Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu impresii dupa ce a dat frigul, au aparat greierasii bine de tot in masina mai ales dupa pornirea la rece, poate ca uleiul este ingorsat in suportii hidraulici. Trepideaza la relantii, daca turez dispare, in mers e silentioasa. Cred ca se putea face si mai bine prinderea acestui motor deoarece asa este cam galagios. La fostul benzinar de 1.8 nu auzeam, nu simteam deloc motorul trebuia sa ma uit la turometru sa vad daca functioneaza.
Skip ads

  • DjYoghy

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salutare. Am si eu o intrebare. Tocmai mi-am cumparat o vectra B din '98 cu motor X20DTH.
La plecarea de pe loc si la frana de motor trepideaza exagerat de tare caroseria.Dupa ce prind viteza si nu mai sunt in accelerare aproape ca dispare. As vrea sa stiu la motorul asta cati suporti sunt? Am ridicato pe elevator si nu am gasit decat 3 suporti si cand m-am dus la magazinul de piese lor le dadea 4 suporti. Ma puteti ajuta? deci pana la urma cati trebuie sa fie la X20DTH?
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Are 3 suporti, la tine ar trebuie schimbat cel de langa filtrul de aer.
  • lucian wmw

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Sal fratilor astazi am schimbat tampoanele la motor cel de langa cutie si de langa filtru de aer deja este alta masina urmeaza sa-l scimb si pe cel d jos dar momentan nu mai dispun de bani. dac aveti problema cu vuietul si trepidatiile bordului tamponul de langa filtrul de aer care ma costat cv bani 480 lei:| ii merita pe toti. bafta si celorlatii la operatiune a durat cateva ore sa il schimb pe aceela d langa caseta de directie dar a meritat normal cel de langa filtrul de aer a durat 5 min:)) bafta tuturor.
  • madyx

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2000 X44DE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salutare.Stie cineva unde as putea gasi si eu un tampon motor ca cel din imagine ca nu mai pot sta in masina de zgomotul ce il face la deccelerare.Poate ma poate ajuta cineva cu un numar de telefon ca am cautat si eu pe la dezmembrari si nu prea au asa ceva.Multumesc anticipat.
  • mircea v

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Poate cineva sa-mi spuna cum naiba se desface piulita aflata dedesupt la suportul motor de langa filtrul de aer la x20dth, nu pot baga nici o cheie sa desfac , spatiul dintre motor si aripa este foarte mic nu intra nici tubulara nici cheie fixa.
  • cameleonu85

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!
cum ai schimbat tamponul la vectra b ca la min e un surub in contraaripa si numai daca las motorul in jos pot sa bag cheia sa desfac surubul.
Nu am suruburi la vedere pe contraaripa.
Mersi anticipat!
  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Poate cineva sa descrie pe scurt cum se desface tamponul de langa cutie (stanga jos cum stai in masina). Am atasat si poza codul este 684684.
Intentionez sa il schimb, e praf dupa un mic incident si mi-ar prinde bine niste indicatii.

Multumesc anticipat!

  • viorelursu

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Reiau discutia cu toate ca trebuia sa deschid un topic nou.
Problema mea este inlocuirea suportului motor spate - cel dinspre habitaclu.
Pot efectua aceasta operatiune singur sau e obligatoriu sa merg la un service ?
Exista vreun tutorial cu acest aspect ? Eu cu functia search nu am gasit.
Poate totusi cineva poate sa-mi descrie, macar sumar, pasii de urmat.
  • mircea v

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2010

  • Mesaj Privat
L-am schimbat eu in service, daca aveam canal il schimbam eu, sau elevator,se schimba pe dedesupt,dar trebuie ridicat motorul un pic.
  • viorelursu

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Am canal, mai bine zis un garaj cu un fel de pivnita, insa nu stiu de unde s-o apuc. Poate stie cineva ordinea de demontare a celui de pe masina.
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua, am o problema cam ciudata la masina mea.. un zgomot (trancanit) la pornire si oprire. Am un astra g 2.0 dth 16v ,hatchback,am schimbat 3 suporti motor in vara pentru uzura mare. Acum o luna a aparut acest zgomot la pornirea din stare rece dar nu asa de pronuntat ca acum.Am constatat ca defapt am 4 suporti la motor intr-un final.....in fine am cumparat si cel de-al patrulea suport care era in spatele motorului si l-am schimbat destul de greu in comparatie cu celelalte 3 . Bineinteles trancanitul la pornire mai ales in stare rece este acelasi si nu s-a schimbat nimic. Mai este vre-un tampon la cutie sau in alta parte ?Am sa fac un filmulet si sa-l postez poate ma ajuta cineva...este chiar enervant.Tampoanele sunt luate toate de noi made in germania nu sunt sh si au preturi destul de piperate.
  • PAdy978

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Salutare am și eu o problema la vectra b 2.0dti, am schimbat toate filtrele +ulei
Si de atunci dimineața porneste si la 3 secunde se opreste ,și porneste foarte greu +fum alb
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Daca problema este fix din ziua ''reviziei'' , materialele folosite sunt indoielnice , plus montaj defectuos.
  • PAdy978

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Adicã ce a-si putea face!?
Eu totusi sper ca pe la filtru e cauza!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR