corespunde.
După ce am plecat cu mașina am observat că luminează în bord mașina cu cheia , iar ajuns acasă am citit cu opcom codul de eroare P0602 control module programming error - present . Citind pe internet despre eroare am găsit că s-ar datora citirii codului de securitate cu unele tipuri de programatoare și că s-ar rezolva cu recitirea codului dar cu tech2 , la unii s-a rezolvat cu editarea VIN apoi reeditarea VIN corect , sau la alții cu rescrierea eeprom . Vreo părere despre acest lucru sau dacă a mai pățit cineva așa ceva și care a fost rezolvarea , mulțumesc
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,612
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Si totusi, dupa atata istorie, despre ce masina, ce an, ce motor, ce fel ce comenzi la clima (man. sau auto.) poate chiar si ce ECU vorbim?
  • raks67

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Astra G combi 2004
Z16XEP
AC manual
ecu HSFI-2.4
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,612
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Da, unele "scule" au obiceiul sa altereze continutul memoriei, atunci cand il citesc.
Sunt chestii deja foarte cunoscute, domnul "diagnostician" trebuia sa stie treaba asta si trebuia sa mai stie ca avea si alta metoda de verificare a codului, aceea de a il introduce si a vedea daca este acceptat.

Rezolvarile sunt diverse si sunt in functie de ce "scule" sunt disponibile.
Personal, DAR NU RECOMAND SA FACI ASTA, as incerca un reset (doar cu Op Com sau Tech2) al "ECU alterat" si reprogramarea corespunzatoare a acestuia pe masina.
Se mai poate si acea incercare de rescriere a eeprom cu un dump de pe un ECU identic, apoi programarea corespunzatoare pe masina.
Si da, stiu ca functioneaza (desi nu am facut) treaba cu VIN modificat, dar apoi trebuie modificat inapoi si programare SPS.

In cazul tau, inteleg ca oricum ati ajuns la concluzia ca va trebui sa achizitionezi alt ECU si sa il programezi pe acesta pe masina.
  • raks67

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns , scula care a folosit-o este Autel , dar nu stiu modelul exact , ulterior a incercat reset si reprogramare dar codul de eroare a ramas . Intradevar trebuie sa-mi ajunga ecu dar nu stiu daca sa am incredere sa mi-l programeze cu acest Autel
  • raks67

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Intr-un final s-a inlocuit ecu cu unul din dezmembrari , bineinteles fara a se sti codul pin . Dupa citire pin , resetare si programare pe masina , aerul conditionat functioneaza , masina merge bine dar P0602 este prezent si in acest caz , de data asta lucrarea am facut-o la alt electrician , nu stiu cu ce scula s-a facut programarea ca nu am fost prezent , posibil tot cu un Autel . Explicatia omului la eroarea P0602 a fost ca nu se potriveste 100% ecu cu restul componentelor
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Climatizare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR