Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Ma confrunt cu o problema care incepe sa ma dispere si nu reusesc sa o rezolv.
In urma cu vreo 1 luna in timpul mersului , brusc ( rulam cu vreo 90 constant ) s-a schimbat sunetul motorului intr-un fel de ,,barait,, si a inceput sa se propage vibratii in caroserie. Practic vibra scaunul sub mine , schimbatorul, volanul dar cel mai acut se simtea in podea.
Am tras pe dreapta urgent , o verificare generala sub capota , totul parea ok. Am continuat drumul pana acasa ( inca vreo 120 km ) incercand sa dau cu presupusul si facand mici experimente in timpul mersului. Vibratiile se simt tot timpul dar mai pronuntate in accelerari si cel mai rau face undeva in jur la 80 km/h.
Ma gandeam la tubul flexibil de pe evacuare , la vreun tampon-suport al tobelor , suporti motor sau chiar turbina. Imi era teama sa nu ma lase turbina in plin camp si eram pregatit pentru oprirea fortata in cazul in care ar fi luat-o pe ulei.
A doua zi am verificat evacuarea si totul e ok , inclusiv am incercat sa obturez cu o carpa esapamentul in spate si pur si simplu n-am reusit, am demontat cureaua accesorii si am pornit motorul fara ea dar n-am rezolvat nimic pentru ca vibratiile se pastrau insa macar cu ocazia asta am descoperit ca rola intinzatoare e la un inceput de sfarsit. Am mai verificat din cat am putut eu acasa suportul motor dreapta si cel de pe traversa fata dar nu prea ai ce si cum sa verifici.
Nivelul de ulei in baie e ok si masina trage bine de unde sper si deduc ca nu e implicata turbina in treaba asta. In final m-am dus la service si unde , ca de obicei , n-au gasit nimic in neregula cu suportii motor. Plin de nervi am apelat la un alt service unde cica suportul de pe partea cutiei de viteza ar fi dus. S-a schimbat suportul ( toata afacerea a fost 220 lei ) , era deja seara tarziu , service-ul astepta sa inchida doar sa parasesc eu incinta, pornesc si dupa 50 metri imi dau seama ca vibratiile sint mai accentuate !
De dracii ce i-am avut pe mine nici nu m-am mai intors inapoi si deocamdata circul asa dar va asigur ca e un cosmar ! Adica nu-i suficient ca si asa e galagios dti-ul , acum mai am si vibratii in caroserie !
M-am uitat totusi in manualul de reparatii si spre surprinderea mea , motorul asta al meu cica nu are 3 suporti ci 4 ( sper ca bine am vazut pe schema ) ! Acum trag speranta sa fie de vina suportul din spatele motorului doar ca astept putina vreme mai buna sa ma pot trage pe sub masina. Nu stiu cum as putea sa verific toti acesti suporti mai ales ca greutatea motorului se sprijina pe ei dar un lucru stiu clar - nu mai merg la nici un service.
PS - Nu stiu daca are vreo legatura cu asta 2 mici observatii.
1 - Am patit doar de 2 ori sa-mi ,,intre,, turbina de 2 ori ! ! Adica am simtit acel ,,zvac,, la 1800 ture - si la 2100 ture inca o data ! ! Prima oara mi-am zis ca n-am apreciat eu bine dar cind fenomenul s-a repetat la o distanta de 10 minute , n-am mai stiut ce sa cred ! Oricum ,,apucatura,, asta s-a intamplat intr-o singura zi de cand cu ,,baraiala,, asta cu vibratii.
2 - Acum 3 zile am sesizat o alta ciudatenie. Dupa un rulaj cu 120-130 km/h vreo 10 km ajung la un semafor ( drumul era in lucru ). Si din senin incepe acul turometrului sa se plimbe intre 7500 si 10.000 ture , lent dar sigur ! I-am dat 2-3 pedale in gol si s-a linistit la pozitia lui normala. N-am mai patit asa ceva de cand am masina si nici de atunci pana acum n-a mai facut alte figuri.
Exista vreo legatura intre toate astea ?
Multumesc.
In urma cu vreo 1 luna in timpul mersului , brusc ( rulam cu vreo 90 constant ) s-a schimbat sunetul motorului intr-un fel de ,,barait,, si a inceput sa se propage vibratii in caroserie. Practic vibra scaunul sub mine , schimbatorul, volanul dar cel mai acut se simtea in podea.
Am tras pe dreapta urgent , o verificare generala sub capota , totul parea ok. Am continuat drumul pana acasa ( inca vreo 120 km ) incercand sa dau cu presupusul si facand mici experimente in timpul mersului. Vibratiile se simt tot timpul dar mai pronuntate in accelerari si cel mai rau face undeva in jur la 80 km/h.
Ma gandeam la tubul flexibil de pe evacuare , la vreun tampon-suport al tobelor , suporti motor sau chiar turbina. Imi era teama sa nu ma lase turbina in plin camp si eram pregatit pentru oprirea fortata in cazul in care ar fi luat-o pe ulei.
A doua zi am verificat evacuarea si totul e ok , inclusiv am incercat sa obturez cu o carpa esapamentul in spate si pur si simplu n-am reusit, am demontat cureaua accesorii si am pornit motorul fara ea dar n-am rezolvat nimic pentru ca vibratiile se pastrau insa macar cu ocazia asta am descoperit ca rola intinzatoare e la un inceput de sfarsit. Am mai verificat din cat am putut eu acasa suportul motor dreapta si cel de pe traversa fata dar nu prea ai ce si cum sa verifici.
Nivelul de ulei in baie e ok si masina trage bine de unde sper si deduc ca nu e implicata turbina in treaba asta. In final m-am dus la service si unde , ca de obicei , n-au gasit nimic in neregula cu suportii motor. Plin de nervi am apelat la un alt service unde cica suportul de pe partea cutiei de viteza ar fi dus. S-a schimbat suportul ( toata afacerea a fost 220 lei ) , era deja seara tarziu , service-ul astepta sa inchida doar sa parasesc eu incinta, pornesc si dupa 50 metri imi dau seama ca vibratiile sint mai accentuate !
De dracii ce i-am avut pe mine nici nu m-am mai intors inapoi si deocamdata circul asa dar va asigur ca e un cosmar ! Adica nu-i suficient ca si asa e galagios dti-ul , acum mai am si vibratii in caroserie !
M-am uitat totusi in manualul de reparatii si spre surprinderea mea , motorul asta al meu cica nu are 3 suporti ci 4 ( sper ca bine am vazut pe schema ) ! Acum trag speranta sa fie de vina suportul din spatele motorului doar ca astept putina vreme mai buna sa ma pot trage pe sub masina. Nu stiu cum as putea sa verific toti acesti suporti mai ales ca greutatea motorului se sprijina pe ei dar un lucru stiu clar - nu mai merg la nici un service.
PS - Nu stiu daca are vreo legatura cu asta 2 mici observatii.
1 - Am patit doar de 2 ori sa-mi ,,intre,, turbina de 2 ori ! ! Adica am simtit acel ,,zvac,, la 1800 ture - si la 2100 ture inca o data ! ! Prima oara mi-am zis ca n-am apreciat eu bine dar cind fenomenul s-a repetat la o distanta de 10 minute , n-am mai stiut ce sa cred ! Oricum ,,apucatura,, asta s-a intamplat intr-o singura zi de cand cu ,,baraiala,, asta cu vibratii.
2 - Acum 3 zile am sesizat o alta ciudatenie. Dupa un rulaj cu 120-130 km/h vreo 10 km ajung la un semafor ( drumul era in lucru ). Si din senin incepe acul turometrului sa se plimbe intre 7500 si 10.000 ture , lent dar sigur ! I-am dat 2-3 pedale in gol si s-a linistit la pozitia lui normala. N-am mai patit asa ceva de cand am masina si nici de atunci pana acum n-a mai facut alte figuri.
Exista vreo legatura intre toate astea ?
Multumesc.
bibanu14
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2014
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Nu , n-am rezolvat inca. Clar ca mi se trage de la suportii motor si m-am hotarat sa-i schimb pe toti , inclusiv pe cel pus ( sau simulat pus ) de service.
Intre timp mi s-a sugerat pe forum sa incerc sa folosesc suporti produsi de Corteco. Acum ce sa zic , altii mi-au spus de Topran dar uite ca si daca cauciucul tamponului e prea rigid , iar nu-i bine si tot la vibratii ajungem.
Am sa revin dupa ce rezolv problema.
Intre timp mi s-a sugerat pe forum sa incerc sa folosesc suporti produsi de Corteco. Acum ce sa zic , altii mi-au spus de Topran dar uite ca si daca cauciucul tamponului e prea rigid , iar nu-i bine si tot la vibratii ajungem.
Am sa revin dupa ce rezolv problema.
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Iar nu-i in regula ceva ! Tot studiez ofertele de pe net la suportii minune Corteco si ma dezumflu' - pai si astia sint cam pe iefteneala ! Nu ca ma dau banii afara din casa dar , cel putin ca si pret vad in fata lui Corteco firme precum Febi, Swag, Lemforder plus evident GM care bate orice pret in materie de scumpete.
Chiar sint in regula suportii astia Corteco ? Ca n-as da o caruta de bani ca sa simt in continuare vibratiile, ca tot ma tai !
Chiar sint in regula suportii astia Corteco ? Ca n-as da o caruta de bani ca sa simt in continuare vibratiile, ca tot ma tai !
- JAC2.00tdi
- ****
- 1,452 mesaje
- din 12 Sep 2007
- Vectra 2007 Z19DTH
- Vrancea
JAC2.00tdi
- Mesaje scrise: 1,452
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2007
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Multumesc pentru sugestie dar le-am verificat deja de 3 ori. Odata de capul meu tocmai cand masina era pe canal in vederea ITP-ului ( prin februarie ) si fiind singurul client atunci , m-a lasat ala sa ma joc cu ranga sub masina cat am vrut. Le-au mai verificat si la service si le-am mai verificat eu odata impreuna cu un amic in garajul lui pentru comparatie pentru ca la opelul lui ( 1.4 benzina) chiar aveau joc si era si asta exasperat ca nimeni nu-i putea spune ce-i bate la masina.
Pe masina mea nu bate nimic , e chiar ok doar ca ma lupt cu vibratiile.
Ce nu pot intelege este faptul ca de ce , dupa atatia ani de existenta a modelului Y17dt si dupa 11 ani de existenta a forumului , chiar nu s-a putut trage o concluzie desteapta generala legata de ce marca anume de suporti are nevoie un cetatean in situatia mea ?
Asa cum stim ca n-are rost sa experimentezi debitmetre ci mergi direct pe original , cum la curea distributie cumperi un Contitech , la senzor turatie aceeasi poveste si mai sint exemple , la suportii motor bag de seama ca pune fiecare ce crede.
N-am mania lucrului scump si nu-s disperat la orice rahat de musca pe masina ci pur si simplu o vreau cum a fost inainte.
Mai mult decat atat , ieri stau pe telefon cu un distribuitor de piese , ii explic faza cu suportii prea rigizi , ii spun ce vreau ( adica niste suporti cit de cit de calitate dar nici care sa coste greutatea lor in aur ) si el ce intelege ?
Intelege sa-mi trimita oferta asta :
Ok , reiau legatura telefonic , ii multumesc dar mai fac o incercare explicandu-i inca o data ca as dori ceva mai calitativ , mai din gama Premium, eu stiu , sau macar toti suportii sa aiba acelasi producator, ori toti Corteco ori Febi, ori ce-o fi dar nu 4 suporti din 5 parti !
Sigur, omul amabil mi-a trimis un al 2-lea mail cu aceeasi oferta ( !?). Adica cu prima.
Pentru protectia mea am inchis calculatorul gandindu-ma ca am o zi proasta.
Pe masina mea nu bate nimic , e chiar ok doar ca ma lupt cu vibratiile.
Ce nu pot intelege este faptul ca de ce , dupa atatia ani de existenta a modelului Y17dt si dupa 11 ani de existenta a forumului , chiar nu s-a putut trage o concluzie desteapta generala legata de ce marca anume de suporti are nevoie un cetatean in situatia mea ?
Asa cum stim ca n-are rost sa experimentezi debitmetre ci mergi direct pe original , cum la curea distributie cumperi un Contitech , la senzor turatie aceeasi poveste si mai sint exemple , la suportii motor bag de seama ca pune fiecare ce crede.
N-am mania lucrului scump si nu-s disperat la orice rahat de musca pe masina ci pur si simplu o vreau cum a fost inainte.
Mai mult decat atat , ieri stau pe telefon cu un distribuitor de piese , ii explic faza cu suportii prea rigizi , ii spun ce vreau ( adica niste suporti cit de cit de calitate dar nici care sa coste greutatea lor in aur ) si el ce intelege ?
Intelege sa-mi trimita oferta asta :
Ok , reiau legatura telefonic , ii multumesc dar mai fac o incercare explicandu-i inca o data ca as dori ceva mai calitativ , mai din gama Premium, eu stiu , sau macar toti suportii sa aiba acelasi producator, ori toti Corteco ori Febi, ori ce-o fi dar nu 4 suporti din 5 parti !
Sigur, omul amabil mi-a trimis un al 2-lea mail cu aceeasi oferta ( !?). Adica cu prima.
Pentru protectia mea am inchis calculatorul gandindu-ma ca am o zi proasta.
catalyn07
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2008
- Mesaj Privat
Salut baieti, am si eu o problema cu un 1,6 xep de pe un Astra H din 2007. Intre 1500 si 2100 de ture, daca o accelerez progresiv se aude un tacanit ca de diesel. Masina nu are nici o problema, trage normal, motorul se aude normal si la rece si la cald. Problema intervine doar in plaja aceea de turatii si doar daca o accelerez usor. Daca o accelerez mai rapid nu se aude.
- augustin andrei
- *
- 2 mesaje
- din 09 Aug 2015
- Astra 2002 Y20DTL
- Caras-Severin
augustin andrei
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2002 Y20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salut am urmarit tot dar sper sa nu fiu singur cu asta. Am un astra g 2.0 16 v sport. Mi sa intamplat de mai multe ori cand pun contactul pe treapta a 2 a am impresia ca porneste un motoras si se tureaza maxim cred ca vine de pe langa turbo ca ventilatiai este oprita poate cineva sa ma ajute ? Multumesc
macs
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
Salut. Am un astra j cu motor a14xer. De curând, se întâmplã de fiecare datã urmãtorul lucru: pornesc motorul și cum ajunge lichidul de rãcire la 90 grade, începe sã se audã o bãtaie în habitaclu, venind dinspre motor. Dacã ridic capota, nu se diferențiazã zgomotul respectiv. Dar înãuntru se aude bine. Doar la ralanti se simte, în rest e acoperit de celelalte zgomote.
Are cineva vreo idee, sau mai e cineva cu greierele ãsta?
Mulțumesc
Are cineva vreo idee, sau mai e cineva cu greierele ãsta?
Mulțumesc
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
Buna
http://www.youtube.com/watch?v=VTIOAPqa-f8
Am intampinat niste probleme cu acest sunet la motorul z16xep 260.000km ...initial am crezut ca este rola ghidaj distributie ( am schimbat ambele role ) si tot nu s a rezolvat ! am sesizat ca sunetul ar veni de la rotile dintate ( axele cu came) .
Ar putea fi simeringurile de ungere ? La ralanti nu se aude nimic dar daca o accelerez putin incepe acest zgomot intens !
Multumesc anticipat o seara buna !
http://www.youtube.com/watch?v=VTIOAPqa-f8
Am intampinat niste probleme cu acest sunet la motorul z16xep 260.000km ...initial am crezut ca este rola ghidaj distributie ( am schimbat ambele role ) si tot nu s a rezolvat ! am sesizat ca sunetul ar veni de la rotile dintate ( axele cu came) .
Ar putea fi simeringurile de ungere ? La ralanti nu se aude nimic dar daca o accelerez putin incepe acest zgomot intens !
Multumesc anticipat o seara buna !
extruder
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2006
- Mesaj Privat
rocoder
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2016
- Mesaj Privat
GL10PEL a scris:Se da una bucata Opel Astra H Classic 3 1.6 benzina A16XER fabricatie 2011, 33000km.
Se aude un tacanit la motor cand sunt temparturi negative afara, de cand pornesc pana cand se incalzeste motorul peste 0grC.
In filmuletul de mai jos, afara erau -2.5grC si masina avea cam 8 ore de stationare afara. Se aud mai multe zgomote, si ar trebui sa ascultati la o pereche de casti ca se le identificati corect:
-zgomot injectoare, ok
-zgomot rulaj curea accesorii, ok
-tacanit repetitiv tic tic tic tic itc, destul de inalt/strident, parca ar canta niste tweeter-e, not ok.
Zgomotul mi se pare ca vine de la pompa de apa. Cert este ca se diminueaza si dispare o data cu cresterea temperaturii motorului.
Va este cunoscut?
Se aude un tacanit la motor cand sunt temparturi negative afara, de cand pornesc pana cand se incalzeste motorul peste 0grC.
In filmuletul de mai jos, afara erau -2.5grC si masina avea cam 8 ore de stationare afara. Se aud mai multe zgomote, si ar trebui sa ascultati la o pereche de casti ca se le identificati corect:
-zgomot injectoare, ok
-zgomot rulaj curea accesorii, ok
-tacanit repetitiv tic tic tic tic itc, destul de inalt/strident, parca ar canta niste tweeter-e, not ok.
Zgomotul mi se pare ca vine de la pompa de apa. Cert este ca se diminueaza si dispare o data cu cresterea temperaturii motorului.
Va este cunoscut?
am exact sunetul asta la motor are cineva idee cum se rezolva?
nastase13
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2015
- Mesaj Privat
Salut , am si eu o problema cu un z16xe pe un bertone , acum 2-3 zile i-am schimbat cilindru receptor ambreiaj , cumparat nou , nu stiu exact marca ... Dupa ce totul a fost montat si pus inapoi , am pornit masina si acum scoate un bazait care se intensifica odata cu turatia motorului , sunetul este asemanator cu cel al vreunei role . Nu pot sa imi explic de la ce poate fi si in afara de asta imi da si niste vibratii in ambreiaj . Va rog daca are cineva idee de unde poate veni problema sa ma ajutati .Va multumesc
rocoder
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2016
- Mesaj Privat
rocoder a scris:
am exact sunetul asta la motor are cineva idee cum se rezolva?
GL10PEL a scris:Se da una bucata Opel Astra H Classic 3 1.6 benzina A16XER fabricatie 2011, 33000km.
Se aude un tacanit la motor cand sunt temparturi negative afara, de cand pornesc pana cand se incalzeste motorul peste 0grC.
In filmuletul de mai jos, afara erau -2.5grC si masina avea cam 8 ore de stationare afara. Se aud mai multe zgomote, si ar trebui sa ascultati la o pereche de casti ca se le identificati corect:
-zgomot injectoare, ok
-zgomot rulaj curea accesorii, ok
-tacanit repetitiv tic tic tic tic itc, destul de inalt/strident, parca ar canta niste tweeter-e, not ok.
Zgomotul mi se pare ca vine de la pompa de apa. Cert este ca se diminueaza si dispare o data cu cresterea temperaturii motorului.
Va este cunoscut?
Se aude un tacanit la motor cand sunt temparturi negative afara, de cand pornesc pana cand se incalzeste motorul peste 0grC.
In filmuletul de mai jos, afara erau -2.5grC si masina avea cam 8 ore de stationare afara. Se aud mai multe zgomote, si ar trebui sa ascultati la o pereche de casti ca se le identificati corect:
-zgomot injectoare, ok
-zgomot rulaj curea accesorii, ok
-tacanit repetitiv tic tic tic tic itc, destul de inalt/strident, parca ar canta niste tweeter-e, not ok.
Zgomotul mi se pare ca vine de la pompa de apa. Cert este ca se diminueaza si dispare o data cu cresterea temperaturii motorului.
Va este cunoscut?
am exact sunetul asta la motor are cineva idee cum se rezolva?
la mine pe Insignia A20NHT problema a fost pompa vacum frana, avea un dintisor rupt, s-a inlocuit piesa si totul e perfect
primul mecanic la care am dus-o mi-o zis distributia.. era cam greu de crezut tinand cont ca masina avea revizile facute la timp si distributia e pe lant si era mult prea devreme ca sa pice.. asa ca am mai incercat la mai multi mecanici pana am gasit unu meserias
- constantin82
- *
- 1 mesaje
- din 04 Jan 2018
- Astra 2003 Z16SE
- Arges
constantin82
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2018
- Mesaj Privat
O problema la fel am si eu pe opelul meu astra g 2003 1.6 8v. Motorul nu merge rotund si masina are niste trepidatii urate la plecarea de pe loc si in general la viteza mica+ arareori moare motorul in mers.Am fost pe la vreo 6-7 service-uri si o parte din ei mi.au spus ca trebuie segmentata masina ca e de la garbitura de chiuliasa...(de precizat ca mananca si ulei) si o parte mi.au spus ca e de la bobine+bujii. Azi am comandat un set de bobine si bujii sa le schimb. Ati patit si voi? Care service ar putea avea dreptate?
Si ultimul la care am fost a zis ca spera sa fie de la bobine ca daca nu,inseamna ca e de la senzorul de acceleratie. Dar in afara de faptul ca masina nu mai trage bine,merge pedala de acceleratie.
Si ultimul la care am fost a zis ca spera sa fie de la bobine ca daca nu,inseamna ca e de la senzorul de acceleratie. Dar in afara de faptul ca masina nu mai trage bine,merge pedala de acceleratie.
DDrosu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2021
- Mesaj Privat
Salutare.Detin un astra g z16XE putin rulat doar55k. Mai nou am un toc toc toc pe care il aud cu geamurile inchise la 10 15km/h
zgomotul dispare cind viteza scade sub 5km/h. daca scot din viteza nicio schimbare daca calc ambreiajul sau frina nicio schimbare
daca opresc motorul in mers tocanitul dispare zgomotul nu se modifica la schimbarea turatiei motorului stind pe loc nu se aude nimic.nu stiu daca la viteze mai mari zgomotul mai persista cred ca da dar nu se mai aude din cauza rulajului.
Multumesc tuturor si in mod special celor care ma pot 'lumina'
zgomotul dispare cind viteza scade sub 5km/h. daca scot din viteza nicio schimbare daca calc ambreiajul sau frina nicio schimbare
daca opresc motorul in mers tocanitul dispare zgomotul nu se modifica la schimbarea turatiei motorului stind pe loc nu se aude nimic.nu stiu daca la viteze mai mari zgomotul mai persista cred ca da dar nu se mai aude din cauza rulajului.
Multumesc tuturor si in mod special celor care ma pot 'lumina'
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,843 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,843
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
DDrosu a scris:Salutare.Detin un astra g z16XE putin rulat doar55k. Mai nou am un toc toc toc pe care il aud cu geamurile inchise la 10 15km/h
zgomotul dispare cind viteza scade sub 5km/h. daca scot din viteza nicio schimbare daca calc ambreiajul sau frina nicio schimbare
daca opresc motorul in mers tocanitul dispare zgomotul nu se modifica la schimbarea turatiei motorului stind pe loc nu se aude nimic.nu stiu daca la viteze mai mari zgomotul mai persista cred ca da dar nu se mai aude din cauza rulajului.
Multumesc tuturor si in mod special celor care ma pot 'lumina'
zgomotul dispare cind viteza scade sub 5km/h. daca scot din viteza nicio schimbare daca calc ambreiajul sau frina nicio schimbare
daca opresc motorul in mers tocanitul dispare zgomotul nu se modifica la schimbarea turatiei motorului stind pe loc nu se aude nimic.nu stiu daca la viteze mai mari zgomotul mai persista cred ca da dar nu se mai aude din cauza rulajului.
Multumesc tuturor si in mod special celor care ma pot 'lumina'
Nu poți localiza, mai precis, zona de unde vine? Fațã, spate, stânga, dreapta, etc....