- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
ma refeream ca trage bine din ture joase dieselul. da ia sa vezi o benzinara turbo cum trage ...
daca chiar vrei sa faci comparatie diesel - benzina ... compara un motor FSI cu unu aspirat pe benzina si un tdi cu un turbo pe benzina.
anyway ... fiecare cu gusturile lui. daca mie imi place benzinara ... asta e
daca chiar vrei sa faci comparatie diesel - benzina ... compara un motor FSI cu unu aspirat pe benzina si un tdi cu un turbo pe benzina.
anyway ... fiecare cu gusturile lui. daca mie imi place benzinara ... asta e
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
sincer chiar nu stiu preturile. eu stiu ca dieselu (aceasi putere) e unpic mai scump (2-3 mii de euro) decat benzinara.
sincer cred ca la astea 2 ... castiga benzina, poate vb prostii dar teoretic e mai usoara masina pe benzina. banuiesc ca e mai greu motoru pe benzina.
in fine ... eu merg pana in 20.000 de mii pe an si poate chiar daca as face 30-35 tot benzin as alege.
dar uite: un astra g 1.6 pe la aprox 160 sa zicem ca ia un 8 % ... un passat 1.9 tdi 100 hp pe la aceasi viteza consuma un 6.5.
sincer cred ca la astea 2 ... castiga benzina, poate vb prostii dar teoretic e mai usoara masina pe benzina. banuiesc ca e mai greu motoru pe benzina.
in fine ... eu merg pana in 20.000 de mii pe an si poate chiar daca as face 30-35 tot benzin as alege.
dar uite: un astra g 1.6 pe la aprox 160 sa zicem ca ia un 8 % ... un passat 1.9 tdi 100 hp pe la aceasi viteza consuma un 6.5.
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Hauliuuuu inca un flame benzina vs. diesel. Crez ca e al zecilea... sau chiar mai mult, dar mi-e lene sa ma descaltz...
Io propun sa deschidem un topic special pentru aceasta "dezbatere" si sa lasam restul forumului curat. Adicatelea, mai pe rumaneste, cineva cu puteri supranaturale pe-aci sa mute mesajele astea super-documentate si pline de argumente pentru contra diesel pe benizna... sau invers... Ce ziceti?
Io propun sa deschidem un topic special pentru aceasta "dezbatere" si sa lasam restul forumului curat. Adicatelea, mai pe rumaneste, cineva cu puteri supranaturale pe-aci sa mute mesajele astea super-documentate si pline de argumente pentru contra diesel pe benizna... sau invers... Ce ziceti?
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
Cat e impozitul la un motor de 3.0 si cat e la un motor de 2.0?
Diferenta de 2 cai putere este nesemnificativa, ba mai mult din cauza greutatii masinii aia de 177 de cai e mai lenta. Si inca ceva.... piesele la 3.0 sunt mult mai scumpe ca la 2.0, in plus se gasesc mai greu etc....
Daca e mai economic dieselul decat benzina este doar la motorizari mai mici de exemplu 2.0 Diesel 140 de cai fata de 1.8 benzina 140 de cai, sau 17 CDTI fata de 1.6 benzina etc.... (si in acest caz e mai economic la consum nu si la consumabile )
Diferenta de 2 cai putere este nesemnificativa, ba mai mult din cauza greutatii masinii aia de 177 de cai e mai lenta. Si inca ceva.... piesele la 3.0 sunt mult mai scumpe ca la 2.0, in plus se gasesc mai greu etc....
Daca e mai economic dieselul decat benzina este doar la motorizari mai mici de exemplu 2.0 Diesel 140 de cai fata de 1.8 benzina 140 de cai, sau 17 CDTI fata de 1.6 benzina etc.... (si in acest caz e mai economic la consum nu si la consumabile )
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Si eu sunt de parere ca ar trebui mutata discutia in alt loc.
Este oarecum interesanta insa nu aici.
S-a pornit de la o idee si s-a ajuns la alta.
Daca se muta discutia, voi participa la ea numai daca fiecare va aduce argumente la ce afirma pentru ca este posibil ca cine nu cunoaste chiar sa creada ce spun unii.
Este oarecum interesanta insa nu aici.
S-a pornit de la o idee si s-a ajuns la alta.
Daca se muta discutia, voi participa la ea numai daca fiecare va aduce argumente la ce afirma pentru ca este posibil ca cine nu cunoaste chiar sa creada ce spun unii.
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
- geeeorge23
- **
- 220 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
geeeorge23
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
Vrea sa-mi cumpar un astra H break 1.6 benzina. Am gasit un astra h Break OPC din 2006 motor xer 115 cp si vreau sa ma sfatuiti daca este ok, ce probleme sunt la acest motor,etc. Masina o sa primeasca o instalatie gpl tomassetto dupa ce o cumpar, asta-i motivul pentru care vreau masina pe benzina. Masina se comporta excelent,porneste fara probleme, motorul este f curat(fata de multe altele ce le-am vizionat pana acum), antigel la nivel si curat fara ulei in el, toba curata-neafumata fara scurgeri,motor exterior curat(nespalat),turatie la ralanti 800-900,AC functional,urca usor in turatie( treapta 2 -3 la peste 2800 ture te lipeste bine de scaun),,,pret pe net 4600. Am vb cu proprietarul la tel inainte de a vedea si a lasat-o la 4200 la telefon. Vreau sa ajung undeva la 3900... si asa este mult dar mi-am facut calculul, daca merg in Germania sa o iau poate nu gasesc ce-mi place si daca gasesc una ca asta imi raman maxim 300 euro in plus dar si stres,oboseala! Propietarul spune ca are 118k....dar nu are cum sa nu aiba minim 240k.A sterpelit-o un pic in dreptul aripei drepte spate,deasupra rotii! Ce ma sfatuiti?
Pun si un link cu masina http://www.autovit.ro/opel-astra-C33035586.html
Pun si un link cu masina http://www.autovit.ro/opel-astra-C33035586.html
- ador13
- **
- 292 mesaje
- din 28 Jun 2009
- Astra 2007 Z16XER
- Constanta
ador13
- Mesaje scrise: 292
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2009
- Mesaj Privat
geeeorge23, eu cel putin nu sunt de acord ca Z16XER "te lipeste bine de scaun".
Am acelasi motor si nu am avut la nici o turatie senzatia aceea de lipire in scaun pe care o ai la turbinare, acum depinde si de la ce masina faci trecerea la Opel Z16XER.
Oricum, daca masina arata foarte bine o poti cumpara linistit, XER este un motor foarte ok, singurele minusuri pe care le-am constatat eu in 4-5 ani de utilizare sunt:
a) consumul un pic cam mare pentru un motor de 1.6, media fiind pe la 10L/100 km.
b) bobina este un fel de consumabil, tine in jur 2 ani dar nici nu este foarte scumpa (aprox. 300 lei)
Cum esti pe cale sa-ti montezi GPL, ai rezolvat problema consumului.
Am acelasi motor si nu am avut la nici o turatie senzatia aceea de lipire in scaun pe care o ai la turbinare, acum depinde si de la ce masina faci trecerea la Opel Z16XER.
Oricum, daca masina arata foarte bine o poti cumpara linistit, XER este un motor foarte ok, singurele minusuri pe care le-am constatat eu in 4-5 ani de utilizare sunt:
a) consumul un pic cam mare pentru un motor de 1.6, media fiind pe la 10L/100 km.
b) bobina este un fel de consumabil, tine in jur 2 ani dar nici nu este foarte scumpa (aprox. 300 lei)
Cum esti pe cale sa-ti montezi GPL, ai rezolvat problema consumului.