Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,083
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Adica vrei sa stii cat iti ia cineva sa iti puna un strop de poxipol de valva? Probabil pretul unui tub de poxipol. Laughing Montatul/demontatul se plateste...
Skip ads

  • dorum76

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salutare....dati-mi si mie o adresa sau un nr de tel la un mec care face treaba buna
  • valiauto

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2005

  • Mesaj Privat
asta vroiam sa stiu! pentru ca era la un moment dat cand o valva "reconditionata" cu poxipol costa 150 ron! iar in service-ul nostru se monta si demonta valva tot cu suma de 150 ron!
  • valiauto

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2005

  • Mesaj Privat
elegance de fapt se lipesc pe valva si doua fire nu? nu e chiar niste poxipol pus acolo... si ma gandesc ca daca ajungi cu masina la service trebuie sa o lasi sa "zaca " pe acolo o zi ca sa se intareasca bine poxipolul...

bafta!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
O valva se reconditioneaza in 24ore din pacate si putini stiu cum se face treaba buna ca sa tina. Niciun service nu va acepta ca sa stea cu masina ta pe elevator sau canal o zi, deci trebuie sa ai valva cind mergi la ei.
Preturi e cam greu de spus ca difera de la zona o zona la alta, valva reconditionata cu cea veche la schimb cam 100ron, manopera 70-150ron.
  • dorum76

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salutare tuturor....am si eu o intrebare...a desfacut pana acum cineva calculatoru?....trebuie spalat cu ceva special?...exista vreun risc?...stie cineva pe care care face lucru asta? multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu spala, scurgi motorina si lasi la uscat natural.
  • Popa Alexandru

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001 Y17DT ECO
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturoro opelistilor! Sunt posesorul unui Astra g, 1,7 DTI, 2001, care pana acum 2 saptamani nu a avut aceasta problema. Am urmarit acest subiect cu interes, verificand periodic (adica la 2-3 zile), felicitandu-ma ca pana acum nu a aparut motorina in ECU. Mentionez faptul ca pana la aparitia fenomenului motorul a avut parte de un regim exclusiv sportiv, catre extrema superioara. Datorita unei pene financiare am fost nevoit sa sa reduc substantial acest regim in forta, mergand frecvent cu turatie mica in treapta mare de viteza, pentru economii, oricum NU sub 1500 rotatii. De atunci a aparut si fenomenul motorina in ECU. Este asta o posibila cauza? Rezolvarea o stiu, e aproape gata. Astept pareri!
  • cainelup

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2009

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:BogdanIs pune mina si citeste, nu fa chat ca superi lumea.

As dori sa iau legãtura cu dvs. , daca ati putea sa imi da-ti un numar de telefon. Multumesc anticipat
  • doxan silviu

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2001 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2008

  • Mesaj Privat
sal...vezi ca "nicu.costinesti" are poze cu ECU desfacut,si vad ca omu chiar se pricepe.Am si eu insa o intrebare: inainte,in mers la peste 120 km/h,aparea martorul cheie si se observa clar o intrerupere a vitezei,masina nu mai tragea si nu mai depasea suta nici s-o omori,dar asta se intampla rar,pana acum cand a fost tot mai des.eu fac zilnic naveta cta-mangalia si zilele astea m-am trezit ca masina nu mai trage si se accelereaza un pic mai repede ca un melc.cateodata dimineata la prima cheie,imi aparea martorul cheie in bord,nu se mai stingea,dar masina mergea perfect,cu martorul aprins.am citit singur erorile(P 0100 si P 1125) si am mers la service opel cta sa ma mai conving odata.Cei de la service mi-au spus ca de vina este debitmetrul,daca vreau sa-l schimb,bla bla,dar totodata am aflat si de problrma cu motorina in ECU tot de la ei.Din ce am vazut ca a scris "nicu.costinesti" s-ar putea din cauza asta sa-mi dea toate erorile si de fapt debitmetrul meu sa fie ok?SCZ de mesaj e cam lung dar am nevoie urgenta de ajutor si vreau sa fiu cat mai explicit...multumesc
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
doxan silviu a scris:sal...vezi ca "nicu.costinesti" are poze cu ECU desfacut,si vad ca omu chiar se pricepe.Am si eu insa o intrebare: inainte,in mers la peste 120 km/h,aparea martorul cheie si se observa clar o intrerupere a vitezei,masina nu mai tragea si nu mai depasea suta nici s-o omori,dar asta se intampla rar,pana acum cand a fost tot mai des.eu fac zilnic naveta cta-mangalia si zilele astea m-am trezit ca masina nu mai trage si se accelereaza un pic mai repede ca un melc.cateodata dimineata la prima cheie,imi aparea martorul cheie in bord,nu se mai stingea,dar masina mergea perfect,cu martorul aprins.am citit singur erorile(P 0100 si P 1125) si am mers la service opel cta sa ma mai conving odata.Cei de la service mi-au spus ca de vina este debitmetrul,daca vreau sa-l schimb,bla bla,dar totodata am aflat si de problrma cu motorina in ECU tot de la ei.Din ce am vazut ca a scris "nicu.costinesti" s-ar putea din cauza asta sa-mi dea toate erorile si de fapt debitmetrul meu sa fie ok?SCZ de mesaj e cam lung dar am nevoie urgenta de ajutor si vreau sa fiu cat mai explicit...multumesc


Daca vii si tu pe la intalniri .... s-ar putea sa gasesti pe cineva care sa-ti dea un sfat sau chiar sa te ajute
  • danny_13b

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salutare. Ieri am facut schimbul la antigel si am zis sa incalzesc putin motoru...l-am lasat vreo 20 de min pana a ajuns la 90 de grade..dupa aia zic sa vad cum se comporta la turatii mari asa ca desteptu de mine il turez de vreo 2 ori la 5000 rpm...si deodata surpriza ! s-a aprins martorul (cheia cu masina) in bord si sta turata pe la 1400 rpm...acceleratia nu mai merge deloc...ce e si mai ciudata este ca atunci cand apas pe pedala de frana motorul sta pe undeva pe la 900 rpm (oricum nu sta normal nici asa la 900) iar cand iau piciorul de pe frana iar o ia razna la 1400 rpm...de citit codurile de eroare nu merge sa o fac pt ca nu imi merge pedala de acceleratie...(corsa c 1.7 dti)
  • supervizor

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Incearca sa o resetezi prin metoda asta:
*scoti borna de minus de la acumulator cca 30 min
*conectezi borna
*pui contactul fara sa pornesti motorul astepti sa-si termine cursa clapeta aer tzzz si mai faci acest lucru inca odata
*pornesti motorul lasi sa ajunga la temperatura optima de lucru fara sa accelerezi
  • danny_13b

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
supervizor a scris:Incearca sa o resetezi prin metoda asta:
*scoti borna de minus de la acumulator cca 30 min
*conectezi borna
*pui contactul fara sa pornesti motorul astepti sa-si termine cursa clapeta aer tzzz si mai faci acest lucru inca odata
*pornesti motorul lasi sa ajunga la temperatura optima de lucru fara sa accelerezi


ms pt sfat dar am incercat asta deja....problema e ca mi-a patruns motorina in computer-ul masinii (ecu)... o problema frecventa la motoarele 1.7 dti
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
rezolva problema cu spill valve, curata ECU de motorina si incearca cu alt ECU sa vezi daca asta e problema, citeste erorile stocate si revino aici, si inca un sfat ... nu mai incerca glume din astea cu 5000 de ture la motor diesel
  • danny_13b

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
am fost la un amic si a gasit coduri de eroare legate de ecu si pedala de acceleratie...in fine chestia e ca in mufa care intra la ecu era numai motorina... am suflat-o de acolo cu un pistol cu aer dar degeaba tot asa e ... din cate am inteles trebuie "reparat" ecu pt ca a intrat motorina si acolo...nu stiu ce implica asta...dar sper ca nu prea multi dineros Very Happy
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
la sectiunea publicitate gasesti pe cineva care repara ecu si are pe stoc cateva de y17dt ca sa poti circula daca nu gresesc.Mihai
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
motorul a intrat in regim de avarie si merge ca atare.
Trebuie reparat(asta daca se mai poate) ECU.
Am patit si eu asta la un Opel Astra cu motor y 17 dt
  • danny_13b

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
cam asa arata ECU-ul meu...motorina pare sa nu fi patruns in el (cel putin vizibil)...dar de mers tot nu merge

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
intra pe www.ecu.ro si suna-l pe Mihai.E un baiat deosebit,care a ajutat pe foarte multi dintre noi.
Sunt sigur ca te va ajuta la un pret decent.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR